Gjest Husmor? Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Hvor ofte støvsuger og vasker du gulvet? Jeg gjør det bare hver tredje uke. Men til gjengjeld vasker jeg opp og rydder hver dag.
Gjest gjest1 Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 Støvsuger ca ett par ganger i uken og vasker over 1 gang i uken.
Arkana Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Vi vasker alle gulvene hver uke (bruker aldri støvsuger siden vi har laminat, bare tørrmopp og så våtmopp). Går kjapt over gulvene med tørrmopp eller kost/støvbrett hver dag. Vi vasker opp hver dag også, og rydder når det trengs.
Gjest Xavia Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 Støvsuger en gang i uke. Tørrmopp en gang i uka. Vasker gulvene en gang i uka. (Etter støvsuginga.)
Gjest Madeline Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 Jeg støvsuger og bruker tørrmopp hver dag og vasker over gulvene med våtmopp 1-2 ganger i uka (oftere hvis det trengs). Oppvasken og kjøkkenbenken tar jeg hver dag (gjerne 2 ganger om dagen).
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Jeg har kjæledyr som i perioder røyter veldig mye, så ideellt sett burde jeg kosta over gulvene hver dag. Gjør det imidlertid bare ca 3-4 ganger i uka. Vasker sjelden med vann og mopp, siden jeg har tregulv. Og støvsugeren bruker jeg aldri. Synes bare det er mer styr å dra den fram, så da bruker jeg gulvkosten.
exita Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Støvsuger opptil 2 ganger daglig og vasker gulvene 1-2 ganger i uka.Det må til for det blir fort skittent med 3 unger, hund og katt.
inar Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Ja med hund i huset blir det opp til flere ganger om dagen, kommer litt an røytingen. Og så vasker jeg en gang i uken, det blir jo skitten og med hun, og så er det to tenåringer i huset som ikke alltid gidder å tørke opp etter seg og sånn.....
Gjest Gjesta Skrevet 18. september 2005 #9 Skrevet 18. september 2005 Støvsuger 2-3 ganger i uken, etter behov. Vasker 1 gang pr uke.
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #10 Skrevet 18. september 2005 støvsuger 6-7ganger per uke, tørker opp flekker hver gang det dukker opp noen og vasker derfor ikke (våtmopp) ikke så ofte (selv med to små barn!!). vasker gulv kanskje hver 3 uke. tørrmopp tar jeg ved behov. kjøkkenet tar mannen min hver dag/annen hver dag (ved behov), og badet tar jeg å tørker over flere ganger daglig. tror det er ok rent her, helt vanlig. men når jeg leser det jeg har skrevet så ser det liksom ut til at her skulle det være skikkelig ille.........
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå