Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er trakkasering? Jeg drikkker mye innimellom. Jeg sier det samme når jeg er edru som full. Sambo kjefter meg opp. Jeg tar imot alt. Svarer ikke tilbake. Han mener jeg er psykopat. Siden jeg ikke svarer. Han kjefter, og jeg tar imot. Og velger  å holde kjeft. Men, jeg skal flytte nå. Da får han kjefte i speilet. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du bør gi ut diktene dine i en samling. 

Anonymkode: a2a24...959

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

God flytting 

Anonymkode: 3dbf7...217

AnonymBruker
Skrevet

Trakassering er, handlinger eller ytringer som virker, eller som har som formål å krenke, skremme eller nedverdige. Det er åså forbudt når det finner sted på grunnlaget av etnisitet, nasjonalitet, avstamning , hudfarge, språk og livssyn.

Jeg veit ikke hvordan du synes dette passer med det du forteller. Han er uten tvil både krenkende og skremmende for meg, om jeg var deg :) Jeg synes det er bra at du flytter, han høres ikke god ut.

Anonymkode: 1aae5...439

AnonymBruker
Skrevet

Trakassering er å hetse eller latterliggjøre personer du ikke vet noe som helst om men antar masse om. 

jeg har selv blitt utsatt for det av trash som bruker tid på meg å jeg ikke aner hvem de er. 

Anonymkode: 933dd...72f

Skrevet

Det er du som er full, men likevel er det han som kjefter? Bruker det ikke være den som er full som roper og kjefter?

Jeg tror han bare er lei seg fordi du ikke er interessert i bil og motor slik som han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...