AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Botox og andre hudbehandlinger har virkelig en effekt. Mange kvinner i Oslo som var fine og har blitt super deilige med aldren. Anonymkode: 5d99e...c05
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Hvorfor blir de hottere da? Anonymkode: 1e3aa...02a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Så fint for disse vennene dine, da Anonymkode: 8d74b...7cc
Frank Franke Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Hadde de brukt Botox, silikon osv med omhu kan jeg godta det, for noen kan det faktisk være en medisinsk årsak til det! Det er når jeg ser noen enorme, overnaturlige bryster, eller lepper som en veranda jeg får problemer. Det ser jo jævli ut! Hvor er «støtteapparatet» til disse menneskene? Turn off for min del! 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Nå skal du huske på at damene i Oslo ser bedre ut for alderen enn de på bygda. Anonymkode: a0072...665
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Frank Franke skrev (2 minutter siden): Hadde de brukt Botox, silikon osv med omhu kan jeg godta det, for noen kan det faktisk være en medisinsk årsak til det! Det er når jeg ser noen enorme, overnaturlige bryster, eller lepper som en veranda jeg får problemer. Det ser jo jævli ut! Hvor er «støtteapparatet» til disse menneskene? Turn off for min del! Skal vennene deres og familien overtale de til å ikke ta silikon og Botox, mener du? Anonymkode: 1e3aa...02a
Frank Franke Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Nei, det mener jeg ikke! De kan imidlertid fortelle dem, og forklare at i mange, kanskje de fleste av tilfellene ser det jævlig ut! Når de kommer med bryster som rågummiballet, eller lepper så de nesten ikke kan smile med! Uff, latterlig i de fleste tilfeller! 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Tja. Tror du har litt spesiell smak, er jo noen menn som faller for gamlinger. De fleste foretrekker jo yngre damer hvis de kan få dem. Jeg er selv 35 og folk sier jeg holder meg godt, men er ikke så innbilsk at jeg tror jeg ser ut som 25 lenger. Seff er de i 20 årene og tidlig 30 årene de fineste damene, der er alt naturlig og de er i sin beste alder. Rynkene har ikke kommet enda og de har den unge freshe looken. Alt som er faket er det noe trist over, botox og implantater. I 99% av tilfellene ser man at de har juksa og det er en åpen erkjennelse fra dem at de ikke har selvverd nok til å bære alderen sin. Sånn ser jeg det. Anonymkode: 13303...259 4
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Tja. Tror du har litt spesiell smak, er jo noen menn som faller for gamlinger. De fleste foretrekker jo yngre damer hvis de kan få dem. Jeg er selv 35 og folk sier jeg holder meg godt, men er ikke så innbilsk at jeg tror jeg ser ut som 25 lenger. Seff er de i 20 årene og tidlig 30 årene de fineste damene, der er alt naturlig og de er i sin beste alder. Rynkene har ikke kommet enda og de har den unge freshe looken. Alt som er faket er det noe trist over, botox og implantater. I 99% av tilfellene ser man at de har juksa og det er en åpen erkjennelse fra dem at de ikke har selvverd nok til å bære alderen sin. Sånn ser jeg det. Anonymkode: 13303...259 Jeg blir 37 dette året og tror heller ikke jeg ser særlig yngre ut enn jeg er. Har ikke rynker ennå, det er vel det eneste som får meg til å se «ungaktig» ut. Man ser på ansiktet at man er 37 selv om man ikke har rynker. Vanskelig å forklare. Er singel med barn på deltid, og jeg dater ikke nå. Har bare ikke lyst til å få ny kjæreste nå. Så kanskje jeg forblir enslig eldre dame 🙈 Anonymkode: 1e3aa...02a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Nei det er ikke mulig. Anonymkode: e9cff...7ba 1
cerruti Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Disse alderstrådene kan ikke generaliseres - men de aller fleste ser selvsagt best ut i unge år - både med og uten hjelp. Likevel vil de fleste menn på 45 og oppover ha noen fra slutten av 30-årene og oppover mtp hvor man er i livet, livserfaring osv.
Ishavsrøya Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Frank Franke skrev (59 minutter siden): Nei, det mener jeg ikke! De kan imidlertid fortelle dem, og forklare at i mange, kanskje de fleste av tilfellene ser det jævlig ut! Når de kommer med bryster som rågummiballet, eller lepper så de nesten ikke kan smile med! Uff, latterlig i de fleste tilfeller! 🤣🤣🤣
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 Menn synes unge kvinner ser best ut, kvinner synes eldre kvinner ser best ut Anonymkode: a1ae6...3a9 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Menn synes unge kvinner ser best ut, kvinner synes eldre kvinner ser best ut Anonymkode: a1ae6...3a9 Det er det nok tildels noe i. Mange finner mer sin stil og får mer karakter når de blir mer voksne og kvinner setter pris på det hos både kvinner og menn, mens det purunge trekker sterkt på mange menn. Anonymkode: 3dba8...fbe
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er det nok tildels noe i. Mange finner mer sin stil og får mer karakter når de blir mer voksne og kvinner setter pris på det hos både kvinner og menn, mens det purunge trekker sterkt på mange menn. Anonymkode: 3dba8...fbe Jeg er singel og har datet i en alder av 38 og 39. Mange menn som er 40 og opp liker "ungdommelige" trekk som f.eks langt hår og fin hud. Jeg synes selv at menn i 40 års alderen og opp blir raskt "gamle" om de ikke trener feks. Anonymkode: 46856...78f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nå skal du huske på at damene i Oslo ser bedre ut for alderen enn de på bygda. Anonymkode: a0072...665 Hahaha..sykeste jeg har lest på leeenge 😅😅😅 Anonymkode: 04f6f...0a5 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #19 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Menn synes unge kvinner ser best ut Snakk for deg selv. Vi er flere som foretrekker modne kvinner. Anonymkode: 109a6...f13 4
Bamseklemmer Skrevet 29. juli 2021 #20 Skrevet 29. juli 2021 Jeg synes alle kvinner har sin egen sjarm, og det værste jeg ser er at mennesker dømmer andre for sitt utseende. Når jeg ser en ung kvinne tattoverer seg eller fyller lepper og pupper, er det nok ikke bare for å bli mere sexy, men også for at de skal få bedre selvtillit. Dømming er mye basert på misunnelse og knuse andres selvtillit, så ikke avsløre deg selv. Da er det bedre at du heller stråler av lykke slik du selv er. Å være lykkelig, ha selvsikkerhet, være medmenneskelighet og vise intelligens, er så mye mere vakkert og sexy. Så jeg mener fremdeles at det er utstrålingen, som avgjør om kvinner vakrere enn andre, ikke pga utsende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå