Gå til innhold

Kompisen min er blitt en player

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kompisen min og jeg bor i samme by, han var kronisk singel til han fikk en god jobb i midten av tjueåra. Nå er han blitt en player , er ikke det ganske rart? Jeg er selv student og sliter med å treffe den rette…. Noen er misunnelig her

Anonymkode: 5293e...397

Videoannonse
Annonse
Gjest someone_here
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kompisen min og jeg bor i samme by, han var kronisk singel til han fikk en god jobb i midten av tjueåra. Nå er han blitt en player , er ikke det ganske rart? Jeg er selv student og sliter med å treffe den rette…. Noen er misunnelig her

Så bra han får pule fellesdoer! Spør ham om hjelp 

AnonymBruker
Skrevet

Incels og players er ofte begge uinteressert i forhold

Anonymkode: 2c85e...b26

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han trenger vel noen år for å få eksperimentert og prøvd ut litt. Det unner du han vel? Det blir din tur til slutt og, bare vær tålmodig 

Anonymkode: e612d...61a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har alltid vært kronisk singel, han har bare blitt avvist av damer. Nå har han endret fremgangsmåte eller funnet ut hvilke kvinner som er likesinnet og da ser man hva han har vært hele tiden

Anonymkode: 5b7d3...228

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes heller du bør være stolt av deg selv som har standarder og venter på den rette enn å pule rundt omkring med diverse damer. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Serafin said:

Jeg synes heller du bør være stolt av deg selv som har standarder og venter på den rette enn å pule rundt omkring med diverse damer. 

Tusen takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Helt naturlig. Han har en gjeld til biologien etter at han ble avvist alle de årene han var fattig eller snill. Nå må han betale tilbake gjelden. Dette skjer nok ubevisst. 

Anonymkode: f9754...2e0

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke det er rart. Hvorfor skal ikke han få leve livet litt etter å ha først stått på sidelinjen uten å kunne være med?

Anonymkode: 49ea3...62b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...