AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #41 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Wow, for en stygg holdning. Du har selvfølgelig lov til å date hvem du vil, men nå sier du indirekte at vi som er barnløse ikke har noe verdi. Skremmende at du har barn om du lærer bort at barnløse er verdiløse mennesker man kan gjøre narr av. Hva gjør du om barnet ditt ikke gir deg barnebarn forresten? Bryter kontakten? Siden du hater barnløse sånn. Gjelder det andre grupper og? Homofile? Utlendinger? Jøder? Eller er vi barnløse det laveste på rangstigen? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c34d8...ad5 Tror ikke hun snakker om frivillig barnløse her, og du trenger ikke ta det personlig. Om du er fornøyd med å være frivillig barnløs er det rart du tar deg så nær av det. Vet da om mange som syns vi mødre er rimelig spesielle med våres mammagreier også. Tar meg hvertfall ikke nær av det fordi jeg er fornøyd med å være mamma uansett om vi kan være skrullete :):) Anonymkode: 64ec5...7ac 2
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #42 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror ikke hun snakker om frivillig barnløse her, og du trenger ikke ta det personlig. Om du er fornøyd med å være frivillig barnløs er det rart du tar deg så nær av det. Vet da om mange som syns vi mødre er rimelig spesielle med våres mammagreier også. Tar meg hvertfall ikke nær av det fordi jeg er fornøyd med å være mamma uansett om vi kan være skrullete :):) Anonymkode: 64ec5...7ac Og om du ikke er frivillig barnløs er det heller ikke ment vondt mot de tenker jeg. Kanskje dum måte hun skrev det på, men jeg tok det ikke sånn. Anonymkode: 64ec5...7ac 1
Jr.Garcon Skrevet 28. juli 2021 #43 Skrevet 28. juli 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.7.2021 den 20.41): Hvis det står i profilen på en dating-app at han eller hun er en pakkeløsning; forstår du hva det betyr? Anonymkode: e747f...f9e Ja, hun er del av en pakke deal. Typ hun kommer med barn, gæren eks, hund, hiv, eller kanskje en gammel mor 🧐 Endret 28. juli 2021 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #44 Skrevet 28. juli 2021 On 7/27/2021 at 11:46 PM, Realverdien said: Jeg er enslig Ja. Veldig forståelig. Anonymkode: ec748...e3d 7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #45 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg kan godt tenke meg å være i et forhold med en mann med barn fra før. Faktisk er det egentlig å foretrekke, da menn (og kvinner) på min alder som ikke har barn ofte er.. hva kan man si, litt spesielle. Er nå mitt inntrykk hvertfall. Anonymkode: e747f...f9e Med bakgrunn fra 25 år som kontaktlærer i grunnskolen er du ikke "friskmeldt" med foreldrestatus heller. Fryktelig mye rare hjemmeforhold og dårlige valg (for barna). Min erfaring er at fedre er mer oppegående i forhold til egne barn enn kvinner, kanskje spesielt etter samlivsbrudd som er en fryktelig opplevelse for barn. Anonymkode: 67b3a...b25 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #46 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Wow, for en stygg holdning. Du har selvfølgelig lov til å date hvem du vil, men nå sier du indirekte at vi som er barnløse ikke har noe verdi. Skremmende at du har barn om du lærer bort at barnløse er verdiløse mennesker man kan gjøre narr av. Hva gjør du om barnet ditt ikke gir deg barnebarn forresten? Bryter kontakten? Siden du hater barnløse sånn. Gjelder det andre grupper og? Homofile? Utlendinger? Jøder? Eller er vi barnløse det laveste på rangstigen? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c34d8...ad5 Oisann! Snakk om å føle seg angrepet? Det var ikke meningen å tråkke på noen tær. Her får jeg (med barn) høre at jeg er en kåt alenemor, at jeg er ei med tung bagasje, at folk må styre unna meg siden jeg bare er ute etter at noen skal betale for barnet mitt.. jeg klikker ikke for det? Og regner ikke med at de som skriver slikt lærer det bort til barn? Eller tror de er nazister eller rasister? Føler meg heller ikke lavest på rangstigen deres, og om jeg er: so what? Folk for være så trangsynte de vil. 😊 Nei, jeg tenkte ikke på frivillig barnløse. Ei heller ufrivillig barnløse som ikke kan få barn. Tenker mer på de som ønsker barn, men aldri har fått «muligheten» til det. Har truffet både menn og damer i 40-årene som verken har lange forhold eller barn bak seg (som ønsker det), og ja, de er som regel litt spesielle. Anonymkode: e747f...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #47 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Oisann! Snakk om å føle seg angrepet? Det var ikke meningen å tråkke på noen tær. Her får jeg (med barn) høre at jeg er en kåt alenemor, at jeg er ei med tung bagasje, at folk må styre unna meg siden jeg bare er ute etter at noen skal betale for barnet mitt.. jeg klikker ikke for det? Og regner ikke med at de som skriver slikt lærer det bort til barn? Eller tror de er nazister eller rasister? Føler meg heller ikke lavest på rangstigen deres, og om jeg er: so what? Folk for være så trangsynte de vil. 😊 Nei, jeg tenkte ikke på frivillig barnløse. Ei heller ufrivillig barnløse som ikke kan få barn. Tenker mer på de som ønsker barn, men aldri har fått «muligheten» til det. Har truffet både menn og damer i 40-årene som verken har lange forhold eller barn bak seg (som ønsker det), og ja, de er som regel litt spesielle. Anonymkode: e747f...f9e Ok, sorry var ikke meningen å overreagere. Jeg ble nylig dumpet og får stadig høre at jeg er så lite verdt som ikke har barn og er singel, så jeg tolket innlegget ditt feil. Beklager det! Jeg syns som sagt ikke det er greit å slenge dritt om alenemødre heller, folk som gjør det må ha noen issues. Vi er mange som vil ha barn og familie men som bare ikke er likt av det motsatte kjønn. Du har hvertfall barn og slipper å råtne alene som jeg må Anonymkode: c34d8...ad5
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #48 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ok, sorry var ikke meningen å overreagere. Jeg ble nylig dumpet og får stadig høre at jeg er så lite verdt som ikke har barn og er singel, så jeg tolket innlegget ditt feil. Beklager det! Jeg syns som sagt ikke det er greit å slenge dritt om alenemødre heller, folk som gjør det må ha noen issues. Vi er mange som vil ha barn og familie men som bare ikke er likt av det motsatte kjønn. Du har hvertfall barn og slipper å råtne alene som jeg må Anonymkode: c34d8...ad5 Tro meg, vi alenemødre blir av mange sett på som et eget folkeslag som bare vil fange menn og er desperate. Noen man bør holde seg unna. Vi er nemlig ikke normale mennesker om vi har barn, vi er helt forferdelige og alle menn gjør lurt i å holde seg borte fra oss. Jeg tror hun mente disse menneskene som av åpenbare grunner ikke har barn/har hatt partner, de som ikke er skikket! Er mange som det bare ikke passet for, som ikke fant den store kjærligheten - og det er absolutt ingenting galt med dere generelt sett! Anonymkode: 64ec5...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #49 Skrevet 29. juli 2021 Han er enten usedvanlig treg eller så hadde han nok ikke lest så mye på teksten din. Det siste er mest sannsynlig tenker jeg, og på den positive siden så slipper du å bruke mer tid på en det uansett ikke hadde blitt noe med , det betyr også at du er kjempefin (siden han ble så distrahert at han ikke leste) 😊 Anonymkode: 60f37...218
Rosi Skrevet 29. juli 2021 #50 Skrevet 29. juli 2021 Hadde nok forstått hva pakkeløsning var om jeg kom over det ja. Lo forøvrig godt av Donovan videoen, til tross for at jeg er alenemor. Stakkaren må virkelig ha vært borti de verste gold-diggerne der ute. 🤣
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #52 Skrevet 29. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Wow, for en stygg holdning. Du har selvfølgelig lov til å date hvem du vil, men nå sier du indirekte at vi som er barnløse ikke har noe verdi. Skremmende at du har barn om du lærer bort at barnløse er verdiløse mennesker man kan gjøre narr av. Hva gjør du om barnet ditt ikke gir deg barnebarn forresten? Bryter kontakten? Siden du hater barnløse sånn. Gjelder det andre grupper og? Homofile? Utlendinger? Jøder? Eller er vi barnløse det laveste på rangstigen? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c34d8...ad5 Nå overtolker du noe voldsomt her! Du trenger ikke å være så hårsår Anonymkode: ed688...340
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå