zemer Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Hvor langt skal dette gå? Han var hos legen som ringte akutten. Min gamle far på nesten 80 tok taxi opp. Der ble han stående og diskutere med Securitas i over 2 timer i solsteiken. Vakta ringte rundt til forskjellige avd,men ingen hadde navnet hans. Fikk beskjed om å dra hjem!! Jeg hadde kommer opp da og endte med å ringe 113 rett utenfor sykehuset. Fikk akutten på tråden som lurte på hvor han var blitt av? Min far ble omsider innlagt med slag! Hvor skal denne galskapen ende? Hadde dette skjedd for noen dager siden så hadde jeg vært bortreist og han dratt hjem. Har også en fetter som havnet på sykehjem der kan vi komme når vi vil. Regner ikke med at min far er den eneste, skremmende utvikling. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trønder Skrevet 27. juli 2021 #2 Del Skrevet 27. juli 2021 Lite troverdig. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 27. juli 2021 #3 Del Skrevet 27. juli 2021 Høres veldig rart ut. Jeg kom selv ikke inn fordi jeg ikke hadde snakket med min fastlege. Glipp fra meg, jeg vet inderlig godt at jeg må kontakte fastlege på dagtid. Gjorde det, ordnet seg ganske fort. Tok ikke mer enn et kjapt kvarter. Hadde blodet fosset så hadde jeg nok heller gått på akutten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest goldlion Skrevet 28. juli 2021 #4 Del Skrevet 28. juli 2021 Høres ut som en sak for media. Så de får kvittet seg med uprofesjonelle «securitasvakter». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Den Sagnomsuste Skrevet 28. juli 2021 #5 Del Skrevet 28. juli 2021 Sounds made up... Dersom det mot formodning er tilfelle så er dette "mat for VG..." 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elidaa Skrevet 28. juli 2021 #6 Del Skrevet 28. juli 2021 Enig med de andre her som sier at du burde ta det opp med medier et sted, vg? Jobber ikke du selv som sykepleier? Om de er så på smittevern at ikke engang mennesker med slag slipper inn.. Hvorfor holder Norge samtidig på å ta bort alle tiltakene steg for steg? Det utløper jo da bare større smitterisiko for de som havner på sykehus om smittefaren i samfunnet generelt blir høyere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 28. juli 2021 #7 Del Skrevet 28. juli 2021 Det er merkelig synes jeg. Her har vi vært mye på sykehus ,men jeg har ikke opplevd å ikke komme inn. Kun legevakten som har vært vanskelige her. Men hvis en skal besøke en pasient, må en kontakte avdelingen først. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 28. juli 2021 #8 Del Skrevet 28. juli 2021 zemer skrev (14 timer siden): Hvor langt skal dette gå? Han var hos legen som ringte akutten. Min gamle far på nesten 80 tok taxi opp. Der ble han stående og diskutere med Securitas i over 2 timer i solsteiken. Vakta ringte rundt til forskjellige avd,men ingen hadde navnet hans. Fikk beskjed om å dra hjem!! Jeg hadde kommer opp da og endte med å ringe 113 rett utenfor sykehuset. Fikk akutten på tråden som lurte på hvor han var blitt av? Min far ble omsider innlagt med slag! Hvor skal denne galskapen ende? Hadde dette skjedd for noen dager siden så hadde jeg vært bortreist og han dratt hjem. Har også en fetter som havnet på sykehjem der kan vi komme når vi vil. Regner ikke med at min far er den eneste, skremmende utvikling. Må være noen misforståelser forhåpentligvis… Men husker jo hun som måtte føde ved inngangen til sykehuset for kom ikke inn 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #9 Del Skrevet 28. juli 2021 sommermor skrev (1 time siden): Det er merkelig synes jeg. Her har vi vært mye på sykehus ,men jeg har ikke opplevd å ikke komme inn. Kun legevakten som har vært vanskelige her. Men hvis en skal besøke en pasient, må en kontakte avdelingen først. Han var jo pasienten. Besøk er ikke lov her med mindre en ligger for døden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #10 Del Skrevet 28. juli 2021 Elida88 skrev (9 timer siden): Enig med de andre her som sier at du burde ta det opp med medier et sted, vg? Jobber ikke du selv som sykepleier? Om de er så på smittevern at ikke engang mennesker med slag slipper inn.. Hvorfor holder Norge samtidig på å ta bort alle tiltakene steg for steg? Det utløper jo da bare større smitterisiko for de som havner på sykehus om smittefaren i samfunnet generelt blir høyere? Jeg jobber selv ved det samme sykehuset. Har sendt inn klage. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anon46 Skrevet 28. juli 2021 #11 Del Skrevet 28. juli 2021 Har ikke akuttmottaket egen inngang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest havrekaffe Skrevet 28. juli 2021 #12 Del Skrevet 28. juli 2021 Blir ikke overrasket om dette er på sykehuset på Lillehammer. Der sender de gamle folk i hjem alene i taxi til ingenting midt på natta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #13 Del Skrevet 28. juli 2021 Anon46 skrev (7 minutter siden): Har ikke akuttmottaket egen inngang? Samme inngang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marissa Skrevet 28. juli 2021 #14 Del Skrevet 28. juli 2021 Den absolutt første du bør klage på her er legen som la han inn, for pasienter med hjerneslag skal hurtigst mulig til sykehus med ambulanse, ikke taxi! De som ikke kommer via ambulanseinngangen melder seg her i resepsjonen og viser til at de skal legges inn, så ringer resepsjonisten akuttmottak og får bekreftelse og pasienten sendes opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 28. juli 2021 Forfatter #15 Del Skrevet 28. juli 2021 Marissa skrev (2 timer siden): Den absolutt første du bør klage på her er legen som la han inn, for pasienter med hjerneslag skal hurtigst mulig til sykehus med ambulanse, ikke taxi! De som ikke kommer via ambulanseinngangen melder seg her i resepsjonen og viser til at de skal legges inn, så ringer resepsjonisten akuttmottak og får bekreftelse og pasienten sendes opp. Han viste til det. Er Securitas vakt her kommer ikke til en resepsjon. At legen sendte han videre med taxi er heller ikke greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg