Gå til innhold

Jeg er 35, kan matche med ei på 21 på tinder.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt alderspreferanser fra 20 og opp til 34, og nå er det altså ei på 21 som har likt meg. Den neste på sveipelista er henne (bildet er gjenkjennelig bak "bluren"), og jeg nøler. Hun ser bra ut, og jeg skjønner ikke helt hva hun eventuelt ser i meg. Hun har sikkert sveipa feil. Jeg har ikke barn, men det kunne se ut som om hun har. Det er helt ok for meg.

En del av meg tenker at 14 år er for mye, en del av meg tenker "so what"?.

Hva tenker dere?

Anonymkode: 38e9d...981

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er innafor

Anonymkode: 660a6...4b2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ser på 21åringer som jentunger, men ja sikkert innafor. Jeg er 36 og hadde ikke orka å leve det livet de lever med enkle interesser som råning eller drikking.men hver sin smak.måtte bare vært for moro

Anonymkode: 17821...2b0

• Liker 2
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har hatt alderspreferanser fra 20 og opp til 34, og nå er det altså ei på 21 som har likt meg. Den neste på sveipelista er henne (bildet er gjenkjennelig bak "bluren"), og jeg nøler. Hun ser bra ut, og jeg skjønner ikke helt hva hun eventuelt ser i meg. Hun har sikkert sveipa feil. Jeg har ikke barn, men det kunne se ut som om hun har. Det er helt ok for meg.

Hva tenker dere?

Kan jo hende hun bare vil ha det litt morro? Er jo bare å sveipe om du har lyst å sjekke hva som skjer? Hun er jo voksen :) 

AnonymBruker
Skrevet

Du har jo alkerede tenkt tanken, for hvis ikke så hadde du aldri satt preferansen på 20. 

Anonymkode: 61786...341

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
Mysticgirl skrev (1 minutt siden):

Kan jo hende hun bare vil ha det litt morro? Er jo bare å sveipe om du har lyst å sjekke hva som skjer? Hun er jo voksen :) 

Jeg søker mest noe seriøst, men kanskje naivt å finne det i den aldersgruppen? Nå ble det i alle fall match!

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg søker mest noe seriøst, men kanskje naivt å finne det i den aldersgruppen? Nå ble det i alle fall match!

Den som intet våger, intet vinner  ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ja, det er klart at alderen kan bli et problem. Jeg har datet eldre menn og det blir kanskje ikke et problem men det merkes. Særlig siden den yngste er så ung. 

Anonymkode: 70b58...40f

AnonymBruker
Skrevet

Lev i nuet, ikke overtenk

Anonymkode: 65dbb...56a

AnonymBruker
Skrevet

Da jeg var en 21 år gammel kvinne kunne jeg godt tenkt meg å date en mann på 35. Men jeg var ikke ute etter noe seriøst da jeg var 21. Og nå som jeg selv er 35 synes jeg de på 21 er veldig umodne og har helt andre interesser enn meg. Men kan jo hende denne damen er moden og ute etter noe seriøst! Hvorfor ikke prøve :)

Anonymkode: 0c35a...9f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde aldri gjort det, men så har jeg ikke så lav grense der inne heller. Jeg er 33 og synes 21-åringer er altfor umodne, og i tillegg har vi jo ingen felles referanser. Er du veldig umoden selv kan det sikkert gå.

Anonymkode: 5a803...e7d

Skrevet

Virker snodig å ha 34 som maksalder når du er 35. Hvorfor ikke 37/38? Ønske om barn? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
norw skrev (31 minutter siden):

Virker snodig å ha 34 som maksalder når du er 35. Hvorfor ikke 37/38? Ønske om barn? 

Må jeg virkelig forsvare det?🙄

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Må jeg virkelig forsvare det?🙄

Du kan jo alltids prøve å begrunne det. Ingen grunn til å himle med øynene. 

• Liker 3
Skrevet

Ikke alle 21 åringer liker råning fest og fyll hver helg. Folk er forskjellig. Hun kan være moden for alderen og være helt forskjellig fra den jevne 21 åring. Eneste måten er jo å prate med henne så finner du jo ut om det er noe kjemi og kanskje mental alder er mer lik enn man tror. Eller er du bare blendet av at hun har en ung og pen kropp ? Det er vel det eneste du kan se via tinder uten å ha pratet med dem😉

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hva tenker dere?

Det betyr ikke noe. Det er bare Tinder. Folk klikker ofte i vilden sky. Jeg er 41 og har matcher 15 år yngre men det spiller ingen rolle 

Anonymkode: c5f16...4fe

Skrevet

Det er bare Tinder, det koster deg da ikke mye å matche med henne og chatte litt og se hva som skjer?

Du har jo også satt preferansen ned til 20, dersom du får et stort dilemma i livet og må lage tråder på Kvinneguiden når du matcher med noen på 21 så bør du kanskje øke alderen ;) 

Sånn ellers så synes jeg aldersforskjellen er helt innafor. Jeg er på din alder og synes 21 år gamle gutter er barn, men det er bare min preferanse. Og jeg kunne lett gått 14 år opp i alder :nigo:

Gjest Mysticgirl
Skrevet
Cuntzilla skrev (1 time siden):

Det er bare Tinder, det koster deg da ikke mye å matche med henne og chatte litt og se hva som skjer?

Du har jo også satt preferansen ned til 20, dersom du får et stort dilemma i livet og må lage tråder på Kvinneguiden når du matcher med noen på 21 så bør du kanskje øke alderen ;) 

Sånn ellers så synes jeg aldersforskjellen er helt innafor. Jeg er på din alder og synes 21 år gamle gutter er barn, men det er bare min preferanse. Og jeg kunne lett gått 14 år opp i alder :nigo:

De setter den ned for å sjekke om de har sjanse, det er det de gjør. Men vil de egentlig ha de så unge, eller er det et selvtillitboost de er ute etter?

Skader uansett ikke å matche  bare for å  se hva som skjer. YOLO. 😄

Skrevet (endret)

Ja. Som mann kan du date nedover. Kvinner dater helst oppover. Men synes det er litt rart at du vil date ei med barn. 

Endret av Mordi1
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En bekjent gifta seg med en dame som er ca 20 år yngre.. hun var 22 da hun kom til Norge for 5 år siden. I dag måtte hun ha vært 24 år fordi reglene er endret.  Men poenget er at alt går når man er forelsket.  Denne unge kvinnen fra en plass i Europa er ganske moden for alderen og matcher mannen sin. Hun sier at alder ikke betyr noe. Men det skyldes kjønnsforskjellene. Menn dater nedover i alder og vi kvinner oppover i alder.

Anonymkode: 5b852...3e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...