Gå til innhold

Flipper av folks feriebilder snart!!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg flipper snart helt, Facebook og Instagram er en jevn strøm av hyttebygging, kyr og sauer som kommer til samme hytte, hunder, fjellturer og ferskvann. 

Jeg skal begynne med mannlig burlesque og striptease i ren protest for å ha heftige bilder som røsker opp i samtlige venners feed! 

Hilsen mainn! 

Anonymkode: 4fca8...d7b

• Liker 14
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil ha deg som venn 😄

Anonymkode: e3046...890

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vil ha deg som venn 😄

Anonymkode: e3046...890

Gjerne! Bryter anonymiteten og svarer her jeg. Det er jeg som er TS. 

Skrevet

Uff enig med deg! Klikker snart over overdrevet idyll. Rett før jeg sletter både fb og Instagram. 

• Liker 8
Skrevet

Hahaha! 😄 Synes det er koselig med ferie bilder selv om det kan bli litt mye :) Men jeg støtter deg, det er absolutt en ide! Ikke sikkert det får ønsket effekt da... :P 

Skrevet

#liveterbestute

Nei, det er det for pokker ikke. Mine interesser utøver jeg innendørs. 

Flippetyflipp. #liveterkongeinne

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg flipper snart helt, Facebook og Instagram er en jevn strøm av hyttebygging, kyr og sauer som kommer til samme hytte, hunder, fjellturer og ferskvann. 

Jeg skal begynne med mannlig burlesque og striptease i ren protest for å ha heftige bilder som røsker opp i samtlige venners feed! 

Hilsen mainn! 

Anonymkode: 4fca8...d7b

Kan du ikke bare scrolle videre da?  Jeg har en hjemmeferie i år, men bryr meg da ikke om folk sender bilder fra hver fjelltopp de er på, eller hver badestrand de er på. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg også!!! Ser jeg ett eneste bilde til av Lofoten, Geiranger, Loen, Trolltunga eller Preikestolen - evt føtter fra knærne og ned i hengekøyer eller på stranden, så rakner det for meg.

Jeg var lei av å se de bildene i fjor. I år har det rent over. Selv har jeg faktisk ikke postet noe - så de som ikke er blant de aller nærmeste tror ikke at jeg har hatt ferie i år. Pic or it didn’t happen tydeligvis. 

Anonymkode: f6e23...ff5

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg også!!! Ser jeg ett eneste bilde til av Lofoten, Geiranger, Loen, Trolltunga eller Preikestolen - evt føtter fra knærne og ned i hengekøyer eller på stranden, så rakner det for meg.

Jeg var lei av å se de bildene i fjor. I år har det rent over. Selv har jeg faktisk ikke postet noe - så de som ikke er blant de aller nærmeste tror ikke at jeg har hatt ferie i år. Pic or it didn’t happen tydeligvis. 

Anonymkode: f6e23...ff5

Hengekøyebilder... Uææææh! 

Avisartiklene i år er fulle av skrivefeil også..Flippetyflipp. Har sendt mail til journalisten i ett tilfelle. Djeeezuz. 

Det er positivt med fint vær da dog. Godt å nyte det uten å poste noe som helst om det på SoMe. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lever livet uten some, har ikke behov for å brette ut livet mitt med fullt navn på internett 😅 pust dypt inn ts, trykk på menyen oppe til høyre > logg av. Problem løst!

Anonymkode: 18e86...d5f

• Liker 6
Gjest Robin666
Skrevet
Et hen skrev (1 time siden):

Gjerne! Bryter anonymiteten og svarer her jeg. Det er jeg som er TS. 

Tror venneforespørselen trekkes tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Hva slags folk er fortsatt på Face og insta? Old news.

Anonymkode: 240f5...5d6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som irriterer dere:

Hvorfor scroller dere ikke bare raskt forbi? Jeg scroller forbi bilder og innlegg jeg ikke bryr meg om. På Facebook kan man også velge og slutte å følge folk slik at man ikke får opp innleggene deres, mens man fremdeles er venner. 

Livet er for kort til å bruke energi på å irritere seg over helt pointless ting som dette. Ikke særlig sunt for stressnivået :P 

Anonymkode: 8263d...e96

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Facinerende at noen kan bli så hissige over andres bilder. 

Er problemet at du oppfatter det som falskt? At de bare deler de fine stundene? Eller er du sint for at noen har en fin ferie og gjør noe de liker? Eller er det bare mengden? Blir du sint når andre liker andre ting enn deg? Oppfattes det som skryt? Skal folk helst holde kjeft om fine ting i livet sitt? Er du generelt en bitter person?

Anonymkode: fc7e7...d1a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det er kjempekoselig med alle bilder folk legger ut både på FB og Insta. 
Gir de like og gjerne en kommentar. 
Fikk mange gode tips før vi reiste på ferie selv. 
Dere som er så surmagede, hvorfor har dere FB og Insta? Er jo bare å droppe det eller scrolle videre. Null stress 😊

Anonymkode: a4260...1f7

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Facinerende at noen kan bli så hissige over andres bilder. 

Er problemet at du oppfatter det som falskt? At de bare deler de fine stundene? Eller er du sint for at noen har en fin ferie og gjør noe de liker? Eller er det bare mengden? Blir du sint når andre liker andre ting enn deg? Oppfattes det som skryt? Skal folk helst holde kjeft om fine ting i livet sitt? Er du generelt en bitter person?

Anonymkode: fc7e7...d1a

Tipper det bare føles som en lang sommer, stort sett alle er i Norge, men ingen er på festival eller konsert o.l, de fleste er ute på tur om de drar noe sted i det hele tatt. Det skjer ganske lite i asfaltjunglene. Er jo kjempefint med turbilder, og kjempefint at folk koser seg (synes i allefall jeg!), men skjønner at det kan bli kjedelig for mange av de som savner f.eks kulturlivet og sporten.

Anonymkode: b14d5...30c

AnonymBruker
Skrevet

Enig! Men alt må jo dokumenteres i dag. Hver minste ting. De kunne like gjerne ha stått på torget og ropt ut: "Folkens,  se på min vellykkede ferie på hytta (eller hvor de måtte være) med alle mine flotte venner og min perfekte familie, men jeg trenger deres bekreftelse!!". 🙄

Anonymkode: a6f06...604

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Tipper det bare føles som en lang sommer, stort sett alle er i Norge, men ingen er på festival eller konsert o.l, de fleste er ute på tur om de drar noe sted i det hele tatt. Det skjer ganske lite i asfaltjunglene. Er jo kjempefint med turbilder, og kjempefint at folk koser seg (synes i allefall jeg!), men skjønner at det kan bli kjedelig for mange av de som savner f.eks kulturlivet og sporten.

Anonymkode: b14d5...30c

Det er ganske spoton for meg dette.

Det er så monontont likt alt som legges ut. 

Jeg er veldig glad i festivaler og kulturliv. Det skjer lite av slikt grunnet korona, og da begrenser det seg hva man har å dele fra.

Men man kan være kreativ selv da; hvis det kom et innlegg som sa "I dag ble det litt gråvær så da tok familien en innføring i heksebrenningens historie i Norge i stedet for topptur". Bare noe  som bryter med monotonien så er det bra.

AnonymBruker
Skrevet

Feriebilder er for meg bare forbigående, og ikke så irriterende. Okei, litt. Litt mye kanskje. 

Men det verste jeg ser er dem som publiserer bilde av seg selv i samme jævla positur av seg selv via speil på treningssenteret 5 dager i uka hele forbanna året, uavhengig om det er sommer, jul eller påske! Gjerne BÅDE på snap OG instagram samtidig. 

Anonymkode: a7e6c...f6a

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...