Gå til innhold

Hvordan komme «innpå» sjenerte gutter?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en fyr i tidlig 20-årene som jeg har flørtet mye med. Jeg tok rett og slett å bare fant ut va han het og tok kontakt fordi han er så vanvittig kjekk. 😅 Etter det har vi skrevet mye med hverandre og han sa han synes det var tøft gjort å ta kontakt og at han var smigret. Men det er på meldinger. Når han møter på meg tilfeldig hilser han veldig og smiler som bare det, ihverfall på avstand. Men når jeg snakker til han sier han knapt ingenting. Ikke sånn at han overser meg. Men at han blir satt og og er sjenert.  Kan godt sende meg en mld etterpå. Jeg blir jo gal. Jeg vil gjerne at vi skal komme et steg videre in real life, hvis dere skjønner. Skal jeg bare invitere han på date? Han tørr jo knapt å snakke til meg. 😅 

Anonymkode: 899c3...e06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Redningen for oss sjenerte, har i alle år vært passe mengder alkohol.  Finn et svaberg, og del en sixpack øl. 

Du kan også ta det opp på melding, skrive litt om det, og få ham til å beskrive hvordan det føles å møte deg. Det gir mulighet til å gjøre ham tryggere på deg. 

Anonymkode: aeb8d...659

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vær tydelig og direkte. Hvis du hinter er det dødfødt.

Anonymkode: 89206...5cd

• Liker 1
Skrevet

Jeg vil tro (som en sjenert jente selv) at det beste er å bli veldig gode venner først så han blir trygg på deg. Om du går for fort frem så kan du også skremme han vekk. Jeg vet selv at jeg ville foretrukket at om en gutt likte meg, at de først gikk frem som venner så jeg blir sikker/trygg på han, også kan han gå frem videre etter det

AnonymBruker
Skrevet

Tid, tålmodighet, være grei, respektere space og så slår du til på riktige øyeblikk når han er klar. 

Men den fyren jeg gjorde dette med lot meg ikke gå da… hehe… var en grunn til at han var veldig vanskelig å komme innpå…. 

ps, ikke rus dere 

Anonymkode: 56171...3b6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for råd.. Jeg liker han virkelig godt. Men han er noe helt annet enn de jeg har vært sammen med tidligere. Det er bare spennende egentlig. Selv er jeg vel ganske utadvent. Så føler ikke at jeg har hintet. Jeg har sagt at jeg synes at han er veldig kjekk, og jeg liker å prate (skrive) med han. Når vi møtes tilfeldig ute har jeg prøvd meg på humor, han smiler og ler og svarer kort. Men det stopper der. Helt ærlig begynner jeg å bli litt utålmodig på at det skal skje noe mer. Har skjønt at det er jeg som må ta iniativt, men hva er jeg usikker på. Er egentlig redd for skremme han med å være for mye på også.

Anonymkode: 899c3...e06

AnonymBruker
Skrevet

Inviter han!

Anonymkode: 27200...325

• Liker 1
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Jeg er egentlig sjenert og har ett snev av sosial angst😅 men… for å få den du vil ha så må du satse🤩 Det er min erfaring hvertfall. Skjelden har jeg møtt en mann som ikke liker at damer er litt på. 

Det er bare å hoppe i det å være tydelig på at du liker han og at du gjerne vil noe mer. Be han med på date om det fortsatt er noe dagens ungdom gjør😅🤷‍♀️🙈 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...