Gå til innhold

Påmelding trening i sommer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er trener for ett fotballag. Vi har påmelding eller avmelding til trening via en app. I sommer har det vært dårlig med tilbakemelding på treninger. Noen har svart at de kommer eller kommer ikke, men over 15 stk svarer ikke. Er vanskelig for meg å planlegge da. Det er i hovedsak foreldrene som styrer dette. Er det for mye å forlange at man svarer? Reiser man på ferie så kan man trykke av for at gutten ikke skal på trening i mange uker frem i tid. 

Anonymkode: 99730...b9e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vanlig at det er sommerferie for treninger. 

Anonymkode: c4a0b...fdf

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jeg er trener for ett fotballag. Vi har påmelding eller avmelding til trening via en app. I sommer har det vært dårlig med tilbakemelding på treninger. Noen har svart at de kommer eller kommer ikke, men over 15 stk svarer ikke. Er vanskelig for meg å planlegge da. Det er i hovedsak foreldrene som styrer dette. Er det for mye å forlange at man svarer? Reiser man på ferie så kan man trykke av for at gutten ikke skal på trening i mange uker frem i tid. 

Ikke vanlig med treninger i ferien🙄

Anonymkode: 5d623...27f

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi ble enige før ferien at vi kjører treninger for de som er hjemme og vil trene 

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Hvis det er en mulighet, så synes jeg faktisk det er litt dårlig å ikke svare. Her blir invitasjoner sendt ut dagen før, og det er ikke alltid jeg får det med meg når vi er på ferie. Men tenker at i ferien så bør man vel bare regne med at de som er påmeldt kommer og resten ikke.

Anonymkode: d047d...c1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Vi ble enige før ferien at vi kjører treninger for de som er hjemme og vil trene 

Det er for mye å forlange at de skal gi beskjed i ferien. Da må du belage deg på at kun de som er hjemme og har lyst, kommer. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

ganske vanlig etter at landet har vært nedstengt 🙄

Vi kjørte ekstraordinært sommersemester både i år og i fjor som kompensasjon for nedstengningen.

Anonymkode: de5a9...10b

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Sett tidsfrist for svar, og er for få påmeldt til da, avlyses treningen. 

Gjest BethD
Skrevet

Jeg tenker at dette er noe du selv har lagt opp til. Har aldri vært med på at det har vært treninger i ferier,alltid treningsfri da. 
Til vanlig kunne du,og sikkert gjør, krevd at folk svarer. 
men ikke i feriene.  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Vi kjørte ekstraordinært sommersemester både i år og i fjor som kompensasjon for nedstengningen.

Ikke vanlig noen steder jeg har hørt om🙄🙄 Folk vil ha fri fra hverdagsmaset i ferien🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄

• Liker 1
Gjest BethD
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ganske vanlig? 
hvor da? 
Absolutt ingen trening i noen idrett her når det er ferie

AnonymBruker
Skrevet

Noe av det deiligste med ferie er jo at man slipper å holde styr på de treningene, og gi beskjed i utallige apper om man kommer eller ikke. 

Når det er sagt, så flott initiativ av deg - det finnes garantert noen på laget som både setter pris på treningene og som har behov for det rutinemessige oppmøtepunktet! 

Jeg tror du får det best selv ved å ha svært lave forventninger til folk i deres ferie, og heller øke forventningene når sesongen er i gang igjen på ordentlig. 

Anonymkode: d488e...bda

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er Spond du bruker, så har det vært slik på fotballaget til sønnen min at alle står ført opp som «deltar». Man må klikke «avslå» hvis man ikke kommer. Mulig det får flere til å respondere at de ikke kommer? Hvor gamle er disse barna ? 

Anonymkode: 7e3ba...456

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er respektløst av foreldre å ikke svare om man kommer eller ikke. Det tar kun få sekunder! 
Har vært trening hos også gjennom sommeren. 

Anonymkode: 12baf...a76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...