Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

9648093bdb5660be8bce441e8d839ca0.jpg

Anonymkode: 4521f...63e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns man kan ha den sveisen man liker, og som man syns man kler, uansett alder :) Løp og klipp :) 

• Liker 7
Skrevet

Ja, til en 40 åring. Ikke til en 46 åring.

Forutsetter at man er i god form også da. For det er en sveis som signaliserer at man stiger i salen og rir til Rio Grande renner over og tømmes tør. 

AnonymBruker
Skrevet

Greit  når du er 40, men ikke en dag etter at du fyller 41. 

Anonymkode: fff7f...5a3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Realverdien skrev (1 minutt siden):

Ja, til en 40 åring. Ikke til en 46 åring.

Forutsetter at man er i god form også da. For det er en sveis som signaliserer at man stiger i salen og rir til Rio Grande renner over og tømmes tør. 

Øh... alt det av en skarve hårklipp? Du tolker virkelig verden på en snodig måte!

Anonymkode: b11f6...b6f

• Liker 9
Gjest TheCatLady
Skrevet

Synes ikke at det var noe spesielt "ungt" over den frisyren. Jeg tenker at det kommer an på hår, ansikt og stil enn alder. 

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, du kan ha den sveisen du vil. Verste jeg vet er kvinne rover 40 som klipper håret guttekort. Da ser de iallefall gamle ut.

Anonymkode: f9bba...b5c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har forøvrig lagt merke til at en del kvinner som begynner å få rynker og kråketær i ytre øyekrok, går over til å ha håret hengende tett inntil sidene ved øynene, sånn for å dekke over rynkenen/kråketærne der!

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner 50 åringer som har den. Tillater håret det er det ingenting galt med den.

Anonymkode: b023c...078

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har forøvrig lagt merke til at en del kvinner som begynner å få rynker og kråketær i ytre øyekrok, går over til å ha håret hengende tett inntil sidene ved øynene, sånn for å dekke over rynkenen/kråketærne der!

Har ikke rynker eller kråketær 😊

Anonymkode: 4521f...63e

AnonymBruker
Skrevet

Hun på bildet er sikkert ikke så gammel, men jeg syntes den sveisen la på mange år. Er litt sånn Hanne Krogh-sveis, og hun er jo 65 år. Kan hun gå med det kan sikkert du og. 

Anonymkode: 86c55...101

Skrevet

Kjempefin hårfrisyre, og ja såklart! Etter min mening er hårkvalitet  mer avgjørende enn alder for hvilken hårfrisyre som er best.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...