Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, 

Jeg jobber på et prosjekt og traff en jente som jeg klikka ganske godt med, vi var ute sammen og hun ble med tilbake på hotellrommet mitt, hun endte opp med å sove over i 4-5 dager. Det var ei veldig kjekk jente å være med. Vi spiste middag sammen og hang sammen så og si hele dagene. 

Hun introduserte meg for noen av vennene og familien hennes mens hun var på FaceTime og det var en god tone, de refererte meg som han sommerflørten etter hvert. 

Den ene dagen måtte hun over til nabobyen (1 time og 30 min å kjøre) fordi hun måtte opp tidlig så hun sov heller der så hun slapp å stå opp ekstra tidlig for å kjøre. 

Etter det ble hun litt rar, hun har ikke sovet over noe mer og heller ikke vært med ut å spise middag som vi pleide. Hun snapper meg veldig mye i løpet av dagen og er ofte den som starter snakkingen / samtalene. Jeg spurte henne om vi skulle finne på noe på Søndag men da fikk jeg ikke noe svar på snappen. 

Etter det så tenkte jeg "ok" kanskje det har blitt litt mye og at hun trenger litt space eller bare ikke er interessert lengre. 

Jeg lot være å spørre henne om å finne på noe mer men snappa med henne frem til i dag, Vi sluttet tidlig på jobb og hun snappa meg å spurte om hva jeg drev på med? jeg svarte henne og vi snappa litt frem og tilbake. Noen timer senere snappa hun meg igjen å spurte: 

Hun: Hva gjør du på? 

Jeg: Ser en film, hva med deg? 

Hun: ikke en dritt. 

Jeg: Det høres ikke noe særlig gøy ut, må vi finne på noe? 

Hun: Hva da? 

Jeg: Ta en is eller noe i sola ? 

Hun: Hmmmmmm 

etter det kom det ikke noe mer! 

For min del er det ikke noe forelskelse inne i dette det er bare en veldig forvirrende situasjon. Hun er en veldig kjekk jente som jeg trives å være med å finne på ting sammen med, men det blir litt vanskelig når man ikke helt vet hvordan man skal forholde seg rundt henne lengre. Hadde hun sagt at hun bare ville være venner / kollegaer og ikke FWB eller sommerflørt kall det hva du vil så hadde ikke det vært noe problem for meg det heller men da vet jeg i alle fall hva som er greia haha.  

siden vi jobber sammen ønsker jeg ikke å skape noen klein situasjon. setter pris på noen råd / tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når hun sov over, hadde dere sex? 

Har du ikke sett henne etter hun sov i den andre byen? 

Litt rart siden hun fortsetter å snappe men ikke vil møtes. Noe plager henne, men hun virker jo fortsatt muligens interessert. Spør henne bare. 
«Er det noe som plager deg? Er du interessert i å treffes igjen?»

Skrevet

ja vi hadde det. 

jo ser henne hver dag på jobb.

Skrevet

Har du spurt henne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...