AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 jeg og min bror bor i en annen by enn mine foreldre. Når vi kommer på besøk, som ofte er hver jul. så har min mor ofte hamstret den brusen som min bror drikker, jeg drikker cola å han drikker pepsi, så jeg kjøper min egen brus. Videre hamstres den maten min bror spiser. Han spiser baguett og nugatti, noe jeg ikke kan spise pga nøtteallergi noe min mor vet, så jeg kjøper min egen mat. hvert år pusser min mor opp soverommet som min bror sover på ( da hun elsker å pusse opp) og det lages et eget tema hvert år, jeg får et soverom hvor de lagrer alt de ikke har plass til, dette er standar hvert år, også etter at jeg fikk barn. så hvert år kjøper jeg alt som jeg å mine barn bruker. min bror jobber med aksjer å tjener flere milioner i året. Jeg har en helt normal inntekt, jeg ønsker å bryte ut å heller fokusere på mine barn en jul og ønsker ikke en til jul hjemme, kan jeg klare dette uten å såre de hjemme? Anonymkode: 30b51...8d7
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: jeg og min bror bor i en annen by enn mine foreldre. Når vi kommer på besøk, som ofte er hver jul. så har min mor ofte hamstret den brusen som min bror drikker, jeg drikker cola å han drikker pepsi, så jeg kjøper min egen brus. Videre hamstres den maten min bror spiser. Han spiser baguett og nugatti, noe jeg ikke kan spise pga nøtteallergi noe min mor vet, så jeg kjøper min egen mat. hvert år pusser min mor opp soverommet som min bror sover på ( da hun elsker å pusse opp) og det lages et eget tema hvert år, jeg får et soverom hvor de lagrer alt de ikke har plass til, dette er standar hvert år, også etter at jeg fikk barn. så hvert år kjøper jeg alt som jeg å mine barn bruker. min bror jobber med aksjer å tjener flere milioner i året. Jeg har en helt normal inntekt, jeg ønsker å bryte ut å heller fokusere på mine barn en jul og ønsker ikke en til jul hjemme, kan jeg klare dette uten å såre de hjemme? Anonymkode: 30b51...8d7 Ja, men jeg tror ikke det er verdt det å oppgi den egentlige grunnen. Bare si at du vil lage jul selv et år nå som du har familie. Problem solved. Jeg har lært å ikke forvente noe av foreldrene mine. Har reagert på lignende ting men jeg tenker at de står fritt til å prioritere slik de vil. Og jeg står fritt til å prioritere slik JEG vil bår jeg er voksen. Og sørge for at mine barn slipper slike opplevelser. Anonymkode: d731e...dde 1
krokrygga Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja, men jeg tror ikke det er verdt det å oppgi den egentlige grunnen. Bare si at du vil lage jul selv et år nå som du har familie. Problem solved. Jeg har lært å ikke forvente noe av foreldrene mine. Har reagert på lignende ting men jeg tenker at de står fritt til å prioritere slik de vil. Og jeg står fritt til å prioritere slik JEG vil bår jeg er voksen. Og sørge for at mine barn slipper slike opplevelser. Anonymkode: d731e...dde takk tror heller ikke det. tror jeg vil prøve det en stund. Er litt sårt da, trodde de ville bruke mer tid på barnebarna nå enn egne barn, men skjer nok ikke
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Bare si det på en snill men ærlig måte. Dette vil sikkert gå bra! Skjønner deg godt, du er ikke urimelig. Folk er så redde for å prate sammen, men det er verre å ikke gjøre det, bare la det surre å gå. De vil sikkert at du skal være lykkelig. Ta den praten Anonymkode: 2f162...659
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå