AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg skal slutte å amme og lurer på om du har savnet det/angret for at du ga deg? Anonymkode: 9c341...aaa
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Jeg skal slutte å amme og lurer på om du har savnet det/angret for at du ga deg? Anonymkode: 9c341...aaa Savner det hver dag Ville ikke slutte å amme, men produserte ikke lenger melk. Anonymkode: a2af6...f9a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Både og! jeg hadde ikke noe valg, babyen tålte ikke melka mi uansett hva jeg kuttet fra kosten min. det var en sorg, men trappet ned gradvis slik at det gikk fint for oss begge. Det var en befrielse når barnet ble «frisk» og jeg i tillegg kunne gjøre andre ting og ikke MÅTTE være tilstede hele tiden mtp måltider. Det var godt når andre matet babyen fordi da fikk jeg en liten halvtimes pause, men det var så klart en sorg å ikke få den samme nærheten lengre. Jeg tenker man heller får nyte et par flasker sammen, det er jo like viktig med den tiden som med tiden man ammer. flaska hjalp oss veldig når det kom til å sove i egen seng, det hjalp meg veldig mye mtp avlastning fra far da han godt kunne ta halvparten av måltidene på natta og vi slapp å gjemme oss på disse «ammerommene» på butikksenteret. Anonymkode: da37e...564
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Sluttet ved 20 mnd, da var det bare litt kort kveldsamming og kos igjen de siste mnd. Så syns det var greit, og savner det ikke nå noen mnd senere. Men tenker heller bare tilbake på det som en fin tid Anonymkode: b3b39...a21
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Jeg ammer nå og hater det, gleder meg til å slutte. Ammet første i ti måneder og det var en befrielse å slutte. Kunne ønske jeg følte på at amming var kos som det tydelig at noen gjør, for meg er det et nødvendig onde. Anonymkode: b7cd3...43c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå