AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hvis det står i profilen på en dating-app at han eller hun er en pakkeløsning; forstår du hva det betyr? Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Antakelig at hun er med barn, eks og hele den pakken. Anonymkode: 5c426...f36 18
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Jepp - dame/mann med barn. Vet ikke alle det? Anonymkode: 66f62...a8a 16
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 At du må like ungene hennes for å få henne. Anonymkode: 828a5...721 7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 I den kontekst ville jeg anta at vedkommende har barn. Anonymkode: 09876...0a8 5
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp - dame/mann med barn. Vet ikke alle det? Anonymkode: 66f62...a8a Jo, det trodde jeg og. Har det i min tekst, betyr at jeg har barn, ja. Grunnen til at jeg spør er at en jeg skrev endel med plutselig spurte hva pakkeløsningen var - og da jeg svarte at jeg hadde en datter, sluttet han å svare. Så lurte vel på om det kan misforstås. Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jo, det trodde jeg og. Har det i min tekst, betyr at jeg har barn, ja. Grunnen til at jeg spør er at en jeg skrev endel med plutselig spurte hva pakkeløsningen var - og da jeg svarte at jeg hadde en datter, sluttet han å svare. Så lurte vel på om det kan misforstås. Anonymkode: e747f...f9e Da vil jeg kanskje si at den mannen antakelig har levd under en stein som ikke visste hva det var.. hva trodde han? Hus, hytte på fjellet og sommersted med båt? 🤣 Anonymkode: 66f62...a8a 23
Realverdien Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Hun er alenemor og kobler gjerne barna sine på kjæresten fort. Styr unna. Er mange kåte alenemødre som bare vil ha et stikk.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jo, det trodde jeg og. Har det i min tekst, betyr at jeg har barn, ja. Grunnen til at jeg spør er at en jeg skrev endel med plutselig spurte hva pakkeløsningen var - og da jeg svarte at jeg hadde en datter, sluttet han å svare. Så lurte vel på om det kan misforstås. Anonymkode: e747f...f9e Da var han usedvanlig treg i nøtta. Likevel, hvorfor ikke bare skrive 'har barn' i stedet for omskrivingen 'pakkeløsning'? Anonymkode: 49375...d98 13
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da var han usedvanlig treg i nøtta. Likevel, hvorfor ikke bare skrive 'har barn' i stedet for omskrivingen 'pakkeløsning'? Anonymkode: 49375...d98 For å luke ut de som ikke er oppegående nok til å skjønne hva pakkeløsning er 👌 Anonymkode: 66f62...a8a 10
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Da vil jeg kanskje si at den mannen antakelig har levd under en stein som ikke visste hva det var.. hva trodde han? Hus, hytte på fjellet og sommersted med båt? 🤣 Anonymkode: 66f62...a8a Haha, ja kanskje. AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da var han usedvanlig treg i nøtta. Likevel, hvorfor ikke bare skrive 'har barn' i stedet for omskrivingen 'pakkeløsning'? Anonymkode: 49375...d98 Forsøk på å være morsom. Revurderes nå. Har fått positive tilbakemeldinger på teksten min mange ganger, men ser jo at ikke alle nok tar den helt. Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For å luke ut de som ikke er oppegående nok til å skjønne hva pakkeløsning er 👌 Anonymkode: 66f62...a8a 😅👍🏻 Anonymkode: e747f...f9e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #14 Skrevet 27. juli 2021 9 minutter siden, Realverdien said: Hun er alenemor og kobler gjerne barna sine på kjæresten fort. Styr unna. Er mange kåte alenemødre som bare vil ha et stikk. Er faktisk ikke helt uenig i denne. Jeg ville tolket det som at du er alenemor og ser etter en samboer og farsfigur til ungene i tillegg til en kjæreste. Jeg er også alenemor, men er ikke ute etter en «far» til mine barn, ei heller samboer. Har to pappaer allerede, hvorav den ene fortsatt fungerer som bonuspappa til min eldste (faren hennes bor i utlandet så de ser hverandre ikke så ofte). En ev. ny mann i mitt liv (har vært singel i 7 år, datet et par over lengere tid som aldri ble presentert for ungene) vil i all hovedsak kun bli min kjæreste, så jeg ville ikke kalt oss en pakkeløsning utover at han må være grei og snill mot ungene skulle de engang bli kjent (og det blir ikke ned det første). På sikt vil han kanskje inkluderes i våre liv innimellom, men innen det er barna ganske store. Anonymkode: c894c...feb 6
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #15 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Er faktisk ikke helt uenig i denne. Jeg ville tolket det som at du er alenemor og ser etter en samboer og farsfigur til ungene i tillegg til en kjæreste. Jeg er også alenemor, men er ikke ute etter en «far» til mine barn, ei heller samboer. Har to pappaer allerede, hvorav den ene fortsatt fungerer som bonuspappa til min eldste (faren hennes bor i utlandet så de ser hverandre ikke så ofte). En ev. ny mann i mitt liv (har vært singel i 7 år, datet et par over lengere tid som aldri ble presentert for ungene) vil i all hovedsak kun bli min kjæreste, så jeg ville ikke kalt oss en pakkeløsning utover at han må være grei og snill mot ungene skulle de engang bli kjent (og det blir ikke ned det første). På sikt vil han kanskje inkluderes i våre liv innimellom, men innen det er barna ganske store. Anonymkode: c894c...feb Ok. Men jeg og barna er det. De har verken biologisk pappa eller en ekstra bonuspappa. Så de kommer med i denne pakka her, og da er det greit å luke ut de som ikke ønsker denne. 😊 Heldige dine barn da, forresten! Som har så mange voksne i livet sitt😊 Anonymkode: e747f...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #16 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ok. Men jeg og barna er det. De har verken biologisk pappa eller en ekstra bonuspappa. Så de kommer med i denne pakka her, og da er det greit å luke ut de som ikke ønsker denne. 😊 Heldige dine barn da, forresten! Som har så mange voksne i livet sitt😊 Anonymkode: e747f...f9e Finnes alltid menn som forelsker seg i en kvinne med barn alene, og som blir fantastiske farsfigurer. Om tinder er stedet å finne det på vet jeg ikke! Men har du mulighet for barnevakt? Jeg ville først prøvd å finne noen uten å inkludere barn først, og ikke tenkt at du skal finne en farsfigur til dine barn selvom det selvsagt kan skje på sikt. Men selvfølgelig veldig bra at du nevner du har barn, så får du luket ut de som tenker det er uaktuelt. Han var bare ikke så skarp som forstod at pakkeløsning betyr barn i bildet. Anonymkode: 64ec5...7ac
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #17 Skrevet 27. juli 2021 Realverdien skrev (53 minutter siden): Hun er alenemor og kobler gjerne barna sine på kjæresten fort. Styr unna. Er mange kåte alenemødre som bare vil ha et stikk. Styre unna? Ja, det er jo det jeg vil de som ikke ønsker denne pakka skal gjøre. For min del er det ikke snakk om å koble barna på kjæresten fort, er snakk om at mannen er klar over situasjonen jeg er i - iom jeg er ute etter et langvarig forhold, så vil jo dette inkludere barna også på et tidspunkt. Ikke alle menn ønsker dette (som er helt forståelig), derfor «advares» de allerede i profilteksten. Uansett unødvendig av deg å kalle meg en kåt alenemor og ikke være saklig. Anonymkode: e747f...f9e 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #18 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Styre unna? Ja, det er jo det jeg vil de som ikke ønsker denne pakka skal gjøre. For min del er det ikke snakk om å koble barna på kjæresten fort, er snakk om at mannen er klar over situasjonen jeg er i - iom jeg er ute etter et langvarig forhold, så vil jo dette inkludere barna også på et tidspunkt. Ikke alle menn ønsker dette (som er helt forståelig), derfor «advares» de allerede i profilteksten. Uansett unødvendig av deg å kalle meg en kåt alenemor og ikke være saklig. Anonymkode: e747f...f9e Ikke bry deg om han. Skikkelig kvinnehater som kommer med drit i alle trådene her! Anonymkode: 64ec5...7ac 11
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #19 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Finnes alltid menn som forelsker seg i en kvinne med barn alene, og som blir fantastiske farsfigurer. Om tinder er stedet å finne det på vet jeg ikke! Men har du mulighet for barnevakt? Jeg ville først prøvd å finne noen uten å inkludere barn først, og ikke tenkt at du skal finne en farsfigur til dine barn selvom det selvsagt kan skje på sikt. Men selvfølgelig veldig bra at du nevner du har barn, så får du luket ut de som tenker det er uaktuelt. Han var bare ikke så skarp som forstod at pakkeløsning betyr barn i bildet. Anonymkode: 64ec5...7ac Neida, barna blir ikke involvert i det hele tatt. Har datet forskjellige de siste årene, noen over måneder, men ingen av mennene har noengang truffet barna. Men det er selvfølgelig viktig for meg at en fremtidig kjæreste skal passe inn i familien på et tidspunkt, så klart! Anonymkode: e747f...f9e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #20 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ikke bry deg om han. Skikkelig kvinnehater som kommer med drit i alle trådene her! Anonymkode: 64ec5...7ac Hadde ikke tenkt det, men når andre begynner å si seg enige med ham? 🤔 Anonymkode: e747f...f9e 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå