Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde den store samtalen i helgen. Jeg har hatt den før. Hvor han har overtalt meg til å bli. Nå ga jeg ikke rom. Jeg skal ut. Vi er 2 mennesker. Vi trenger ikke enebolig. Jeg har begynt å kaste ting. Ting et bare ting. Jeg kaster. 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjedelig situasjon.

Men det er en grunn at at dette skjer. Vær sterk. Se fremover 

AnonymBruker
Skrevet

Kjedelig, men sånn er livet. Dere får ha to-tre meglere inn for å vurdere prisen, og se om noen kan kjøpe ut den andre.

Ikke kast eksen sine ting da, det er bare dårlig gjort. Men dine egne ting, kjør på.

Vær sterk, vil du ut så må du bare ikke lytte. Hvis det har vært dårlig lenge så blir det ikke bedre, uansett hvor mye han lover. 

Anonymkode: f20fc...574

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men det er jo ditt hus! Du har særeie! Hvorfor kaster du ting og hvorfor er det du som drar?

Anonymkode: 89fe6...b11

• Liker 1
Skrevet

Ting er ting. Det eneste jeg vil ha, er spisestuen som jeg har arvet etter besteforeldrene mine. Alt annet. Det er bare ting. Kopper, fat, nei. Det er ikke interresant. Det er bare ting. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.7.2021 den 15.32):

Men det er jo ditt hus! Du har særeie! Hvorfor kaster du ting og hvorfor er det du som drar?

Anonymkode: 89fe6...b11

Ja vet. Jeg eier. Jeg har egenkapital. Sambo 0. Jeg er sliten. Jeg har bedt om at noen skal ta vare på meg. Det skjer iKke. Sambo  er snill. Men ikke økonomisk. Jeg er «sjef» overtall økonomi. Jeg orker ikke mere. Jeg har tatt på økonomi i 30 år. Jeg jobbet,med økonomi før jeg ble ufør. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...