AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Del Skrevet 28. juli 2021 Trær vokser raskere og binder mer CO2 hvis de gjødsles. Eller hva? Så dette burde flere gjøre? Min kjæreste derimot så ingen formildende omstendigheter da jeg dreit under et tre ved bærplukking i går kveld. Hun mener jeg heller burde kjørt ens ærend til en bensinstasjon to km unna. Men jeg sørget for at åstedet ikke var der folk går, var ved et tre oppi en skråning og noe nedgravd. Anonymkode: ba268...1b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Del Skrevet 28. juli 2021 Driter du i skogen er det vel ikke akkurat gjødsel til trær det ender som, men blir mat til insekter og annet. Anonymkode: d2db5...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Del Skrevet 28. juli 2021 Du kan trøste deg selv og din venninne med at du nok ikke er den eneste som driter i skogen når du er på bærtur. Det har jeg også gjort. Mange ganger. Og man kan jo gjøre det slik at det ikke blir til sjenanse for andre. Hva skulle da være problemet? Men nytten for klimaet er vel ganske tvilsom vil jeg tro! Anonymkode: 2faa3...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Del Skrevet 28. juli 2021 ... og vask hendene før du plukker videre!!!!! Anonymkode: 2faa3...a96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 28. juli 2021 #5 Del Skrevet 28. juli 2021 Alle skogens dyr og fugler driver da å bæsjer rundt om kring i skogen de også. Helt naturlig det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå