ajarRun Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Læreplanen er på nett. Eksamen tar du hos fylkeskommunen. Lærebøker finnes gratis på nett. Kalkulator må du kjøpe selv. Hva betaler man for? Man har ti år med eksamensoppgaver på nett. Man har oppgaver i bøkene på nett. Jeg forstår ikke hvorfor noen vil betale 11500 for å gjøre hjemlekser alene. Hva er greia liksom?
Gjest Kastanjefrø Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 ajarRun skrev (17 minutter siden): Læreplanen er på nett. Eksamen tar du hos fylkeskommunen. Lærebøker finnes gratis på nett. Kalkulator må du kjøpe selv. Hva betaler man for? Man har ti år med eksamensoppgaver på nett. Man har oppgaver i bøkene på nett. Jeg forstår ikke hvorfor noen vil betale 11500 for å gjøre hjemlekser alene. Hva er greia liksom? Du er kjøreskolelærer. Kom tilbake med 6 i R1, R2, kjemi 2 og fysikk 2, og forklar hvorfor du fremdeles ikke forstår hvorfor noen tar fag på privatistskoler. (dette blir du åpenbart aldri å få til uavhengig av om du tar det selv eller på skole).
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Kastanjefrø skrev (44 minutter siden): Du er kjøreskolelærer. Kom tilbake med 6 i R1, R2, kjemi 2 og fysikk 2, og forklar hvorfor du fremdeles ikke forstår hvorfor noen tar fag på privatistskoler. (dette blir du åpenbart aldri å få til uavhengig av om du tar det selv eller på skole) Hva f**n er dette for en kommentar? Har du noen grunn til å være frekk? Jeg forstår det heller ikke. Tok halvparten av realfagene alene hjemme. Boken, eksamenssettene og forelesninger på youtube var alt jeg trengte. Alt det kostet var 500 ish per bok og 1500 ish per eksamen. Anonymkode: 34da1...aa7
ajarRun Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2021 Kastanjefrø skrev (59 minutter siden): Du er kjøreskolelærer. Kom tilbake med 6 i R1, R2, kjemi 2 og fysikk 2, og forklar hvorfor du fremdeles ikke forstår hvorfor noen tar fag på privatistskoler. (dette blir du åpenbart aldri å få til uavhengig av om du tar det selv eller på skole). Jeg er lærer, trenger ikke en eller annen student til å lære meg noe. Men ja, jeg skal si ifra. VGS er dritenkelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå