Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Klarer bare ikke å gi slipp på tidligere kollega, selv etter mange måneder. 
Byttet jobb for å komme meg unna, siden vi begge har familie, men han «ødelegger» ferie og det som er med å poppe opp i tankene mine støtt og jeg lengter så etter ham. Noen som har tips? 

Anonymkode: 1025c...38e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde det samme selv for ca ti år siden. Jeg ble veldig betatt av en mannlig  kollega og vi drev å chattet med hverandre på messanger og små flørtet på jobb.

Tilslutt fikk jeg litt panikk med tanken på at både jeg og han hadde familier på hver sin side. Jeg sa også opp jobben og fikk en ny jobb. Tenkte mye på han en stund, men ute av syne så ute av minne.

Jeg klarte å gå videre og pleiet mitt eget forhold til min mann. Nå tenker jeg aldri på han, og jeg syns ikke han er så veldig attraktiv heller lengre når jeg støter på ham. Heldigvis gikk vi ikke lengre enn bare småflørting og chatting (min mann vet om dette, men vi har lagt det bak oss).

Han har foresten skilt seg og funnet seg ei ny, så tror det allerede lå i kortene 10 år tilbake at dem slet i forholdet (men har hørt det var hun som også drev på med en annen og🤷‍♀️).

Anonymkode: aa42c...2d8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Opplevde det samme selv for ca ti år siden. Jeg ble veldig betatt av en mannlig  kollega og vi drev å chattet med hverandre på messanger og små flørtet på jobb.

Tilslutt fikk jeg litt panikk med tanken på at både jeg og han hadde familier på hver sin side. Jeg sa også opp jobben og fikk en ny jobb. Tenkte mye på han en stund, men ute av syne så ute av minne.

Jeg klarte å gå videre og pleiet mitt eget forhold til min mann. Nå tenker jeg aldri på han, og jeg syns ikke han er så veldig attraktiv heller lengre når jeg støter på ham. Heldigvis gikk vi ikke lengre enn bare småflørting og chatting (min mann vet om dette, men vi har lagt det bak oss).

Han har foresten skilt seg og funnet seg ei ny, så tror det allerede lå i kortene 10 år tilbake at dem slet i forholdet (men har hørt det var hun som også drev på med en annen og🤷‍♀️).

Anonymkode: aa42c...2d8

Takk for hyggelig, og håpfullt svar.

Anonymkode: 1025c...38e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...