AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Noen her som erfaringer med medicus fertilitetsklinikk? Skal til klinikken for å sjekke fruktbarheten min. Begynner å bli bekymret ettersom jeg prøver å bli gravid men det klaffer ikke selvom jeg får positive eggløsningtester Anonymkode: f45bb...8c1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Ja, vi har erfaring med fertilitetssjekk og ivf. Fertilitetssjekken var vi godt fornøyd med. Medium fornøyd med ivf, veldig samlebåndsfølelse. Dårlig informasjon spesielt rundt det første forsøket, og pga ulike ting som har skjedd underveis så sitter vi med en litt nagende følelse av at vi ikke er sikre på om vi har fått optimal behandling. Det er svært mulig vi tar feil (vi er ikke helsepersonell selv) og at vår opplevelse er farget av enkelte dårlige erfaringer med enkeltmennesker der, men vi bytter nå klinikk etter tre forsøk. Anonymkode: 7677d...356
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Hvor lenge har du prøvd å bli gravid? Anonymkode: d0bf7...3b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå