AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Er det innafor å ha tre fire dager egotid med mannen når bhg og SFO startet, og barna har mulighet til å gå der? Vi har en uke ekstra ferie, og mannen min har enda lenger pga han følger skolens ferie. Jeg merker jeg trenger litt tid alene med mannen og alene før jeg begynner i en ny stilling andre uka i august. Det er jo viktig å tenke litt på dette også. Og ikke minst pleie forholdet med å gå litt turer med mannen og drikke litt kaffe alene. Vi tenker levere de rundt 9 og hente rundt 14. En myk overgang. Barna har hatt fire uker ferie med masse samvær med oss, familie, venner og opplevelser. Er vi veldig ille foreldre? Så mange venner har barna hjemme fem, seks og syv uker. Anonymkode: ac808...066 15
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Skal sies at mannen kommer til å fortsette å hente tidlig når jeg begynner i jobb, og han har ferie enda. Anonymkode: ac808...066 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 28. juli 2021 Så absolutt! Nyt det med beste samvittighet 🌸 Anonymkode: 2cabf...8ee 70
Hannabanna Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Så klart er det innafor! Utvilte foreldre som har det bra sammen er så klart kjempeviktig for ett hjem. 20
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Hvor lang ferie har barna hatt med dere? Det er forskjell på en uke med foreldre og så tre uker med besteforeldre, og fire uker med foreldre pluss andre. Med mindre dere har "satt dem bort" mer enn en uke i løpet av de fire ukene, så synes jeg dere skal kose dere. Anonymkode: cfac4...2ae 1
tangent Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 Du kommer til å få masse svar om at det ikke er greit, men jeg synes det er helt innafor! 11
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Jeg skal ha noen dager egotid med meg selv når SFO starter. Det har jeg gjort hver eneste sommer siden frøkna begynte i bhg, så langt mulig. Noen ganger har min ferie samsvart med når bhg/SFO starter og da går det jo ikke. Anonymkode: 09dbe...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvor lang ferie har barna hatt med dere? Det er forskjell på en uke med foreldre og så tre uker med besteforeldre, og fire uker med foreldre pluss andre. Med mindre dere har "satt dem bort" mer enn en uke i løpet av de fire ukene, så synes jeg dere skal kose dere. Anonymkode: cfac4...2ae Nei vi har ikke satt de noe bort. Anonymkode: ac808...066
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 Kjør på. Viktig med voksentid også Anonymkode: 9d71f...75c 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Høres herlig (og lurt) ut!! Kos dere masse!!🥰💕 Anonymkode: 91955...f08 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Selvfølgelig!!! Jeg kommer til å gjøre akkurat det samme. Til høsten starter mini i barnehagen, jeg jobber turnus å kan ha en del fri i ukedagene men jeg kommer til å sende i barnehagen fordi. kan heller hente litt tidligere å finne på noe koselig på ettermiddagen, noe utenom det hverdagslige stresset og rutinene Anonymkode: 0b4c1...510 6
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hvor lang ferie har barna hatt med dere? Det er forskjell på en uke med foreldre og så tre uker med besteforeldre, og fire uker med foreldre pluss andre. Med mindre dere har "satt dem bort" mer enn en uke i løpet av de fire ukene, så synes jeg dere skal kose dere. Anonymkode: cfac4...2ae Noen av mine beste barndomsminner er lange sommerferier hos besteforeldre 40 mil hjemmefra. Følte meg ikke satt bort, men veldig velkommen til to som hadde tid og ønske om å være sammen med oss. Jeg er utrolig takknemlig for at jeg fikk en så god kontakt med de. Det kan være berikende å få være en del av en stor familie som er glade i og tar vare på hverandre. Synes det høres fornuftig ut ts at dere to også får litt ro sammen. Jeg har kjent mange barn som gleder seg til å komme tilbake til barnehagen etter lengre ferier, så tror det er vinn vinn for hele familien deres. Anonymkode: 445a5...afb 17
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 Takk for svar. Er jo så mange meninger og folk å sammenligne seg med der ute. Anonymkode: ac808...066
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 Har alltid vært imot det der da jeg har villet ha mest mulig tid med barna mine. Så ble jeg utbrent i fjor og har innsett at jeg har rævkjørt mine egne behov. I år blir det ei lita uke ferie med mannen etter fire uker ferie med barna 😂 Anonymkode: 4ceac...2f0 13
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 Altså du spør og samtidig forsvarer du hvorfor dere gjør det. Men nei jeg hadde ikke gjort det en hel uke Anonymkode: 9b7c3...a52 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #19 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang ferie har barna hatt med dere? Det er forskjell på en uke med foreldre og så tre uker med besteforeldre, og fire uker med foreldre pluss andre. Med mindre dere har "satt dem bort" mer enn en uke i løpet av de fire ukene, så synes jeg dere skal kose dere. Anonymkode: cfac4...2ae Det står uthevet i innlegget. Ville du bare pirke? Anonymkode: e72f8...83a 7
Gjest DEN NAKNE GARTNER Skrevet 28. juli 2021 #20 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det innafor å ha tre fire dager egotid med mannen når bhg og SFO startet, og barna har mulighet til å gå der? Vi har en uke ekstra ferie, og mannen min har enda lenger pga han følger skolens ferie. Jeg merker jeg trenger litt tid alene med mannen og alene før jeg begynner i en ny stilling andre uka i august. Det er jo viktig å tenke litt på dette også. Og ikke minst pleie forholdet med å gå litt turer med mannen og drikke litt kaffe alene. Vi tenker levere de rundt 9 og hente rundt 14. En myk overgang. Barna har hatt fire uker ferie med masse samvær med oss, familie, venner og opplevelser. Er vi veldig ille foreldre? Så mange venner har barna hjemme fem, seks og syv uker. Anonymkode: ac808...066 Hvem sier at dere er "ille foreldre" ? Dersom du skal sammenligne deg med "alle andre" så finner du feil med deg selv. Slutt med det. Det vil alltid være noen som har større hus, bedre økonomi, kan låne mer penger i banken, finere og nyere bil, er i bedre fysisk form, har mer veloppdradde unger, er mer sammen med barna, har flottere kropp og flere venner - Det betyr ikke at det du gjør ikke er bra, fantastisk eller et godt nok liv !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå