AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har ikke snakket med noen av dem siden. Dette er nå snart 3 år siden. Den dagen dro jeg til min mor uten å ringe først, tenkte å overraske henne med å vaske for henne den dagen, da fant jeg dem to i senga, min mor og min ex mann. Jeg flyttet vekk fra alle, til en annen by 6 timer unna. Jeg sliter med vonde tanker og mareritt. I det siste har jeg begynt å tenke så mye på min mor og plages av dette. Jeg har alltid følt at hun har vært sjalu på meg, og det tror jeg stemmer. Lurer på hva som får en mor til å gjøre sånt mot datteren sin. Er det noen andre her som har opplevd det samme? Tror ikke at jeg noen gang klarer å komme over det. Anonymkode: 4f5ab...5b1 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Kan du ikke bare lære deg det nye opplegget på vgd? Anonymkode: f2f13...e12 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kan du ikke bare lære deg det nye opplegget på vgd? Anonymkode: f2f13...e12 Hva mener du? Anonymkode: 4f5ab...5b1 7
exictence Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Har ikke opplevd det. Men har opplevd at min mor er sjalu på meg. Helt utrolig, og helt utenkelig, synes jeg. 7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det noen andre her som har opplevd det samme? Ikke nøyaktig det samme nei, men jeg har en mor som gjennom hele livet har sett på meg som en konkurrent, og som på et eller annet vis klarte å vende min fars kjærlighet vekk fra meg (ja, jeg vet at det var hans ansvar å si nei, men det ville jo ikke skjedd om det ikke var fordi hun var sjalu). Så dette ligner kanskje litt? Hun må da ha vist samme trekk gjennom oppveksten? Anonymkode: 82eb4...5e1 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 exictence skrev (1 minutt siden): Har ikke opplevd det. Men har opplevd at min mor er sjalu på meg. Helt utrolig, og helt utenkelig, synes jeg. Må si det var godt å lese at andre også har erfaring med dette, selv om temaet i seg selv er nitrist. Det handler jo om mødre som er sjalu på sine døtre. Kan jeg spørre hvordan dette kom til uttrykk hos dere? Anonymkode: 82eb4...5e1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Det må ha vært forferdelig for deg. For et svik. Hun må ha vært mentalt ustabil og han eksmannen din like så. Godt at du kom deg unna og regner med at du startet på nytt siden du flyttet langt unna. Skjønner at du sliter med mareritt og negative tanker. De menneskene som såret oss glemmer man ikke. Man lærer å leve med det vonde, men du må huske at det er en grunn til at de forblir i fortiden din fordi de fortjener rett og slett ikke fremtiden din. Anonymkode: cd5b3...415 8
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lurer på hva som får en mor til å gjøre sånt mot datteren sin? Dumhet, kåtskap og spenning kan være noen enkle forklaringer Anonymkode: 5a09b...7f9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Vet du hva, hun kan ikke være helt frisk. Normale mennesker gjør ikke sånt mot sine barn. Hadde ville fått hjelp for å komme meg videre. Anonymkode: 77082...693 14
exictence Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Må si det var godt å lese at andre også har erfaring med dette, selv om temaet i seg selv er nitrist. Det handler jo om mødre som er sjalu på sine døtre. Kan jeg spørre hvordan dette kom til uttrykk hos dere? Anonymkode: 82eb4...5e1 Mange ting opp gjennom årene. Når jeg hadde pyntet meg og var fin. Når jeg ble invitert ut. Når jeg hadde gjort noe som jeg fikk ros for av andre. Hun skulle da trakke meg ned. En gang innrømmet hun og sa det at det var fordi hun var sjalu på meg. Utrolig Endret 28. juli 2021 av exictence 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan du ikke bare lære deg det nye opplegget på vgd? Anonymkode: f2f13...e12 Som gammel VGD-er og Backstager er jeg veldig nysgjerrig på hva "det nye opplegget på vgd" er. Er det verdt å komme tilbake til gamle slagmarker? Anonymkode: ad2c4...473 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Hvordan kan en mor være sjalu på egne barn? Er jo helt vanvittig! Man skal være stolte av barna sine og støtte de i medgang og motgang. Anonymkode: 202a4...15c 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Jævlig ekle mennesker. Anonymkode: d9b7a...609 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Temaet er trist nok, men mannen som gjorde dette ble ikke nevnt? Hvorfor ikke? Anonymkode: 8d5e5...9b6 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 Har din mor tatt kontakt med deg i løpet av alle de årene? Verste jeg har lest.. Anonymkode: 7d936...37d 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 exictence skrev (Akkurat nå): Mange ting opp gjennom årene. Når jeg hadde pyntet meg og var fin. Når jeg ble invitert ut. Når jeg hadde gjort noe om jeg fikk ros for av andre. Hun skulle da trakke meg ned. En gang innrømmet hun og sa det at det var fordi hun var sjalu på meg. Utrolig Ja, det er helt utrolig. Min mor innrømmet aldri noe. Men i retrospekt har jeg fundert mye på hvorfor jeg var min fars favoritt i de første leveårene og så var han plutselig helt kald og fraværende. Han hadde en frase han pleide å komme med, om at «han var gift med min mor». Etter å ha tenkt på det en god stund, så så jeg jo sammenhengen mellom de to fenomenene. Hun må ha bedt han, eller mer sannsynlig truet han, til å ta avstand til meg. Nå ville riktignok ikke hun ha prøvd seg på min mann, all den tid hun fikk sin egen for seg selv. Men hun klarte jo å ødelegge min tillit til menn, for jeg regnet med at menn som elsket meg kunne plutselig bli helt kald, slik min far ble. Anonymkode: 82eb4...5e1 1
Gjest Paramount Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 At mor finner svigersønn attraktiv er ikke unormalt eller usunt for noen, men derfra til å ha sex med han bør det være 10.000 mil med fornuftige sperrer som forhindrer dumheten. Er de ikke der er det noe alvorlig galt med både mor og svigersønn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Temaet er trist nok, men mannen som gjorde dette ble ikke nevnt? Hvorfor ikke? Anonymkode: 8d5e5...9b6 Normalt sett vil jeg si det er mannens ansvar og han man skal skylde på. Men når det er snakk om foreldre, så er de alltid i en særstilling. Det er de som har formet vårt syn på verden. Og en mor som oppfører seg slik mot sin voksne datter har garantert vist de samme taktene før dette. Anonymkode: 82eb4...5e1 4
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. juli 2021 #19 Skrevet 28. juli 2021 Det er jo helt sykt, fy faen for noen dritt mennesker. Sånt gjør man bare ikke.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #20 Skrevet 28. juli 2021 Paramount skrev (2 minutter siden): At mor finner svigersønn attraktiv Jeg tror ikke dette handler om at hun synes han er attraktiv. Jeg tror hun ville gjort det samme om han så hadde vært verdens minst attraktive mann. Dette handler om hennes forhold til sin datter. Anonymkode: 82eb4...5e1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå