AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Hun har alt, og da mener jeg alt. Hun har veldig god økonomi, det har ikke jeg 😅 Så gaven må passe lommeboka mi også, og likevel være en grei gave til en stor dag. Hva ville dere kjøpt? Mulig jeg skal spleise med et søsken til også, men vet ikke enda. Anonymkode: f3c79...a42
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Noen år siden min mor fylte 60 men kjøpte da en blomst. Anonymkode: dd58c...014
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Jeg fyller selv snart seksti år og hadde blitt veldig glad for en billett til Rammsteinkonsert! Anonymkode: 5dc77...49e 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Kjøp noe du kunne tenke deg å arve... Neida. Jeg kjøpte et oliventre i pen potte. Anonymkode: 24bcf...47a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Noe egenpleie/spa produkter? Et fint kort med noen gode, velvalgte ord 😊 Anonymkode: 4886e...45f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Jeg strikker moren min som blir 60 en genser som hun har valgt ut selv. Fra barna får hun nye turklær og en litt fin vannflaske. Hun er glad i å være ute Anonymkode: 6a89f...66b
baldrian Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 (endret) Gavekort på Ticketmaster - og gjerne en liten blomst, hvis du ikke tror hun får veldig mye blomster akkurat rundt dagen Endret 28. juli 2021 av baldrian
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Moren min fylte 60år tidligere i måneden. Jeg, pappa og lillesøster ga noen øredobber som mamma selv valgte ut. Du kan jo spørre henne om det er noe hun ønsker seg. Anonymkode: 4119a...ef0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Har moren din noen hobbyer da? En fin gave til de som "har alt" er jo å gjøre noe sammen. Feks billetter til et teaterstykke eller musikal, det blir min mor veldig glad for når jeg gir henne (hun ønsker seg det spesifikt så jeg vet hun blir glad altså). Bor dere ved Oslo så skal Folketeateret sette opp Mamma Mia! nå, det er jo litt typisk mor-datter-greie å gå på? Ellers tenker jeg litt dyre velværeprodukter er fint og noe man kanskje ikke unner seg selv om man har god råd. Bare pass på at det er noe som passer for hennes hudtype og at hun ikke er allergisk mot. Gavekort på spa/ansiktsbehandlnig/massasje har jeg gitt før med god mottagelse, man får gjerne slike behandlinger fra 600kr til 3000kr så du kan tilpasse etter lommeboken (finne et sted der dere bor). Så lenge hun synes dette er ok smittevernmessig såklart. Kanskje ikke så fint til et rundt år men abonnement på magasiner eller strømmetjenester er en fin gave til alle aldersgrupper synes jeg. Andre forslag kan være gode tøfler, pene skinnhansker, en fin skinnveske, et pent skjerf, konfekt, god kaffe/te. Anonymkode: 93aa8...3ea 1
Pås Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Billetter til noe dere kan gjøre sammen! Ut å spise, teater, spa eller lignende! 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 Noe spiselig? Jeg kjøpte en slik kurv til mine foreldre til jul (litt større enn denne): https://spekestua.no/privat/produkter/gavesett/matkurv/?gclid=CjwKCAjwgISIBhBfEiwALE19SfnLpRqM3Y71J42QXJpDX6PCYgDy3PIExsklXgusEhT3kJFwOhX4exoCLQUQAvD_BwE Evt kan du kjøpe frokost fra morgenlevering? Anonymkode: e256b...b3f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 Bruker du mye tid sammen med henne? Det jeg bruker å gjøre er å lytte etter hva de irriterer seg over. "hvorfor er så mange sleiver runde foran? Er så mye bedre når jeg har de med flat kant!" -ja da begynner jakten på de med flat kant. Kanskje du merker at vannkokeren lekker, eller at hun ikke har en skikkelig god saftmugge i glass for sommern -kan du tenke deg til noe hun mangler men "ikke vet at hun mangler" (må være forsiktig her da, ingen sære greier!!) Tror ikke prisen betyr så mye -tanken kan telle veldig mye om den er gjenomtenkt! Anonymkode: 31297...d6a
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hun har alt, og da mener jeg alt. Hun har veldig god økonomi, det har ikke jeg 😅 Så gaven må passe lommeboka mi også, og likevel være en grei gave til en stor dag. Hva ville dere kjøpt? Mulig jeg skal spleise med et søsken til også, men vet ikke enda. Anonymkode: f3c79...a42 Opplevelse Anonymkode: 71431...4b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå