Gjest Gjest_lise_* Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Hei hei Jeg lurte på om noen vet om det er noe å gjøre mot rennede nese?? Jeg synes det er blitt er stort problem, og synes det er flaut når nesen alltid renner. Har hatt det sånn i mangen år. Spesielt når jeg sitter i trekk, spiser krydret mat, eller stresser. Er det noen som har det lignende, eller som har noen gode råd??? Med vennligst hilsen lise
Gjest Madeline Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 (endret) Det var nesten som å lese om meg selv. Jeg har også vært veldig plaget av rennende nese året rundt i mange år. Sitter jeg i trekk så blir det enda verre. På fredag fikk jeg omsider kreket meg til legen for å ta en allergitest. Sannsynligvis er jeg allergisk mot et eller annet. Jeg tok en del blodprøver og vil få svar etter ca en uke. Jeg fikk en nesespay som heter nasonex. Da jeg tok den så ble det bom stopp med renningen i noen timer. Utrolig godt. Jeg har merket stor forskjell etter jeg begynte meg sprayen enda jeg bare har brukt den i 2 døgn. Sannsynligvis må jeg ha noe annen medisin i tillegg for å bli helt kvitt symptomene, men først må legen vite hva jeg reagerer på slik at jeg får riktig medisin. Så mitt råd er: kom deg til legen og få tatt en allergitest fortest mulig. Det er hjelp å få. Slike medisiner kan du også få på blå resept slik at kostnaden blir overkommelig (jeg hadde frikort nå og betalte hverken for legebesøket eller medisinen). Endret 18. september 2005 av Hannen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå