Gå til innhold

pån igjen ja......

Fremhevede innlegg

Skrevet

som sikkert mange husker og var delaktige i så hadde vi jo en slik slankeklubb her inne, og vi var jo bare kjempe dyktige til å starte med...;)

men det dabbet veldig av, først for meg også ble dt nok ganske stille etterhvert fra de andre også utover sommern.sommern var jeg klar over at det ikke ville bli noen særlig trening, men nå er høsten her og jeg er proppet av alle slags mat og godis som jeg har fått gjennom sommer mnd.og det trengs en liten slanking her og der og oppstramming på hofter som har vokst litt gjennom sommern pga alt snopet!

men jeg vet med meg selv at det er ingen vits å starte hardt og full kjør hver dag, da dabber jeg bare av igjen! jeg tenkt emeg bare noen bevegelser hjemme på gulvet hver dag, med tanke på rumpe og lår.. blir ikke lange intense økta, men skal bli svett i panna og kjenne det hvertfall underveis. samtidig som jeg kutter ut snopet!!! det vil vel ha en liten betydning at jeg i det hele tatt rører litt mer på meg, i lengden, enn ikke noe??

noen som vet, eller noen som har samme "problem" eller erfaringer? deter ikke det jeg har så lyst til dette, men ser at det må til!

miracle :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan gi deg noen enkle retningslinjer.

Å telle kalorier er unødvendig i begynnelsen. Gjør derfor følgende:

1. Ikke spis noe etter 18.00 (eventuelt 19-20 hvis du legger deg sent).

2. Gå en timelang tur hver kveld eller morgen i relativt hurtig tempo.

3. Øvelser hjemme på gulvet er i praksis ubrukelige. Gjør det gjerne om det gir deg bedre samvittighet, men effekten vil være neglisjerbar. 4. Et medlemskap på et treningsstudio vil være en god investering.

5. Bruk sunn fornuft i kostholdet: kjøp karbonadedeig i stedet for kjøttdeig, lettbrus i stedet for vanlig brus, ikke spis en hel Grandiosa alene, ikke spis til du er stappmett

Skrevet

takk;)

trenings medlemsskap blir nok ikke noe som skjer her igjen.. meldte meg på med stor entusiasme i fjor, og ja jeg var super flink de første månedene... men så ble det bare titak og det skjedde aldri, og dermed var dte bare lommeboka som ble tynnere og ikke meg :ler:

men en tur kan jeg vel få til i ny og ne;=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...