smil Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Ja, hva tror dere? Jeg har ikke råd til å kjøpe sko som jeg bare kan bruke en sesong... Kan jo bruke de selv om de blir utgått på dato da men
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Håper den ikke varer så lenge.. Er jo nesten ikke noe annet å få tak i! Blir for dumt... Så en jentegjeng på byn i går, var vel en 6-7 stk, og samtlige hadde brune boots og mørke jeans oppi... Blir for dumt! Men for all del, ikke kritikk til dere som liker dem, bare et hjertesukk..
smil Skrevet 18. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 18. september 2005 Hehe Du har et poeng der. Har ikke helt bestemt meg for om jeg liker dem eller ikke jeg. Tviler på at jeg kommer til å ta meg råd til å kjøpe boots uansett. Jeg klarer meg egentlig fint med det skotøyet jeg har
Gjest Gitte Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 sånn er det med det meste da.. ifjor var jo den store trenden spisse sko, og nå skal det være rund tupp.. går jo ikke ann å alltid følge trendene så mye som de forandrer seg.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Jeg lurer på om det bare er meg som ikke liker de brune bootsene og de brune svææære veskene? Jeg synes rett og slett det er stygt! men heldigvis er vi forskjellige!
vixen Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Synes støvletter er tøft, men ikke nødvendigvis boots. Bryr meg lite om støvlettene er in eller ikke, bare de passer til resten av antrekket.
Gjest prestekrage Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 (endret) De bootsene som er inne nå kommer til å gå av moten i det øyeblikket jeg får råd til å spandere på meg etpar. Så jeg skal si i fra når sparegrisen begynner å bli passe tung; innen det; Løp og kjøp!!! Og om de går av moten før jul; ta det helt med ro; det er tilbake i motebilde i løpet av 10 år, så da kan du jo ta de frem (nesten ubrukte) med en gang, så kan alle de som må spare først sikle missunnelig på dine!!! (uff, nå var jeg flåsete- men noen ganger bare må man. Tror samtidig ikke at jeg var helt på bærtur...) Endret 18. september 2005 av prestekrage
Spirito Skrevet 19. september 2005 #8 Skrevet 19. september 2005 Det er så morsomt at ting som var sååå harry i fjor er en superhit året etter. *fnis*
Malou Skrevet 19. september 2005 #9 Skrevet 19. september 2005 For meg vil boots alltid være harry. Det synes jeg sist gang det var moderne og denne gangen og neste gang. Så nei, jeg håper ikke denne moten varer lenge..
Spirito Skrevet 19. september 2005 #10 Skrevet 19. september 2005 For meg vil boots alltid være harry. Det synes jeg sist gang det var moderne og denne gangen og neste gang. Så nei, jeg håper ikke denne moten varer lenge.. ← Samme her.
Meaty Skrevet 20. september 2005 #11 Skrevet 20. september 2005 (endret) Tidligere så har det liksom vært sånn at man skulle ha buksebena utenpå boots'ene, er dette helt feil nå? Ellers så må man jo kjøpe jeans med sånne trange ben sånn at man får stappa de nedi støvelen..... Ikke at det er så nøye, jeg bare lurer Endret 20. september 2005 av Meaty
*melis* Skrevet 20. september 2005 #12 Skrevet 20. september 2005 Tidligere så har det liksom vært sånn at man skulle ha buksebena utenpå boots'ene, er dette helt feil nå? Ellers så må man jo kjøpe jeans med sånne trange ben sånn at man får stappa de nedi støvelen..... Ikke at det er så nøye, jeg bare lurer ← Det er nok det som er meningen ja. Sannsynligvis derfor det nesten ikke finnes bukser med sleng å få kjøpt lenger.
Gjest Gitte Skrevet 20. september 2005 #13 Skrevet 20. september 2005 Det er nok det som er meningen ja. Sannsynligvis derfor det nesten ikke finnes bukser med sleng å få kjøpt lenger. ← ikke? finner ikke en eneste ok bukse med bootcut jeg... :/ bare vide ben...
FrøkenJuliet Skrevet 20. september 2005 #14 Skrevet 20. september 2005 Liker støvletter veldig godt, men ikke de bootsene som plutselig er in nå... ser litt rart ut synes jeg.
Gjest Gjesta Skrevet 21. september 2005 #15 Skrevet 21. september 2005 For meg er det forskjell på boots og støvletter, i hvertfall i norsk. Boots er for meg cowboyboots, støvletter er alt det andre. På engelsk bruker man derimot samme ord for alt. Jeg liker støvletter, gjerne både av den grovere typen og de finere, men holder meg unna cowboyboots.
hilli Skrevet 21. september 2005 #16 Skrevet 21. september 2005 (endret) Hvis det er de Frye-bootsinspirerte støvlettene du mener så tror jeg de er på full fart ut av motebildet. Når annenhver jente har på seg disse bootsene, og de har dukket opp til 500kr på Din Sko, kan du ta det som et tegn på at trenden er på vei ut... Med cowboy-boots vet jeg ikke helt, det er jo en trend som kommer og går med ca. 5 års intervaller. Sist skulle det være rosa og lilla boots hvis jeg ikke husker feli. Grøss! Endret 21. september 2005 av hilli
Gjest Catwoman Skrevet 21. september 2005 #17 Skrevet 21. september 2005 Og om de går av moten før jul; ta det helt med ro; det er tilbake i motebilde i løpet av 10 år, så da kan du jo ta de frem (nesten ubrukte) med en gang, så kan alle de som må spare først sikle missunnelig på dine!!! jepp. Og hvis det noen gang blir populært med sånne høye sko igjen. Ikke bare høye hæler, men hvor hele sålen er høy hele veien, så skal jeg ta fram mine 12 cm høye sko igjen. Om jeg så er blitt over 40 år. Har droppet tanken på å kjøpe meg støvletter jeg. Litt fordi alle har det, og litt fordi jeg da må fornye hele buksegarderoben min for å kunne få plass til buksa oppi støvlettene.
shi Skrevet 21. september 2005 #18 Skrevet 21. september 2005 Er veldig glad i boots og støveletter, men banna bein om buksa mi skal oppi! Fæææl mote! (ikke får jeg plass heller, med mine fotball legger) Ellers må jeg si at de cowboybootsene jeg hadde på ungdomskolen var de mest behagelige skoene jeg har hatt på meg, på lik linje med gode joggesko...
Gjest Sarah Jessica Skrevet 21. september 2005 #19 Skrevet 21. september 2005 Til orientering så var slike omtalte støvletter med rund tupp samt cowboyboots trendy allerede tidlig i FJOR høst (da kjøpte jeg og min venninne våre par i London). Men her hjemme tar ting litt mer tid. Brune skinnstøvletter er uansett noe man alltid vil få bruk for, det kommer igjen hver høst i ulike varianter. Og man MÅ jo ikke kjøpe akkurat den modellen som ALLE andre har, let litt rundt så finner du DIN modell. Kanskje er en klassisk støvlett like fin på dine bein/til din stil..
MiniMjau Skrevet 21. september 2005 #20 Skrevet 21. september 2005 Disse støvelettene som dere kaller Frye-boots(måtte søke på nettet etter bilder...) er jo helt ordinære støveletter som kan brukes år etter år? de kan brukes til bukser(inni/uttapå) og til skjørt......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå