Gå til innhold

noen som kan anbefale ferietur som er mulig å bruke handicap scooter på?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

har nå sittet hjemme alene under hele corona krisen. vil være litt optimist å tenke at jeg kan planlegge en tur i europa. krisa må jo ta slutt en dag. har aldri vært utenfor skandinavia. kan gå , men pga sykdom trenger jeg elscooter for å gå langt. begynner nå å bli så selskapssyk at jeg drømmer om å reise og å skravle litt med folk. er i 40 årene. kan man ta med scooteren på fly? den er under 120cm så vet det er lov på toget. må den da pakkes inn eller? håper noen med erfaring kan svare på det.  kan man ha den med på et cruiseskip? kansje noen vet om felles feriegrupper. kjenner ingen andre uføre å reise med. vil ikke ha hets mot uføre på ferie. har jobbet nok til å ha nedbetalt leilighet før jeg ble ufør. 

Anonymkode: 0f9a4...693

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Royal Caribbean hadde scootere til låns ombord på Symphony of the Seas da vi reiste med dem for to år siden, du kan jo undersøke om de fremdeles har :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan snakke med noen foreninger? Jeg vet at enkelte har gruppereiser, men de kan sikkert ha tips også. 

Forstår godt du trenger en tur og håper det ordner seg for deg.

Anonymkode: 56676...fcd

AnonymBruker
Skrevet

takk for tips. har sett reklame for gruppeturer tidligere, men de jeg så var for de som kunne være svært aktive med daglige fjellturer o.l.  noen som vet noen turer uten for stor aktivitet.  har ikke så lyst på bussturer med bare pensjonister. fritidskurs med opphold kunne vært moro. lære å lage noe spennende matretter eller annet som man kan gjøre som ikke er avhengig av å ha god helse. skal søke opp det skipet som ble nevnt. 

Anonymkode: 0f9a4...693

AnonymBruker
Skrevet

Om de har overlevd korona, så sjekk ut for eksempel Solgården i Spania eller Reuma-sol. De er tilpasset personer med helseutfordringer.

Anonymkode: bf8f3...2a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...