AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg har slitt med tilbakevendende trøske på brystvortene i over ett år nå på grunn av amming. Jeg har vært hos legen tre ganger, men er fortsatt ikke kvitt det helt, og regner med jeg må på en skikkelig kur. Problemet er at jeg gruer meg så forferdelig til å gå til legen, føler meg skitten og ekkel og i tillegg har jeg stygge pupper som jeg skjemmes over. Vet ikke hva jeg vil, må bare få dette ut til noen. Flere som har slitt med trøske? Hva hjalp? Anonymkode: bb833...9ab
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Husk at leger ser det meste! Hva er virkelig verst, at legen ser brystene dine, eller å plages slik du gjør? Har du prøvd canesten? Anonymkode: 93204...e68
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Det er vel ikke noe å skjems over? Min lege så forøvrig ikke på puppene mine da jeg hadde trøske, jeg bare sa at helsesykepleier sa at jeg hadde trøske og at jeg trengte resept ble borte etter en runde Mycostatin. Anonymkode: 994ba...322
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå