AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Har et rom med skråtak hvor jeg gjerne skulle hatt gardiner. Skråtaket er såpass nær vinduet at det er maks et par cm klaring mellom vinduskarm og skråtak. Vinduet har rullgardin som må bli der. Den tar ikke noe av bredden mot skråtaket, men kan gjøre at eventuelle gardiner må henges litt lenger ut (dersom det finnes noe som kan festes i skråtaket..... Er det noen som har tips til type oppheng som kan fungere? Anonymkode: 53ea1...c5c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Hvorfor må du ha gardiner da, er det ikke nok med rullegardin? Anonymkode: f549a...8e7
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor må du ha gardiner da, er det ikke nok med rullegardin? Anonymkode: f549a...8e7 Jeg MÅ ikke, har levd en stund uten fordi jeg ikke har funnet ut hvordan det kan funke med oppheng. Men jeg ønsker meg gardiner der. Anonymkode: 53ea1...c5c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Kirstenger? Gardinwire? Anonymkode: 3aac4...5ad
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #5 Skrevet 28. juli 2021 Gardinskinne til tak? Må sikkert legge en liten skråskjært kile for å få skinnen ben/rett. Jeg har gardiner som dekker hele veggen, og har gardinskinner i taket. Disse har jeg skjult med en liten list, slik at de ikke blir synlige. Dersom du bare vil ha gardiner til pynt (ikke til å bruke), kan du vurdere wire ved siden av vinduet. Det tar liten plass. Anonymkode: a7c58...fe2 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå