AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Vi skal kjøpe ny seng. Vi har en 15 år gammel Jensen kontinentalseng, med en ganske ny overmadrass fra Høie. Mannen min har mye vondt i ryggen, og derfor ønsker vi å kjøpe en skikkelig god seng. Etter å ha vært innom flere møbelforretninger har valget falt på Svane IntelliGel Zefir. Noen som har denne, eller lignende, og kan fortelle om hvordan sengen er å sove i over tid? Vi er usikre på hvilken overmadrass vi skal velge. Den dyreste er en lateksmadrass. Er dette å anbefale? Setter stor pris på innspill, spesielt med tanke på at dette er en dyr seng. Anonymkode: 99818...3a9
Palma Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Vi kjøpte den for 2 år siden. Den klage vi på og fikk bytte. Var som å ligge på en vannseng. Bare gubben bevegde tåa merket jeg det. Ble vekket hver natt når han snudde seg. Kom noen og så på senga og mente det ikke var noe galt med den. Men vi klagde videre og fikk byttet. Vi var absolutt ikke fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #3 Skrevet 28. juli 2021 Jeg lurer også på dette. Er redd for at det blir klamt med sånt gele-lag, noen erfaringer rundt det? Anonymkode: 69b13...64c
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #4 Skrevet 29. juli 2021 Et godt valg! Vi har den madrassen (2x90), på 10'ende året. Fortsatt like god som ny. Med en 8-cm høy overmadrass - husker ikke lenger om den er med lateks eller hva det er, men god er den og det er ikke klamt. Denne senga kurerte min vonde rygg i hvert fall. Veldig fornøyd. Anonymkode: 2e3e7...2f7
AnonymBruker Skrevet 29. juli 2021 #5 Skrevet 29. juli 2021 (Det er forresten kontinentalsengen vi har (som består av 2x90).) Anonymkode: 2e3e7...2f7
AnAngel Skrevet 29. juli 2021 #6 Skrevet 29. juli 2021 Jeg hadde den før. Kan absolutt anbefale den! Knallgod for dårlige rygger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå