AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg er trener for ett fotballag. Vi har påmelding eller avmelding til trening via en app. I sommer har det vært dårlig med tilbakemelding på treninger. Noen har svart at de kommer eller kommer ikke, men over 15 stk svarer ikke. Er vanskelig for meg å planlegge da. Det er i hovedsak foreldrene som styrer dette. Er det for mye å forlange at man svarer? Reiser man på ferie så kan man trykke av for at gutten ikke skal på trening i mange uker frem i tid. Anonymkode: 99730...b9e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Vanlig at det er sommerferie for treninger. Anonymkode: c4a0b...fdf 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er trener for ett fotballag. Vi har påmelding eller avmelding til trening via en app. I sommer har det vært dårlig med tilbakemelding på treninger. Noen har svart at de kommer eller kommer ikke, men over 15 stk svarer ikke. Er vanskelig for meg å planlegge da. Det er i hovedsak foreldrene som styrer dette. Er det for mye å forlange at man svarer? Reiser man på ferie så kan man trykke av for at gutten ikke skal på trening i mange uker frem i tid. Anonymkode: 99730...b9e Ikke vanlig med treninger i ferien🙄 Anonymkode: 5d623...27f 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke vanlig med treninger i ferien🙄 Anonymkode: 5d623...27f Vi ble enige før ferien at vi kjører treninger for de som er hjemme og vil trene Anonymkode: 99730...b9e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg er trener for ett fotballag. Vi har påmelding eller avmelding til trening via en app. I sommer har det vært dårlig med tilbakemelding på treninger. Noen har svart at de kommer eller kommer ikke, men over 15 stk svarer ikke. Er vanskelig for meg å planlegge da. Det er i hovedsak foreldrene som styrer dette. Er det for mye å forlange at man svarer? Reiser man på ferie så kan man trykke av for at gutten ikke skal på trening i mange uker frem i tid. Anonymkode: 99730...b9e Hvis det er en mulighet, så synes jeg faktisk det er litt dårlig å ikke svare. Her blir invitasjoner sendt ut dagen før, og det er ikke alltid jeg får det med meg når vi er på ferie. Men tenker at i ferien så bør man vel bare regne med at de som er påmeldt kommer og resten ikke. Anonymkode: d047d...c1c 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Vi ble enige før ferien at vi kjører treninger for de som er hjemme og vil trene Anonymkode: 99730...b9e Det er for mye å forlange at de skal gi beskjed i ferien. Da må du belage deg på at kun de som er hjemme og har lyst, kommer. Anonymkode: 5d623...27f 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #7 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ikke vanlig med treninger i ferien🙄 Anonymkode: 5d623...27f ganske vanlig etter at landet har vært nedstengt 🙄 Vi kjørte ekstraordinært sommersemester både i år og i fjor som kompensasjon for nedstengningen. Anonymkode: de5a9...10b
Hactar Skrevet 29. juli 2021 #8 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi ble enige før ferien at vi kjører treninger for de som er hjemme og vil trene Anonymkode: 99730...b9e Sett tidsfrist for svar, og er for få påmeldt til da, avlyses treningen.
Gjest BethD Skrevet 29. juli 2021 #9 Skrevet 29. juli 2021 Jeg tenker at dette er noe du selv har lagt opp til. Har aldri vært med på at det har vært treninger i ferier,alltid treningsfri da. Til vanlig kunne du,og sikkert gjør, krevd at folk svarer. men ikke i feriene.
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #10 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ganske vanlig etter at landet har vært nedstengt 🙄 Vi kjørte ekstraordinært sommersemester både i år og i fjor som kompensasjon for nedstengningen. Anonymkode: de5a9...10b Ikke vanlig noen steder jeg har hørt om🙄🙄 Folk vil ha fri fra hverdagsmaset i ferien🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄🙄 Anonymkode: 5d623...27f 1
Gjest BethD Skrevet 29. juli 2021 #11 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): ganske vanlig etter at landet har vært nedstengt 🙄 Vi kjørte ekstraordinært sommersemester både i år og i fjor som kompensasjon for nedstengningen. Anonymkode: de5a9...10b Ganske vanlig? hvor da? Absolutt ingen trening i noen idrett her når det er ferie
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #12 Skrevet 29. juli 2021 Noe av det deiligste med ferie er jo at man slipper å holde styr på de treningene, og gi beskjed i utallige apper om man kommer eller ikke. Når det er sagt, så flott initiativ av deg - det finnes garantert noen på laget som både setter pris på treningene og som har behov for det rutinemessige oppmøtepunktet! Jeg tror du får det best selv ved å ha svært lave forventninger til folk i deres ferie, og heller øke forventningene når sesongen er i gang igjen på ordentlig. Anonymkode: d488e...bda
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #13 Skrevet 29. juli 2021 Hvis det er Spond du bruker, så har det vært slik på fotballaget til sønnen min at alle står ført opp som «deltar». Man må klikke «avslå» hvis man ikke kommer. Mulig det får flere til å respondere at de ikke kommer? Hvor gamle er disse barna ? Anonymkode: 7e3ba...456
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #14 Skrevet 29. juli 2021 Synes det er respektløst av foreldre å ikke svare om man kommer eller ikke. Det tar kun få sekunder! Har vært trening hos også gjennom sommeren. Anonymkode: 12baf...a76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå