AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #21 Skrevet 27. juli 2021 Kvinne på 38 her. Har vært i et fast forhold de siste 10 årene. Har ikke vært på datingsider. Jeg hadde ikke skjønt at det nødvendigvis betydde at du har barn, hadde nok tenkt at det betydde at man måtte ta deg som du er med det du har i ryggsekken. Godt mulig jeg hadde tenkt at det kanskje også betydde med barn, om jeg hadde tenkt litt lenger. Anonymkode: 828e6...cb2 1
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #22 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): 1. For min del er det ikke snakk om å koble barna på kjæresten fort, 2. iom jeg er ute etter et langvarig forhold, så vil jo dette inkludere barna også på et tidspunkt. Anonymkode: e747f...f9e Føler at punkt 1 og punkt 2 er motstridende. Vi vet jo at du ser etter en som godtar å være #3 eller #4 prioritet etter barna dine og exen', hvis forkjølelse kan spolere hele langhelga nytypen din hadde planlagt på hytta med deg. Man må styre unna slikt! Unntaket er såklart om han også har barn. Så det du burde skrive var heller: "Kvinne (med barn) søker Mann (med barn). Da blir det en bedre matsj. 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #23 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Neida, barna blir ikke involvert i det hele tatt. Har datet forskjellige de siste årene, noen over måneder, men ingen av mennene har noengang truffet barna. Men det er selvfølgelig viktig for meg at en fremtidig kjæreste skal passe inn i familien på et tidspunkt, så klart! Anonymkode: e747f...f9e Det forstår jeg godt, og det er selvsagt viktig! Har barn selv og går gjennom samlivsbrudd. Barnet kommer med meg som en pakkeløsning akkurat som deg og skal man ha et seriøst forhold igjen blir jo selvfølgelig barn man har fra før en del av det, selvom jeg ikke trenger en pappa til barnet. Anonymkode: 64ec5...7ac 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #24 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): For å luke ut de som ikke er oppegående nok til å skjønne hva pakkeløsning er 👌 Anonymkode: 66f62...a8a Så du mener at man må være bevandret i datingsidenes sjargong for å være oppegående? Jaja... Anonymkode: 828e6...cb2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #25 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du mener at man må være bevandret i datingsidenes sjargong for å være oppegående? Jaja... Anonymkode: 828e6...cb2 Kjente til begrepet pakkeløsning lenge før jeg selv var på noen datingsider, så ja. Anonymkode: 66f62...a8a 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #26 Skrevet 27. juli 2021 Realverdien skrev (2 minutter siden): Føler at punkt 1 og punkt 2 er motstridende. Vi vet jo at du ser etter en som godtar å være #3 eller #4 prioritet etter barna dine og exen', hvis forkjølelse kan spolere hele langhelga nytypen din hadde planlagt på hytta med deg. Man må styre unna slikt! Unntaket er såklart om han også har barn. Så det du burde skrive var heller: "Kvinne (med barn) søker Mann (med barn). Da blir det en bedre matsj. Kanskje du burde slutte å se på dette så svart/hvitt? Vi alle har forstått du ser på alenemødre som et eget folkeslag du ikke kan fordra, men ikke dra alle under èn kam! Og hvorfor i alle dager blir han prioritert ETTER eksen? Hva er det du har fått for deg? Du må ha et trist liv som sitter dag ut og dag inn med dine negative holdninger til alle type mennesker, spesielt kvinner og alenemødre. Er da ingen som ønsker en så snever mann uansett. Anonymkode: 64ec5...7ac 7
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #27 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kanskje du burde slutte å se på dette så svart/hvitt? Vi alle har forstått du ser på alenemødre som et eget folkeslag du ikke kan fordra, men ikke dra alle under èn kam! Og hvorfor i alle dager blir han prioritert ETTER eksen? Hva er det du har fått for deg? Du må ha et trist liv som sitter dag ut og dag inn med dine negative holdninger til alle type mennesker, spesielt kvinner og alenemødre. Er da ingen som ønsker en så snever mann uansett. Anonymkode: 64ec5...7ac Eksen har vel barna halvparten av tida. Evt annenhver helg og noen onsdager. Hun må altså hele tiden vurdere og avtale ferier og slike ting. Den nye kjæresten blir bare en brikke i timeplanen hennes. Man fortjener å være dama sin pri 1 når man skal være sammen. La oss være ærlig, det er jo derfor du ikke ser etter en mann med barn i annonsen din. Du vil nemlig ikke stille bak i køen for hans oppmerksomhet.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #28 Skrevet 27. juli 2021 Realverdien skrev (5 minutter siden): Eksen har vel barna halvparten av tida. Evt annenhver helg og noen onsdager. Hun må altså hele tiden vurdere og avtale ferier og slike ting. Den nye kjæresten blir bare en brikke i timeplanen hennes. Man fortjener å være dama sin pri 1 når man skal være sammen. La oss være ærlig, det er jo derfor du ikke ser etter en mann med barn i annonsen din. Du vil nemlig ikke stille bak i køen for hans oppmerksomhet. Ikke alle har delt omsorg med eksen, om man har det er man heller ikke alenemor. Og om eksen har ungene annenhver helg har vel det ingenting å si? Forstår ikke logikken din. Du gjør det mye mer komplisert enn det trenger å være! Selvsagt finnes det tilfeller man bare bør holde seg unna, og det er HELT ok å ikke ønske noen med barn. Men generaliseringene dine er helt på vidda! Du har da ikke datet alle Norges mødre. Vel, jeg har et lite barn selv og har ingenting imot en mann med barn, men hva jeg hadde sett etter har da ingenting med saken å gjøre. Finnes da sinnsykt mange menn med damer som har barn fra før uten at det er noe problem. Men nå er jeg ikke på datingsider eller ser etter en mann heller! Klarer meg helt fint uten, ikke gått gjennom samlivsbruddet mitt engang. Problemet ditt er at du sier man skal styre unna alenemødre fordi de bare er kåte og vil prakke på menn barna sine, altså? Da har du virkelig møtt feil damer. Anonymkode: 64ec5...7ac 3
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #29 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Problemet ditt er at du sier man skal styre unna alenemødre fordi de bare er kåte og vil prakke på menn barna sine, altså? Da har du virkelig møtt feil damer. Anonymkode: 64ec5...7ac Jeg lar Donovan si det som det er; Det er nok å se de første 30 sekundene for å skjønne poenget. 5 Reasons Smart Men Avoid Marrying or Dating Single Moms - YouTube Jeg er enslig, og har all rett til å mitt syn på alenemødre. De er helt uinteressante for meg. Av mange gode grunner. Synspunktet mitt er jo ikke diskuterbart. Så kan du jo krysse fingrene for å møte en fin fyr som vil ha deg og barna dine. Både jeg og du vet jo hva slags menn det er som tar alenemødre; de er sjelden fra øverste hylle, for dem har mye å velge i. Lykke til, det mener jeg.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #30 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du burde slutte å se på dette så svart/hvitt? Vi alle har forstått du ser på alenemødre som et eget folkeslag du ikke kan fordra, men ikke dra alle under èn kam! Og hvorfor i alle dager blir han prioritert ETTER eksen? Hva er det du har fått for deg? Du må ha et trist liv som sitter dag ut og dag inn med dine negative holdninger til alle type mennesker, spesielt kvinner og alenemødre. Er da ingen som ønsker en så snever mann uansett. Anonymkode: 64ec5...7ac 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #31 Skrevet 27. juli 2021 Realverdien skrev (52 minutter siden): Jeg lar Donovan si det som det er; Det er nok å se de første 30 sekundene for å skjønne poenget. 5 Reasons Smart Men Avoid Marrying or Dating Single Moms - YouTube Jeg er enslig, og har all rett til å mitt syn på alenemødre. De er helt uinteressante for meg. Av mange gode grunner. Synspunktet mitt er jo ikke diskuterbart. Så kan du jo krysse fingrene for å møte en fin fyr som vil ha deg og barna dine. Både jeg og du vet jo hva slags menn det er som tar alenemødre; de er sjelden fra øverste hylle, for dem har mye å velge i. Lykke til, det mener jeg. Hehe, lar meg heldigvis ikke provosere, men hvis du tror du er øverste hylle, så må du nok tro igjen. Jeg vet ikke heller hva du mener med øverste hylle, hva slags menn det er for deg? De som er barnløse og har perfekte kropper? For en slik vil jeg ikke ha. Selv om jeg vet om slike som er i forhold med damer med barn. Anonymkode: e747f...f9e 9
Realverdien Skrevet 28. juli 2021 #32 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Hehe, lar meg heldigvis ikke provosere, men hvis du tror du er øverste hylle, så må du nok tro igjen. Jeg vet ikke heller hva du mener med øverste hylle, hva slags menn det er for deg? De som er barnløse og har perfekte kropper? For en slik vil jeg ikke ha. Selv om jeg vet om slike som er i forhold med damer med barn. Anonymkode: e747f...f9e Hehe, merker meg at du ikke på noe tidspunkt skriver at en mann med et par egne barn er interessant. Det sier vel det meste om det vi begge to vet? 1
MapleSirup Skrevet 28. juli 2021 #33 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde ikke tenkt det, men når andre begynner å si seg enige med ham? 🤔 Anonymkode: e747f...f9e Vet… Brødhuer. 3
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #34 Skrevet 28. juli 2021 Styrer alltid unna pakkeløsninger, ikke fordi jeg ikke vil ha med barna hennes å gjøre, men fordi jeg får avsmak av de som på død og liv skal bruke dette begrepet. Anonymkode: 5862c...489
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #35 Skrevet 28. juli 2021 Det betyr at hun går til venstre. Anonymkode: 1e6d1...56d
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #36 Skrevet 28. juli 2021 Realverdien skrev (10 timer siden): Hehe, merker meg at du ikke på noe tidspunkt skriver at en mann med et par egne barn er interessant. Det sier vel det meste om det vi begge to vet? Jeg kan godt tenke meg å være i et forhold med en mann med barn fra før. Faktisk er det egentlig å foretrekke, da menn (og kvinner) på min alder som ikke har barn ofte er.. hva kan man si, litt spesielle. Er nå mitt inntrykk hvertfall. Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #37 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg kan godt tenke meg å være i et forhold med en mann med barn fra før. Faktisk er det egentlig å foretrekke, da menn (og kvinner) på min alder som ikke har barn ofte er.. hva kan man si, litt spesielle. Er nå mitt inntrykk hvertfall. Anonymkode: e747f...f9e Wow, for en stygg holdning. Du har selvfølgelig lov til å date hvem du vil, men nå sier du indirekte at vi som er barnløse ikke har noe verdi. Skremmende at du har barn om du lærer bort at barnløse er verdiløse mennesker man kan gjøre narr av. Hva gjør du om barnet ditt ikke gir deg barnebarn forresten? Bryter kontakten? Siden du hater barnløse sånn. Gjelder det andre grupper og? Homofile? Utlendinger? Jøder? Eller er vi barnløse det laveste på rangstigen? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c34d8...ad5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #38 Skrevet 28. juli 2021 På norsk er det vel vanligere å si at folk kommer med mye bagasje. Anonymkode: 67b3a...b25 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #39 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): På norsk er det vel vanligere å si at folk kommer med mye bagasje. Anonymkode: 67b3a...b25 Alle har jo bagasje i ulik grad. Men jeg driver hvertfall ikke å sier at de med barn er verdiløse, som ts tydeligvis mener om oss barnløse. Er SÅ mange grunner til at folk ikke har barn. Likevel er man i sin fulle rett til å velge vekk de man mener ikke passer for seg, og jeg forstår hvorfor ts foretrekker en mann med barn absolutt. Det går likevel an å ha litt respekt for andre som er i en annen livssituasjon, også kan man bare avvise på en høflig måte om det er en match som ikke passer. Anonymkode: c34d8...ad5
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #40 Skrevet 28. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Wow, for en stygg holdning. Du har selvfølgelig lov til å date hvem du vil, men nå sier du indirekte at vi som er barnløse ikke har noe verdi. Skremmende at du har barn om du lærer bort at barnløse er verdiløse mennesker man kan gjøre narr av. Hva gjør du om barnet ditt ikke gir deg barnebarn forresten? Bryter kontakten? Siden du hater barnløse sånn. Gjelder det andre grupper og? Homofile? Utlendinger? Jøder? Eller er vi barnløse det laveste på rangstigen? Nå ble jeg oppriktig nysgjerrig. Anonymkode: c34d8...ad5 Roe ned litt kanskje? Jeg er også barnløs (og snart 40), men jeg fikk ikke inntrykk av at det var snakk om hat her. Javel - kanskje vi er «litt spesielle» for henne, men jeg mener jo helt ærlig at mødre er litt spesielle også - men jeg HATER dem ikke, og jeg gir ikke uttrykk for at de er verdiløse. Tvert imot trives jeg godt sammen med dem (så fremt vi ikke har all fokus på barna deres) Anonymkode: 66f62...a8a 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå