AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hvem kan dere anbefale for montering av plisségardiner? Ønsker ikke å gjøre noe selv, så alt fra å ta mål til å bestille og montere altså. Anonymkode: 83472...c5f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #2 Skrevet 28. juli 2021 Du må nesten si hvor du bor. Uansett, det er fornuftig å be om gratis befaring av 2 - 3 stykker og få føling med kunnskap og servicenivå på den måten. Jeg hadde 4 forskjellige her, og et par ble strøket av listen ene og alene pga manglende kunnskap hos den som var her. Det koster tross alt fort noen 10 000'ener med både oppmåling, produksjon og montering. Anonymkode: 05e71...964
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Fornøyd med Scandic markiser. Tenkte ikke bruke en eneste hjernecelle selv. Bortsett fra valg av farge på plissegardinene😛 Anonymkode: 432d4...3e3 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #4 Skrevet 28. juli 2021 Jeg brukte også Scandic markiser, ekstremt fornøyd! Kom en kar hjem til meg med oversikt over hvilke plissegardiner de selger, farge, lystett, enkle, doble og jeg bestemte hva jeg ville ha. Så måle han vinduene og altandøren, og etter ca 3 uker kom han tilbake og monterte gardinene. Skal snart ha plissegardiner på soverommene også, og da kommer jeg til å bruke samme firma. Anonymkode: f0412...678 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du må nesten si hvor du bor. Uansett, det er fornuftig å be om gratis befaring av 2 - 3 stykker og få føling med kunnskap og servicenivå på den måten. Jeg hadde 4 forskjellige her, og et par ble strøket av listen ene og alene pga manglende kunnskap hos den som var her. Det koster tross alt fort noen 10 000'ener med både oppmåling, produksjon og montering. Anonymkode: 05e71...964 Sorry, bor i Oslo-området😊 Anonymkode: 83472...c5f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #7 Skrevet 28. juli 2021 Snop skrev (18 minutter siden): Jeg leste først "pissegardiner". 😅 Anonymkode: 83472...c5f
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fornøyd med Scandic markiser. Tenkte ikke bruke en eneste hjernecelle selv. Bortsett fra valg av farge på plissegardinene😛 Anonymkode: 432d4...3e3 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg brukte også Scandic markiser, ekstremt fornøyd! Kom en kar hjem til meg med oversikt over hvilke plissegardiner de selger, farge, lystett, enkle, doble og jeg bestemte hva jeg ville ha. Så måle han vinduene og altandøren, og etter ca 3 uker kom han tilbake og monterte gardinene. Skal snart ha plissegardiner på soverommene også, og da kommer jeg til å bruke samme firma. Anonymkode: f0412...678 Takk for tips! Hvordan var prisen? Anonymkode: 83472...c5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå