AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #1 Skrevet 28. juli 2021 Jeg er gift med en svart mann som en del hvite kvinner synes er tiltrekkende. Han synes det er ubehagelig når kvinner legger an på ham for sex, og de bryr seg ikke om han er gift. Det siste som skjedde nå, var at han var invitert ut på noen øl på det nye fotballaget. Der var det ei ungjente som ville ha sex, og lagkameraten oppfordret ham til å slå til. Han ble så lei seg at han gikk rett hjem… Tenk deg litt om hvis du legger an på svarte menn for gøy. De er også mennesker, med egne tanker og følelser. De er ikke et stykke kjøtt. Anonymkode: 0f390...1f0 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Mener du at han blir behandlet sånn fordi han er svart og ikke fordi han er kjekk, da? Noen har en greie for opptatte menn åså. Dette ble litt rart, mulig jeg misforstår... Anonymkode: 20edb...97e 5
SaySomething Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Om din mann var hvit, hadde du bedt andre om å tenke seg om fordi "de er også mennesker?" 9
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 De dumme nekene legger vel an på alt som har pikk, eller mener du de går spesifikt etter svarte menn? Kjekke menn blir vel plaget av uønsket oppmerksomhet uavhengig av hudfarge, tenker jeg. Anonymkode: 7a9ec...7e5 5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 TS Hun sa rett ut at hun aldri hadde hatt en svart mann… 🤷♀️ Han følte seg som et stykke kjøtt. Jeg har også hørt tilsvarende fra andre menn. En fortalte om ei som ville ha sex. Han sa ja. Med en gang sexen var over, kledde hun på seg og gikk. Da hun møtte ham noen dager senere, ignorerte hun ham. Anonymkode: 0f390...1f0 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #6 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): TS Hun sa rett ut at hun aldri hadde hatt en svart mann… 🤷♀️ Han følte seg som et stykke kjøtt. Jeg har også hørt tilsvarende fra andre menn. En fortalte om ei som ville ha sex. Han sa ja. Med en gang sexen var over, kledde hun på seg og gikk. Da hun møtte ham noen dager senere, ignorerte hun ham. Anonymkode: 0f390...1f0 Nei fy F.... 😮 Anonymkode: 20edb...97e 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): TS Hun sa rett ut at hun aldri hadde hatt en svart mann… 🤷♀️ Han følte seg som et stykke kjøtt. Jeg har også hørt tilsvarende fra andre menn. En fortalte om ei som ville ha sex. Han sa ja. Med en gang sexen var over, kledde hun på seg og gikk. Da hun møtte ham noen dager senere, ignorerte hun ham. Anonymkode: 0f390...1f0 Og vi menn får hets når vi sier sånne damer er søppel. Anonymkode: 9502a...22b 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Om dere vet navne hennes så kan dere anmelde hu for seksuelltrakkasering og rasisme. Selvfølgelig er din mann like mye menneske som alle andre. Jeg er også gift med min drømmemann som også kommer fra afrika. Hadde jeg vært deg hadde jeg bitcha kjerringa og det hadde blitt månelyst for og si det sånn Finn ut av hvem hun er og anmeld hun i hvertfall Anonymkode: 8bbc5...3b9 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Sånn er det å være med en kjekk mann Anonymkode: 4b676...3cf 1
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 28. juli 2021 #10 Skrevet 28. juli 2021 Stakkars din mann som opplever slikt. Lurer på hvordan slike kvinner er skrudd sammen i hodet og hva de tenker med.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #11 Skrevet 28. juli 2021 TS Dette er ikke første gang vi opplever dette. Gjennom hobbyen vår, møter vi mange ulike mennesker. I begynnelsen visste ikke de at vi var et par, og jeg har opplevd blikking fra ei som satte seg ved siden av ham, damer som har kommet bort til ham og tatt ham i håret og lagt an på ham hvis jeg gikk på do, og andre som har lagt an på ham mens vi har gjort hobbyen vår. Det er dessverre mer vanlig enn vi tror. Han opplever dette også på kjøpesentre og på trening. Det er som de tror de gjør ham en tjeneste fordi DE har lyst på HAM. Jeg har advart flere menn som er nye i landet, om denne kulturen. En brant seg skikkelig og trodde han hadde fått seg kjæreste. Han ble brått dumpa etter de hadde møttes 4-5g. Han er jo fin, men dette blir jo feil når han ikke kan få være i fred. Anonymkode: 0f390...1f0 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #12 