Alfamor Skrevet 18. september 2005 #1 Del Skrevet 18. september 2005 Hei alle sammen. Må først bare si at jeg er ny på dette forumet, men har fulgt med dere i flere år Slanket meg 20 kilo ved hjelp av Grete Roede-metoden(ikke kurs) i fjor, og hadde da 5 kilo til som måtte av. De 5 er nå blitt til 10. Planen er jo at de skal vekk til jul, men mangler totalt motivasjon til å komme igang igjen. Jeg er flink med trening. Går mye, både langs veiene og i fjellet. Trener også spinn, aerobic og step. Men det maten som er problemet. vet jo veldig godt hva som skal til, men det er så lett og bare ta litt til, og så har jeg det gående. Kjøpte så mange fine klær i fjor, og selv om de passer ennå, er de merkbart strammere, samtidig som de nok hadde sett bedre ut med noen kilo mindre Planlegger og ta fram gamle Grete Roede-bøker i morgen og komme igang igjen. Har vært syk i tre uker, så trening har det vært heller dårlig med. Dessuten, med dette været vi har hatt på vestlandet har det jo ikke akkurat fristet å gå utenfor dørene heller. Trenger virkelig hjelp til motivasjonen, og ser jo at det er andre her som sliter med det samme som meg, og som kanskje kan gi meg noen gode råd for å komme igang og for å holde motivasjonen oppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smørblomsten Skrevet 18. september 2005 #2 Del Skrevet 18. september 2005 WOW: gratulerer så mye til deg som har vært SÅ flink ifjor! Det står det respekt av! Synes det virker som du selv vil klare å motivere deg slik som du skriver. Du tar jo frem igjen bøkene for å friske opp minner om hvordan Grete R fungerer, trening må jo også til osv osv... Har ikke noen gode tips dessverre, men ville bare skryte litt av deg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 18. september 2005 #3 Del Skrevet 18. september 2005 Du har jo allerede vært kjempeflink, virkelig! Jeg gikk også ned 15 kg med Grete Roede i fjor, men jeg slanket meg ikke. Jeg la om kosten. Det er jo det det hele handler om... En ting er å gå ned en hel masse, men hvis man ikke finner gode rutiner og et kosthold man kan trives med kommer det snikende tilbake igjen. Anbefaler deg å melde deg på et kurs jeg, det er faktisk til hjelp det å ha noen å prate med om dette her hver uke, noen å stille spørsmål til, noen som er i samme situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punkyB Skrevet 18. september 2005 #4 Del Skrevet 18. september 2005 Som Groo er inne på så må du jo legge om livsstilen din og ikke gå på en kur for så å gå tilbake til 'gamle synder'. ENste som hjelper er å spise forh. sunt året rundt og holde deg i bevegelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lene* Skrevet 19. september 2005 #5 Del Skrevet 19. september 2005 Kjenner meg godt igjen i det du sier.. 20 ned - 20 opp også har man det gående Heng deg med oss på tråden her inne som heter "skjerpings"... Der finner vi masse motivasjon, og kan gi uttrykk for glede, sinne, frustrasjon og lykke! Selv har jeg begynt på nytt igjen i dag, og starter på kurs i morgen! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå