Gå til innhold

Daten viste meg masse bilder av eksen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har i sommer begynt å date en fyr som er ca 40 år. Under siste date viste han meg bilder fra livet hans, typ bilder av hans barndomshjem, familie, jobb, kolleger osv. Dette inkluderte også hans ekser. Særlig fremstod han veldig opphengt i en eks-kjæreste fra mange år tilbake, der han satt og smilte for seg selv mens han så gjennom deres minner sammen og skulle kommentere underveis. Dette var kommentarer om at hun hadde en såå fin rumpe, var såå god til å suge ham, var såå god i sengen, at han elsket å ta bilder av hennes ansikt osv. Han fortalte at han kun viste meg bilder av henne fordi noe ved meg minte ham om henne (han påstår å ha glemt henne helt frem til han møtte meg).

Mitt spørsmål er hva i alle dager dette er for en slags atferd- om noen har opplevd noe lignende og hvor normalt det er i såfall. Ønsker også gjerne svar fra menn her inne som kan dele sitt perspektiv. 

Anonymkode: cc69b...de7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

HÆÆÆ? Rareste jeg har hørt. Hadde en date snakket om x’en sin hadde jeg ikke møtt han igjen. Jeg er IKKE sjalu! Handler ikke om det…

Anonymkode: c85a8...615

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke noe galt i å vise bilder og fortelle historier fra livet sitt, der ekser også dukker opp. Men de kommentarene har kom med hadde fått med til å avslutte relasjonen. Det vitner om at han er dårlig på sosiale koder og har et fokus jeg ikke ville ha satt pris på. Aldri opplevd lignende. 

Anonymkode: 5ddbc...86d

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Jeg ble ganske såret av det, og ble usikker på om jeg overreagerte da hverken jeg eller han var edru da dette skjedde (i kombinasjon med at jeg var søvndeprivert og veldig sulten).

TS

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han idioten der treffer du selvsagt ikke mer.

Anonymkode: 4124e...ab3

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Han kan du fint avsette på hylla med svært god samvittighet. Sosiale antenner pleier å være en fin greie, i det minste èn dråpe. 

Anonymkode: dc502...305

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Snakket han virkelig om hvor god hun var i sengen og hvor god hun var til å suge og sånn og at hun lignet på deg?  

Jeg hadde faktisk bare reist meg og gått. Det hadde ikke blitt flere dates.

Anonymkode: 05e8b...365

• Liker 17
Skrevet

En ting er nå og vise bilder når man sitter og ser på gamle bilder,men å si noe sånt? Da hadde jeg bare gått, enkelte ting holder man for seg selv

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Snakket han virkelig om hvor god hun var i sengen og hvor god hun var til å suge og sånn og at hun lignet på deg?  

Jeg hadde faktisk bare reist meg og gått. Det hadde ikke blitt flere dates.

Anonymkode: 05e8b...365

Ja, han sa virkelig de tingene. Jeg glemte også å nevne at han er fra et vest-europeisk land, hvis kulturforskjell er noe som bør bli tatt høyde for her.

Han forsøkte vel å si noe om at jeg og henne har samme «aura» og effekt på ham (altså, han blir veldig tent). Jeg og henne er veldig ulike av fysisk utseende.

TS

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det hadde jeg ikke giddet😳 fy søren, det er så langt bak mål at jeg hadde  blitt helt satt ut hadde en date uoppfordret lagt ut om en x på den måten 🤬 

Nesten så jeg blir litt satt ut på dine vegne😳

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, han sa virkelig de tingene. Jeg glemte også å nevne at han er fra et vest-europeisk land, hvis kulturforskjell er noe som bør bli tatt høyde for her.

Han forsøkte vel å si noe om at jeg og henne har samme «aura» og effekt på ham (altså, han blir veldig tent). Jeg og henne er veldig ulike av fysisk utseende.

TS

Det er ingen kulturforskjeller som kan forklare slik ufyselig oppførsel. Det er ingen land i verden hvor det er vanlig at folk synes dette er akseptabel oppførsel.

Anonymkode: 6c3f4...3a7

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, han sa virkelig de tingene.

Ble det pulings da?

Anonymkode: 2543f...077

Skrevet

Har han en hjerneskade? 

• Liker 3
Skrevet

Det der hadde vært fullstendig deal breaker for min del. Gjør meg ingen ting om man kommer inn på ekser i samtaler, men å legge ut om hvor deilig hun var og sexlivet deres?! Nei takk!

• Liker 6
Skrevet
Just now, SoWhat? said:

Har han en hjerneskade? 

😁

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ble det pulings da?

Nei. Gøy å tease ham, gjøre ham kåt, for så å nekte ham. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde bare «🖕🏻«

Anonymkode: 95a6a...be9

• Liker 4
Skrevet

Dater du en tenåring? 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (7 minutter siden):

Har han en hjerneskade? 

Haha, han har faktisk mye nevrologiske greier og jeg ba ham om å ta MR. (Altså, skjønner at kommentaren din var ment på en annen måte 😄)

TS

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei. Gøy å tease ham, gjøre ham kåt, for så å nekte ham. 

TS

Computer says yes.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...