Gå til innhold

Ser jeg ut som om jeg veier noe helt annet enn jeg gjør?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har helt like mål som deg, og samme vekt, men 4 cm høyere, og kan love deg at jeg ikke ligner det minste på Kim K. 

Anonymkode: 8a059...04b

Jeg tenker dette gir litt mening fordi for å være mest mulig lik Kim K når TS er høyere, skulle også målene vært høyere. Ikke at jeg tror TS lyver heller, mye eller lite muskler for eksempel påvirker også vekten, ikke bare fett. Men det er vanskelig for oss å si akkurat hvordan kroppen til TS er. 

Anonymkode: 0a591...655

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 timer siden):
Kim's Measurements.
Height 5 ft 2½ in or 159 cm
Figure Voluptuous
Chest Size 38 inches or 96 cms
Waist Size 26 inches or 67 cms
Hips Size 41 inches or 104 cms

Anonymkode: 2c347...a81

Jeg har samme høyde og mål men ser ikke ut som Kim K 😅 Jeg veier 65kg og har nok litt høy BMI.

Det var litt artig å lese for jeg dater en tosk som sutrer litt over at norske damer ikke ser ut som Kim Kardashian.. Men han ser altså ikke meg som har nøyaktig samme mål haha. Kjenner jeg må le. Er blond og blåøyd da, så sikkert det som ikke er bra nok for han. 

Anonymkode: c4773...e1e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har samme høyde og mål men ser ikke ut som Kim K 😅 Jeg veier 65kg og har nok litt høy BMI.

Det var litt artig å lese for jeg dater en tosk som sutrer litt over at norske damer ikke ser ut som Kim Kardashian.. Men han ser altså ikke meg som har nøyaktig samme mål haha. Kjenner jeg må le. Er blond og blåøyd da, så sikkert det som ikke er bra nok for han. 

Anonymkode: c4773...e1e

Kanskje ikke målene for Kim K fra internettet stemmer heller. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje ikke målene for Kim K fra internettet stemmer heller. 

Det har blitt diskutert og profesjonelle mener hun veier minst 5 kg mer enn hun gir utrykk for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Legger ikke ut bilde av meg selv i fare for å bli gjenkjent, men bruker et bilde av Kim K, som har veldig lik kropp som meg på dette bildet.

Kim-Kardashian-Printed-Bikini.jpg?w=800

Jeg er timeglass med naturlig store bryster og rumpe. Rumpa er selvfølgelig ikke like stor som Kim K sin har blitt, men jeg ser i hvert fall veldig lik ut forfra som henne på dette bildet. Jeg har dog litt mer "sideflesk" enn henne, men ikke sånn veldig mye. Ellers er armer, legger, lår, pupper og mage veldig likt.

Jeg mistenker at jeg har en helt annen BMI/veier noe helt annet enn folk tror. Jeg lurer derfor på hva slags BMI dere ville tippet med denne beskrivelsen? Jeg er 167 cm, så 10 cm høyere enn Kim K, hvis det er relevant. 

image.png

Anonymkode: ecdc1...3c4

🤣😂

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg får jo bekreftet her inne at jeg blir ansett som overvektig med den kroppen. 

Men det er jo umulig for oss å vite hvordan du ser ut når du ikke poster bilde av den.

Anonymkode: 234af...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg er ikke TS men jeg har selv en formfull kropp. Vet jeg ikke er like smal som KK da. Hva tror dere min bmi er?

7396A7CB-B6DE-4999-9F4C-BC6E6EBA7585.jpeg

Anonymkode: e318e...19d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du mener jeg skal sitte i tråden og konstant kommentere hvert innlegg? 

Leste du ordentlig? Jeg skriver at jeg har litt mer "sideflesk", ellers er alt veldig likt. Jeg har mindre rumpe enn hun har nå, men tror muligens ikke hun hadde så stor rumpe på dette gamle bildet.

Så dere tenker dette er en overvektig kropp, nesten i fedme-kategorien? 

Ts

Anonymkode: ecdc1...3c4

Ja, du høres overvektig ut. Stor rumpe og store pupper er mest fettvev, pluss sidevalker.

Anonymkode: 6c033...2c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er ikke TS men jeg har selv en formfull kropp. Vet jeg ikke er like smal som KK da. Hva tror dere min bmi er?

Normalvektig. Ca BMI 19?

Anonymkode: 52ef6...552

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg tror også du er normalvektig, kanskje 22. BMI er veldig vanskelig å gjette da, så kan selvsagt ta helt feil! 

Anonymkode: 0a591...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

23 kanskje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I alle dager. Her tipper folk 19-20 i BMI. For meg er det tydelig at du ligger i øvre del av normalen, kanskje til og med litt over. Ville tippet BMI på 25. 

Anonymkode: 474e8...d82

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spennende å tippe, men dere får jaggumeg avsløre bmien deres også 😂 Jeg tipper 24-25.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hvis dere går til siden My body gallery og legger inn høyde og vekt så får dere se hvor forskjellige kropper med samme lengde og vekt (og samme BMI) kan se ut.

Jeg så flere som hadde lignende kropp som hun som postet bilde nylig, og de hadde ca BMI 21.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Hvis dere går til siden My body gallery og legger inn høyde og vekt så får dere se hvor forskjellige kropper med samme lengde og vekt (og samme BMI) kan se ut.

Jeg så flere som hadde lignende kropp som hun som postet bilde nylig, og de hadde ca BMI 21.

Nei. Spent på hva Anonymkode: e318e...19d svarer, men hun er garantert langt over det. Hun kaller seg jo selv "formfull". Ingen med en BMI på 19-22 ville kalt seg det. Jeg har selv en BMI på 20 og ser på meg selv, og alle kaller meg for, tynn. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):
Kim's Measurements.
Height 5 ft 2½ in or 159 cm
Figure Voluptuous
Chest Size 38 inches or 96 cms
Waist Size 26 inches or 67 cms
Hips Size 41 inches or 104 cms

Meg; høyde 160 - vekt 60 kg.
Normal bmi. 0 operasjoner 

bryst: 94

waist: 71

hip: 107

im bootylishious 😏 

Anonymkode: 19759...26e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Nei. Spent på hva Anonymkode: e318e...19d svarer, men hun er garantert langt over det. Hun kaller seg jo selv "formfull". Ingen med en BMI på 19-22 ville kalt seg det. Jeg har selv en BMI på 20 og ser på meg selv, og alle kaller meg for, tynn. 

Jeg har BMI på 20,6 og kaller meg formfull fordi jeg har timeglassfigur.

Anonymkode: 02722...b29

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I alle dager. Her tipper folk 19-20 i BMI. For meg er det tydelig at du ligger i øvre del av normalen, kanskje til og med litt over. Ville tippet BMI på 25. 

Neineinei, se på bena da! Slanke fine bein, hun er hvertfall ikke i øvre del av normalen! Damen er slank og har ikke mye fett, se på lårene 

Anonymkode: 19759...26e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har BMI på 20,6 og kaller meg formfull fordi jeg har timeglassfigur.

Anonymkode: 02722...b29

Ok, men det er nok ikke sånn andre ser deg. Er kroppen din lik hennes? Hva tipper du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bmi 26-27.

Heldig som har flat mage da.

Anonymkode: 5ae1a...6f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...