AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hei har et søsken som selv har 4 barn som driver å mater babyen min på 2,5 måned. Babyen min får kun morsmelk og ser ut som ei bolle, derfor tror jeg mitt søsken tror det er morsomt å mate babyen min med ordentlig mat. for eksempel kan h*n tulle med babyen min også som belønning sette saltete cashanøtter i munnen på babyen. Babyen får da masse salt i munnen før h*n plukker ut nøtten. det klikket for meg når jeg fant 2-3 kokte riskorn i munnen på babyen og resten av familien ble sure på meg. Skriver dette her for å se om det er normalt å tulle med å putte mat i munnen på en baby som ikke er 3 måneder engang. eller er det jeg som overdriver?? Anonymkode: d130f...c08
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Før søskenet mitt plukker ut nøtten* vedkommende synes dette er morsomt og ler. Anonymkode: d130f...c08
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Hadde det vært søsken til barnet på 2-3 år, men en voksen person gjør da ikke dette. Det er absolutt ikke greit, det kan være veldig veldig farlig!! Anonymkode: baa61...557
Blomsterpotta Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Jeg hadde nektet å ha noe med søskenet mitt frem til barnet mitt var stor nok til å spise hva det vil. Søskenet ditt må jo ha varige svekkede sjelsevner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå