AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Jeg er i midten av 20åra og dater en jente litt eldre enn meg, vi har datet i snart i 4 mnd. Vi dater ca 2 ganger ukentlig, kysser mye og har sett hverandre i sommer. Hun sier at hun har mange forestillinger om hvordan drømmemannen skal være, og at hun liker veldig mange sider ved meg. men jeg er mere en rolig person, og nok ikke så dominerende som hun vil ha sin mann til å være, hun er kristen-light, og ingen av oss har vært i mere enn 2 forhold før. Hun sier at hun ikke har datet på lenge, flere år, og har vært interessert i å bli bedre kjent med meg lenge før jeg inviterte henne ut på en første date. Hun sier som sagt at hun liker svært mange sider ved meg, men at det forelskelses-ruset (med ikke å kunne tenke på annet osv) uteblir med meg, og var mere hos tidligere kjærester, og at hun sliter med å komme fram til noe endelig. Jeg har sagt til henne at jeg vil date andre damer, fordi jeg ønsker meg veldig et forhold, og ikke vil vente på henne som en liten hund. I de siste har jeg vært mere dominerende og ledende overfor henne, og det har hun likt. Vi kysser en god del og holder i henda, jeg møter hennes venner osv, og tror hun kanskje omtaler meg som hennes kjæreste, men jeg føler meg mere singel enn i et forhold.... Hun virker ganske oppsatt på å treffe meg igjen snart (hun bor et annet sted for sommerjobb i sommeren), og har noe i mot at jeg dater andre damer, og syntes det var merkelig at jeg spurte om det, samtidig sier hun at hun er i tvil, og må finne ut av ting, slik har det vært i de siste 2 mnd nå, og jeg føler snart at jeg ikke kan gi henne mere tid. vi har ikke hatt sex sammen, til orientering, og hun dater heller ikke andre for tiden. Jeg liker henne, og forelskesruset er jo uansett noe som går over etter 2-3 måneder uti forholder, og da er det mye mere de kvalitetene hun ser i meg som er viktige for et forhold. finnes det en sjans for at jeg får henne en dag, eller er løpet kjørt siden hun ikke føler dette ruset ved meg, selvom hun kanskje har følt det mere i det siste ved meg (etter jeg er blitt mere ledende og mindre forsiktig) Anonymkode: 24d47...1e8
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 I tilfelle du har glemt det. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1498186-er-hun-interessert-i-meg-kan-det-bli-til-noe/ Anonymkode: daf75...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå