Gå til innhold

Er på venteliste som nummer 9, 10 og 7. Har jeg sjans til å komme på en av de ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Der jeg er 9 og 7 så tok de inn 1 person på suppleringsopptaket, men tror det kan etterfylle. Der jeg er nr 10 så har de tatt inn fire tidligere, og etterfylling har også skjedd. Er så nervøs, vet ikke om jeg kommer inn engang

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi har tatt inn opptil 10-15 stykker ekstra etter første opptak. Fordi mange har endret valget sitt, ombestemt seg eller ikke dukket opp. Sosialt arbeid på høgskole. 

Anonymkode: 9d128...47d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Vi har tatt inn opptil 10-15 stykker ekstra etter første opptak. Fordi mange har endret valget sitt, ombestemt seg eller ikke dukket opp. Sosialt arbeid på høgskole. 

Anonymkode: 9d128...47d

Yey, da har jeg håp ihvertfall. Hvilken dato var det dere tok de inn , 4 august?

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Vi har overbooket mer i år fordi vi regner med at flere av søkerne ikke er ordinære studenter, men mennesker uten jobb pga. korona, som mest sannsynlig vil falle fra i løpet av studieåret. 

Det er ikke sikkert at fremrykke i køen betyr at studiet har tatt inn folk fra venteliste, det kan hende at det bare er fordi andre før deg har takket nei eller glemt å svare. 

Anonymkode: 74309...cd0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nummer 9 og kom inn, men det er noen år siden. 

Anonymkode: ba9ad...1db

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet de tok inn nr 29 på ventelista på sykepleiestudiet i fjor et sted. Altså nesten hele klassen. Så det er håp.

Anonymkode: 2fdf2...ed8

AnonymBruker
Skrevet

Suppleringen er ikke gjennomført! Så om du har rykket fremover i køen på ventelista er det som noen over her sier at noen ganske sikkert på ventelista enten har takket nei til å stå der eller bare ikke svarte innen fristen.

Anonymkode: 5dddc...302

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Suppleringen er ikke gjennomført! Så om du har rykket fremover i køen på ventelista er det som noen over her sier at noen ganske sikkert på ventelista enten har takket nei til å stå der eller bare ikke svarte innen fristen.

Anonymkode: 5dddc...302

Noen som vet om suppleringsopptaket er ferdig?

Anonymkode: 7370e...fc5

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen som vet om suppleringsopptaket er ferdig?

Ja, den er ferdig. For en time siden gikk jeg fra ukvalifisert til kvalifisert og er nå på venteliste :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke du kommer inn. Suppleringen er gjennomført og sjansen for at de tar inn så mange på etterfylling er liten. 

Anonymkode: 953c3...45c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jeg tror ikke du kommer inn. Suppleringen er gjennomført og sjansen for at de tar inn så mange på etterfylling er liten. 

Anonymkode: 953c3...45c

Suppleringsopptaket er ikke ferdig før i morgen. Noen får svar i dag. Resten i morgen. Var slik i fjor også.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker said:

Suppleringsopptaket er ikke ferdig før i morgen. Noen får svar i dag. Resten i morgen. Var slik i fjor også.

Poengsummen på studiet jeg står på venteliste på har sunket og jeg har kommet ned noen plasser nå. Betyr det at de er ferdig med supplering for mitt studie i dag eller kan det være at de fortsetter i morgen, selvom de har kommet så langt? 

Anonymkode: 68514...5e6

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Poengsummen på studiet jeg står på venteliste på har sunket og jeg har kommet ned noen plasser nå. Betyr det at de er ferdig med supplering for mitt studie i dag eller kan det være at de fortsetter i morgen, selvom de har kommet så langt? 

Anonymkode: 68514...5e6

Fortsetter det ikke frem til høsten om man er på venteliste? Folk kan jo trekke seg fra studiet og ikke sikkert alle møter opp. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har SO skrevet på Facebook siden sin at suppleringsopptaket er ferdig

Anonymkode: 8a54c...174

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...