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Om dere vet navne hennes så kan dere anmelde hu for seksuelltrakkasering og rasisme. Selvfølgelig er din mann like mye menneske som alle andre. Jeg er også gift med min drømmemann som også kommer fra afrika. Hadde jeg vært deg hadde jeg bitcha kjerringa og det hadde blitt månelyst for og si det sånn Finn ut av hvem hun er og anmeld hun i hvertfall Anonymkode: 8bbc5...3b9 Så langt går jeg nok ikke, men jeg skal være tydelig hvis jeg kommer i en situasjon med dette nevnte fotballaget. Hun var ung, og trodde det vel hun gjorde ham en tjeneste. Han gikk hjem og hadde sex med meg, selv om jeg hadde mensen. Han kan ikke fordra det til vanlig. Det er «straff» nok for meg. Ringte treneren hans bak ryggen hans, for å drøfte dette. Har ikke hørt noe mer fra de. Evt har han bare avslått uten å si noe til meg. Treneren var glad jeg stolte på ham, og kom til å følge litt med. Anonymkode: 0f390...1f0
Helene Skrevet 28. juli 2021 #13 Skrevet 28. juli 2021 Svart mann? Han er jo et menneske som oss alle.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Skjønner godt det kan bli en pirrende fetisj for hvite kvinner som aldri har hatt seg med svarte menn. At en kvinne kan bli opphisset av tanken om en svart mamba som pulserer inne i henne. Endel kvinner er også som menn visuelle i sine fantasier. Anonymkode: 2f37e...671 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #15 Skrevet 28. juli 2021 Pene folk må kunne takle slik oppmerksomhet, dessverre. Særlig "eksotiske" menn. Anonymkode: 4b676...3cf
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 28. juli 2021 #16 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Pene folk må kunne takle slik oppmerksomhet, dessverre. Særlig "eksotiske" menn. Anonymkode: 4b676...3cf Nei, det må de ikke. Vi kvinner ønsker heller ikke slik upassende oppmerksomhet fra menn.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #17 Skrevet 28. juli 2021 TS Jeg måtte lære ham hvordan han på en fin måte avviste kvinner… Hvordan han oppdager det. Noe av det mest spesielle var en respons på en Airbnb der vi begge var… For forholdet i seg sjøl, har han blitt veldig oppmerksom på at vi er stabile og har det veldig fint sammen og at disse damene er totalt uinteressante for ham. Jeg får min del av oppmerksomhet også, men er ikke så sårbar som han. Han tror så godt om andre, og er godt likt av mange. Hadde jeg ikke selv blitt sjekket opp så mye selv, hadde jeg nok slitt med sjalusi. Takk for støtte. Vi skal ikke trenge å avvise andre som kun ser kropp og ikke hjerne. Anonymkode: 0f390...1f0
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #18 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): TS Hun sa rett ut at hun aldri hadde hatt en svart mann… 🤷♀️ Han følte seg som et stykke kjøtt. Jeg har også hørt tilsvarende fra andre menn. En fortalte om ei som ville ha sex. Han sa ja. Med en gang sexen var over, kledde hun på seg og gikk. Da hun møtte ham noen dager senere, ignorerte hun ham. Anonymkode: 0f390...1f0 Respektløs oppførsel fra hennes side. Jeg skjønner dere reagerer på denslags. Men historien under er jo annerledes; hudfarge er ikke tema der. Det er vel sånn mange andre mennesker opplever etter et ons, uavhengig av hudfarge? Anonymkode: 7a9ec...7e5 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #19 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Og vi menn får hets når vi sier sånne damer er søppel. Anonymkode: 9502a...22b Ja sant det. Men ifølge feminister som opphøyer promiskuitet så kan aldri kvinner gjøre noe galt. Husk at fasiten deres er at den hvite middelaldrende mannen har skyld i alt som er galt i verden. Bare hvis du er svart og muslim blir du tiljublet av feministene som gir faen i at mena menn undertrykker og mishandler sine egne kvinner. Anonymkode: 0b87b...3ab 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #20 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Respektløs oppførsel fra hennes side. Jeg skjønner dere reagerer på denslags. Men historien under er jo annerledes; hudfarge er ikke tema der. Det er vel sånn mange andre mennesker opplever etter et ons, uavhengig av hudfarge? Anonymkode: 7a9ec...7e5 Det går jo på mengde også. Det skjer over alt. Til og med hvis jeg er med… Anonymkode: 0f390...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå