Gå til innhold

Et sommerlig sidesprang - redningen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne sent i 30-årene nettopp tilbake fra sårt tiltrengt husmorferie i fjellet.

Bakgrunn: mann, småbarn, tidsklemme, kalendersex og stress.

Opplevelse: traff en kjekk kar på DNT-hytte og lot meg forføre. Begynte med en pappvin på deling, endte som i en kioskroman. Dårlig samvittighet? Næ. Mannen og familien har fått tilbake verdens mest energiske kone og mor. Sansene skjerpet 😉

Moral? Ingen. Eller jo. DNT-hytter skal søren ikke undervurderes. Og det «majoriteten» syns er galt virker helt riktig for meg. Alt med måte. Blir lenge til neste gang.

God sommer videre fra ikke lenger frustrert frue ❤️

Anonymkode: ba03a...2ad

• Liker 12
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Da er det vel helt ok at gubben ordner seg litt på si også, regner jeg med. 

Anonymkode: d99c5...101

• Liker 22
Skrevet

Ah! ☺️ Ferierende fruer - min speziale 😄 Slår aldri feil, og som regel klarer man også å begrense kontakten i etterkant av helt naturlige årsaker 🤣

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da er det vel helt ok at gubben ordner seg litt på si også, regner jeg med. 

Hvis det må til… Men jeg tenker det er mye respekt i diskresjon. At man ikke trenger å presse det på hverandre.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis det må til… Men jeg tenker det er mye respekt i diskresjon. At man ikke trenger å presse det på hverandre.

Ja, såpass respekt må man ha for noen man har lovet å elske og ære. 

• Liker 7
Gjest lurven
Skrevet

Det er ikke det de hyttene er til for, jeg skal ringe DNT og klage på dere

AnonymBruker
Skrevet

Er de de samme personene som dikter opp sitt utroskap her på KG, eller er det flere kvinner som bare mangler ære og kjærlighet til sin partner ? Jeg tror jeg blir kynisk av lese her inne. Kvinner som går etter menn som er gift, menn som er synes utroskap er helt ok og fortjent. Nei, jeg tar pause herifra. 

Anonymkode: a1b9e...c75

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kvinne sent i 30-årene nettopp tilbake fra sårt tiltrengt husmorferie i fjellet.

Opplevelse: traff en kjekk kar på DNT-hytte og lot meg forføre. Begynte med en pappvin på deling, endte som i en kioskroman. Dårlig samvittighet? Næ. Mannen og familien har fått tilbake verdens mest energiske kone og mor. Sansene skjerpet 😉

Moral? Ingen. Eller jo. DNT-hytter skal søren ikke undervurderes. Og det «majoriteten» syns er galt virker helt riktig for meg. Alt med måte. Blir lenge til neste gang.

Ole?

Anonymkode: 97be1...d06

• Liker 1
Skrevet

Sånne innlegg, om man skal tro de er sanne, gjør meg så glad for at jeg er i et godt forhold og ikke i ett der jeg hadde trodd utroskap i ny og ne var løsningen. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Dette skjer nok oftere enn det blir skrevet om i et forum. Trolling eller ikke? det bryr jeg meg ikke så mye om for jeg vet det skjer.. Selv om dette er bare tekst, hvorfor blir noen dømt for det da? Er det bare ikke så enkelt å ta til seg hintet, at man må passe på sin kjære at hun har det bra?

Pappvin og mye uforløst latter kan sende den mest trofaste ut i en annen verden. Ting skjer i kroppen, man føler seg glad og kåt, som gjør at vi får ereksjon av nyskjerrighet som gjør oss ufornuftige. Spenningen med å være i den boblen av "skal, skal ikke" tar man ofte avgjørelser på hva man opplever i hverdagen... "Jeg føler meg trygg, og er litt trigget av begjær og frihet av å velge, skitt samma, jeg tar sjansen og skåler med en slurk pappvin" 

For når du kommer hjem er du fremdeles den mest trofaste og lykkeligste dama mannen din kjenner... Er han like uvitende og godtroende får du ta en tur neste sommer også. Er det skadelig for forholdet?

Jeg tenker ofte: så lenge kjærringa er trofast og lykkelig, så har jeg også det bra, og jeg lever av mottoet: jeg eier ikke dama mi, hun får ta sine egne avgjørelser og konsekvenser... Jeg er selv blitt bedratt og sinnsykt såret i ung alder, og har aldri vært utro... Men jeg har nå forstått hvorfor utroskap skjer, så skjer det på nytt er jeg delaktig i utroskapen hennes. Kommuniksjon er fremdeles det viktigste i et forhold, og kjærligheten kommer som et produkt av det...

Bestandig er det en årsak til utroskap, og det er stor forskjell på et lite uskyldig nypp enn å ha en FF i skjul. Hovedårsaken er vel lite sex og oppmerksomhet, noen sier at det er en måte for å sjekke at man fremdeles har draget. Det å sjekke draget er vel bare noe vrøvl, det handler vel egentlig bare om å bli pult av noen andre. 

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Dette er innafor. Så lenge han ikke vet noe og du er tilbake som en bedre mor og kone så vil jeg si vinn-vinn

Men var du noengang itvil om du skulle ligge med han eller var det verdens enkleste valg?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Mann, 62 her med fin kropp og greit utseende. Gir full støtte for sidespranget. Er selv i samme situasjon. Elsker og liker min kone og ønsker ikke å skille lag. Barna er voksne, utflyttet og selvstendige. Alt fungerer godt mellom oss, bortsett fra intim kontakt. Ho har ikke interesse for sex, heller ikke for "lettere" kos. Mitt behov er større. Må innrømme å ha hatt intim kontakt med en kvinne to ganger i fjor. Dette er sunt for et slikt forhold. At ho har noe på si kan jeg aldri tenke meg. Men om hun likevel har det, er dette heilt greit for meg. Fortsetter med sidesprang når behovet melder seg og "trykket må avblåses". Som blid, arbeidsom og medgjørlig mann mener jeg dette er riktig. Har absolutt ikke dårlig samvittighet.

Anonymkode: d22be...e68

• Liker 7
Skrevet

Håper det er greit at jeg grubler litt av ren nysgjerrighet…

Noen ganger lurer jeg nemlig på om det er settingen eller mannen som er mest tiltrekkende i en sånn situasjon. 🙄

Mannen der hjemme er jo også i den samme situasjonen med kone, småbarn, tidsklemme, kalendersex og stress. Jeg er ikke den jeg ønsker å være, når livet leves etter klokka. Mannen jeg en gang falt for, er også preget av situasjonen hjemme. Kjemien oss i mellom blir noen ganger litt … vel .. kvelt.

Derfor dro jeg sydover for noen år siden. Og jeg møtte en mann. Vi delte en herlig stund sammen. Jeg forelsket meg på ny. Mannen hadde jeg riktignok tatt med hjemmefra, ut av dagliglivet vårt. Vi satt på kafé og lekte at vi møtte hverandre for første gang. Ikke noe prat om barn, bleieskift, plikter og jobb. Bare han og jeg. Jeg følte meg som en verdsatt og attraktiv kvinne igjen, og nøt oppmerksomheten hans. Kvelden avsluttet vi på hotellrommet. Virkelig deilig. Og sårt tiltrengt. 🤗

Vel hjemme igjen, fikk dagliglivet litt mer glød, men jeg tok meg stadig i å tenke på mannen jeg møtte. Mannen er riktignok den samme, men for meg har setting mye å si…

Så, derfor bare lurer jeg. På en sånn husmor/far-ferie, er det settingen eller å møte en fremmed som er mest befriende? 🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er nok mange (i hvertfall før koronaen kom) mange damer/menn som hadde det slik at sex var "rutine"/sjelden osv.  Så når de kom seg litt ut av heimen og som det skrives her på en hytte med litt pappvin (eller som jar merket meg funker godt - proseco e.l). Det fungerer  - gifte /samboende damer som har mye rutine/sjeldensex blir ofte ekstra "glade" av et glass eller 3 med bobler.. Initiativet kommer ofte fra dem, og hånden kommer ofte på låret gang på gang... hvis hånden min da legger seg pent på låret som svar, blir den ikke avvist men heller at lårene kommer litt lengre fra hverandre... De ønsker ofte et helt uforpliktet knull  for å si det som det er.   Er det en mulighet til det - så vil de knulles - og gjerne la deg komme mer enn en gang... Det takkes - de reiser hjem - er fornøyd og du hører ikke noe mer fra dem..  eventyrets kapitel avsluttet   - for alt jeg vet - så har de kanskje lov hjemmefra  - men det har ikke jeg hatt behov for å avklare... (voksne damer må få gjøre hva de selv vil - så lenge det er frivillig) - men damer med savn på litt frekk sex - lover jeg - de gir deg ofte et eventyr

Anonymkode: 5519a...db5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om dette er troll eller ikke men håper ikke det. Hold moralen unna dette og nyt minnet. Sidespranget har jo null konsekvens for deres videre hverdag - alle er lykkelige og du kommer vel neppe til å fortsette i samme spor uansett. Ingen eier deg of din kropp - vær fri - en gang i blant 😉

Anonymkode: faaf2...ad9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jo da dette var sikkert hyggelig sex det med svette og gammelsvettekropper. Jeg har vært på et par fjellturer så jeg har en viss aning om hvordan det kan være. Men for all del det var sikkert gøy og værdt det det å dra ut for å skape nye problemer istedet for å løse de du allerede har. 

Bra du har en flott fyr der hjemme som uvitende tror han får hjem ei sykdomsfri dame for du tenker vel ikke å overføre dine uvaner til ham?

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hr. Aktiv skrev (1 time siden):

Jo da dette var sikkert hyggelig sex det med svette og gammelsvettekropper. Jeg har vært på et par fjellturer så jeg har en viss aning om hvordan det kan være. Men for all del det var sikkert gøy og værdt det det å dra ut for å skape nye problemer istedet for å løse de du allerede har. 

Bra du har en flott fyr der hjemme som uvitende tror han får hjem ei sykdomsfri dame for du tenker vel ikke å overføre dine uvaner til ham?

Jeg ble smittet av herpes i ett fast forhold. Han visste ikke at han hadde det. Ca 80% av befolkningen har herpes. Noen har aldri utbrudd og vet ikke at de har det. Det kan ligge latent i kroppen i veldig mange år

Anonymkode: aacb3...411

AnonymBruker
Skrevet

Takk til alle bidrag 😊

Først av alt - nei, ingen trolling. Hvis dette virker for virkelighetsfjernt, så er det bare å åpne øynene - det er en hel verden der ute som venter.

Moralisme visste jeg ville komme. Desto mer gledelig å lese at noen har et åpent sinn 😅

Du som skal ringe DNT og sladre på at noen har hatt sex i hytta - lykke til ❤️

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg ble smittet av herpes i ett fast forhold. Han visste ikke at han hadde det. Ca 80% av befolkningen har herpes. Noen har aldri utbrudd og vet ikke at de har det. Det kan ligge latent i kroppen i veldig mange år

Anonymkode: aacb3...411

Jo da du kan jo ta den for å rettferdiggjøre utroskap på noen måte. Dog endrer ikke jeg syn av den grunn.

Uansett er det jo partneren som sitter igjen der hjemme som kan definere hva som er utroskap eller ikke til slutt. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du føler deg levende etter sidespranget. Vinn vinn for alle. Det var bare det du trengte. Deilig❤️

Anonymkode: d2344...4d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...