Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller hva kalles den fletten/metoden? Prøver å lage en sånn hestehale til et kostyme av Jasmin. Nærmeste jeg kommer det hvertfall 😄 Men uten noe navn får jeg ikke funnet noen instruksjons videoer på youtube. Er det noe inne i håret, eller hvordan ville du gjort det? Ev bedre metode for å få Jasmin "fletten"? 

Bilderesultat for bubble braid  Se kildebildet

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lag en hestehale som vanlig. Ta på en strikk et lite stykke ned på hestehalen, og skyv strikken litt opp, da vil du få den looken du er ute etter. Fortsett å gjøre det hele veien ned hestehalen, så har du "fletten" din. 

Anonymkode: a0c16...4ff

• Liker 1
Skrevet (endret)

Søk på jasmin bubbel braid på pinterest?? Eller Google.. 

Endret av Forundret..
Skrevet (endret)
Forundret.. skrev (3 minutter siden):

Søk på jasmin bubbel braid på pinterest?? 

Bubble braid! :yvonne: Ja det var det! Håper jeg får til frisyren på niesa mi. Takk for hjelpen! 😊

Endret av Emet
skrivefeil
AnonymBruker
Skrevet

https://youtu.be/Yw2r-DtWKww

Søkte bare på princess Jasmine hairstyle på Google, kom opp masse forskjellig videoer, bilder og måter å gjøre det på. 

Anonymkode: 1d1e6...b7b

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Lag en hestehale som vanlig. Ta på en strikk et lite stykke ned på hestehalen, og skyv strikken litt opp, da vil du få den looken du er ute etter. Fortsett å gjøre det hele veien ned hestehalen, så har du "fletten" din. 

Anonymkode: a0c16...4ff

Takk! 😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

https://youtu.be/Yw2r-DtWKww

Søkte bare på princess Jasmine hairstyle på Google, kom opp masse forskjellig videoer, bilder og måter å gjøre det på. 

Anonymkode: 1d1e6...b7b

:hallo: Tusen takk for linken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...