Gå til innhold

Typen har fantasert om alle sine venniner. Lurer på om det dette er en god grunn til å slå opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på fest med typen her om dagen og vi hadde et slags drikkelek ("jeg har aldri" ) . Et av spørsmålene var: jeg har aldri fantasert om mine venninner. Typen drakk og jeg så litt sjokkert på han. Jeg er ikke så veldig fan av sånne drikkeleker fordi jeg ikke vil vite så sensitive info om folk. Jeg naturligvis angret på at jeg ble med på festen. Det som gjorde meg litt sur var at han så at jeg ble opprørt, men istedenfor å trøste meg eller si ord som får meg til å føle meg trygg, så ble han sur på meg fordi jeg reagerte sånn! Jeg har siden den dagen sett annerledes på han. Er redd dette kommer til å påvirke forholdet vårt. Jeg vet ikke hvordan jeg skal komme meg over det. Forholdet vårt er relativt nytt, har bare vært sammen i et par måneder. Jeg har aldri fantasert om mine mannlige venner så ble litt satt ut da jeg fikk vite det. Jeg har spurt det samme spørsmålet på flere forum. Og flere menn har skrevet at de også har fantasert om sine venninner. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Overreagerer jeg hvis jeg velger å avslutte forhold vårt over dette? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dere høres ikke gamle nok ut til å drikke alkohol. 

Anonymkode: b2f5b...6a3

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Han er mann. 

Jeg fikk vite av en kamerat at menn uansett hvor god han er så tenker alle menn slik:

En mann går bak en dame, han ser for seg at han knuller henne, eller hvordan rumpen ser ut osv osv. 

Dette gjelder alle menn. Om det er 100 menn og 1 kvinne på en arb.plass så har alle mennene fantasert om henne. 

Anonymkode: 00d98...996

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Alle menn fantaserer om de fleste kvinner de møter opp.

Er vannlig det vel ,menn er menn.

Velkommen til den ekte verden. 

Du kan slå opp med han her men neste har også fantasert om andre kvinner så er du like langt vel .....

M44

Anonymkode: c2e0c...da9

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Og derfor blir man ikke kjæreste med menn som har kvinnelige venner.

Anonymkode: d424e...fa4

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Påstanden var ikke "alle venninner" og du vet jo ikke noe om når dette har skjedd? Hvis du gjør det slutt pga. dette så gjør du slutt pga. dine egne tanker og antagelser, ikke hva han faktisk har gjort. Her synes jeg du overdriver og overreagerer veldig. Beklager.

Anonymkode: d72ab...478

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Forstår deg godt. Ikke gøy å vite at han har tenkt sånn om venninnene sine og spesielt om dere feks skal være sosiale sammen med dem. 
Men det jeg synes var mest oppsiktsvekkende er at han ble sur på deg. Tror de fleste ville vært forståelsesfulle for at det ikke akkurat er gøy å få slik informasjon slengt i fjeset.

Anonymkode: 17900...901

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja bare gjør det slutt  med han . Bedre å være singel enn å være  med en mann som fantaserer om venninnene sine. Er det rart menn er single tenker jeg også klager de på at kvinner ikke vil ha dem. Vel, der har du svaret.

Anonymkode: 40271...6f7

• Liker 8
Skrevet

Jeg var på fest med min bedre halvdel, så innså jeg at jeg hadde rotet med alle damene der. Ene var eksen, de andre hadde jeg kysset. Er ikke det helt normalt? 

• Liker 2
Skrevet
Anonymbruker09 skrev (2 timer siden):

Overreagerer jeg hvis jeg velger å avslutte forhold vårt over dette? 

Ja.

• Liker 14
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Og derfor blir man ikke kjæreste med menn som har kvinnelige venner.

😂 Finnes det menn som ikke har kvinnelige venner? 

Og hva er problemet? Skader ingen med litt fantasier.

Endret av sicario
  • Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han er mann. 

Jeg fikk vite av en kamerat at menn uansett hvor god han er så tenker alle menn slik:

En mann går bak en dame, han ser for seg at han knuller henne, eller hvordan rumpen ser ut osv osv. 

Dette gjelder alle menn. Om det er 100 menn og 1 kvinne på en arb.plass så har alle mennene fantasert om henne. 

Anonymkode: 00d98...996

Ja. Pretty much. 

Er en og annen kristen autist med asexuell legning, som ikke har tenkt på den dama, men det er jaggu ikke mange. 

Skrevet
ajarRun skrev (11 minutter siden):

Jeg var på fest med min bedre halvdel, så innså jeg at jeg hadde rotet med alle damene der. Ene var eksen, de andre hadde jeg kysset. Er ikke det helt normalt? 

Om det ikke er normalt, så vil jeg ikke være normal!

AnonymBruker
Skrevet
sicario skrev (9 minutter siden):

😂 Finnes det menn som ikke har kvinnelige venner? 

Og hva er problemet? Skader ingen med litt fantasier.

Beklager, mente «menn» som har kvinnelige venner.

Menn har jo selvfølgelig ikke det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
ajarRun skrev (31 minutter siden):

Hvis du har liten krets eller ikke har flytta ut av bygda, er det sikkert helt normalt. 

Anonymkode: 28c64...d55

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Hva som helst er god nok grunn til å avslutte et forhold hvis det er det du ønsker. Du bestemmer helt selv om du ønsker å være i forholdet eller ikke, du trenger ikke en grunn en gang.

Når det er sagt så synes jeg personlig det er en håpløst teit grunn. 😛 Men det spiller ingen rolle hva jeg eller andre synes, det er helt opp til deg.

Anonymkode: 1d8d8...990

• Liker 13
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Påstanden var ikke "alle venninner" og du vet jo ikke noe om når dette har skjedd? Hvis du gjør det slutt pga. dette så gjør du slutt pga. dine egne tanker og antagelser, ikke hva han faktisk har gjort. Her synes jeg du overdriver og overreagerer veldig. Beklager.

Anonymkode: d72ab...478

Han sa selv etter drikke spørsmålet at han har fantasert om alle venninene hans. Hvis jeg fortsetter å date han, så tror jeg ikke at jeg skal bli med han på fest mer og heller ikke møte venniner av han. Han gjør ikke noe for å få meg til å føle meg komfortabel, så da skal jeg hvert fall ikke sette meg selv i den situasjonen. 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du har liten krets eller ikke har flytta ut av bygda, er det sikkert helt normalt. 

Anonymkode: 28c64...d55

Han er fra bygda men har bodd i storbyer også. 

Skrevet

Dere høres ikke gamle nok ut til å drikke alkohol. 

Anonymkode: b2f5b...6a3

Vi er begge i slutten av 20 årene. 

Skrevet

Forstår deg godt. Ikke gøy å vite at han har tenkt sånn om venninnene sine og spesielt om dere feks skal være sosiale sammen med dem. 
Men det jeg synes var mest oppsiktsvekkende er at han ble sur på deg. Tror de fleste ville vært forståelsesfulle for at det ikke akkurat er gøy å få slik informasjon slengt i fjeset.

Anonymkode: 17900...901

Enig! 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...