AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Del Skrevet 27. juli 2021 Lurer på om noen i samme situasjon har noen erfaringer å dele? har en lang utdanning innen helse og har arbeidet i 5 år innenfor yrket med ulike jobber. Pga tidspress og mye stress med dårlig lønn og rammer har jeg aldri trivdes selv med gode tilbakemeldinger på arbeidet jeg gjør. Har vært på randen til utbrenthet flere ganger. Har mulighet å jobbe privat eller ta jobber jeg er overkvalifisert til, men usikker på det. Drømmer stadig om å skifte beite fra helse til økonomi/praktisk jobb som går i hop med småbarnslivet. Noen andre som har erfaring med å bytte yrke eller gjøre noe nytt i voksen alder selv med høy utdanning i bunnen? Anonymkode: fcb07...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #2 Del Skrevet 29. juli 2021 Lurer også på dette! Anonymkode: 993a1...75d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #3 Del Skrevet 29. juli 2021 Helsedir søker jo innimellom etter folk som har medisinutdanning, så jeg ville rett og slett begynt å følge med på utlysninger. Om du har kapasitet ta noen studiepoengsgivende emner innen økonomi eller statistikk, det kan lønne seg for å bli attraktiv. Jeg har en treårig helseutdanning, og jobber i dag med noe annet. Fremdeles stressende, men har ikke ansvar for liv og helse på samme måte. Anonymkode: 38af4...ae7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #4 Del Skrevet 30. juli 2021 Dytt Anonymkode: fcb07...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2021 #5 Del Skrevet 30. juli 2021 AnonymBruker skrev (På 29.7.2021 den 9.02): Helsedir søker jo innimellom etter folk som har medisinutdanning, så jeg ville rett og slett begynt å følge med på utlysninger. Om du har kapasitet ta noen studiepoengsgivende emner innen økonomi eller statistikk, det kan lønne seg for å bli attraktiv. Jeg har en treårig helseutdanning, og jobber i dag med noe annet. Fremdeles stressende, men har ikke ansvar for liv og helse på samme måte. Anonymkode: 38af4...ae7 Takk for svar, skal vurdere dette! Anonymkode: fcb07...291 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå