AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Er det en ny "stakkars menn" propaganda i anmarsj? Trengs en syndebukk? Anonymkode: 0459d...76a
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er det en ny "stakkars menn" propaganda i anmarsj? Trengs en syndebukk? Anonymkode: 0459d...76a Det er et seriøst spørsmål og nei dette er ikke en stakkars menn tråd. Anonymkode: b9383...da1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #5 Skrevet 27. juli 2021 Det er da vel individuelt. Men har lagt merke til det med kjæresten min, han har to vennegjenger med 3 stykk i hver gjeng. Jeg har tre venninnegjenger med 6-10 stykk i hver gjeng. MEN, jeg er ikke «bestevenn» med alle i gjengene mine. Det er han. Anonymkode: f520d...4fc
SoWhat? Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Du stiller et spørsmål. Og så spør du som om det var en påstand? Blir som : Liker du eple? Hvorfor gjør du ikke det? Men kvinner er jo mer glad i å prate. De må ha noen å snakke med. Og så må vi ha noen å snakke med om de vi allerede kjenner. Jo flere en kan snakke om, jo bedre 🙂 Menn sitter jo bare og glor på TV, eller mekker bil. Men de har jaktlag da.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Kvinner har mange overfladiske vennskap. For å bli populære og stige i status. Menn har få men ekte vennskap. Anonymkode: 72f5e...ecc 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #8 Skrevet 27. juli 2021 Jeg er kvinne og har egentlig bare en venn. Han er mann og min bestevenn. Vi har vært bestevenner siden vi var unge tenåringer, nå er vi i 30 årene. Han har kone og barn, jeg er fadder for barna hans. Ellers har jeg mange bekjente, men noen er bedre bekjente enn andre og de vil jeg vel egentlig kalle venner. De er også menn. Anonymkode: e50b0...be2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #9 Skrevet 27. juli 2021 For min mann og meg så stemmer det. Jeg har flere venner enn min mann, og har mer kontakt med vennene mine. Vi er 40-45 år. Jeg har inntrykk av at det er sånn for mange av vennene våre- kvinnene har flere venner enn mennene. Årsaken til det for vår del er at jeg er flinkere til å finne på ting med vennene mine og jeg er flinkere til å kommunisere med de. Mannen min snakker mindre med vennnene og ofte tar han kontakt med de etter at jeg har minnet han på det. Vi har jo også noen vennepar- og selv om det i utgangspunktet var mennene som var venner så er det konene som tar kontakt seg imellom og avtaler felles aktiviteter. Det er slik for mine foreldre og deres venner også. Men kanskje menn under 35 generelt er flinkere fordi de har fått en litt «mykere» oppdragelse? Anonymkode: e976e...31c
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #10 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Kvinner har mange overfladiske vennskap. For å bli populære og stige i status. Menn har få men ekte vennskap. Anonymkode: 72f5e...ecc Bullshit. Overfladiske vennskap kaller man bekjente. Herregud, kvinner er ikke 14 år hele livet. Anonymkode: e50b0...be2 1
Gjest Acer Skrevet 27. juli 2021 #11 Skrevet 27. juli 2021 Ein intrs. spørsmål du her reiser. Kvinner og Kvinner har tradisjonelt sett hatt høyst ulikt sosial mønster. Kvinner møtes gjerne til skravlestund over en kopp kaffi, og noenkaker. Menn møtes gjerne til eit sosialt fellesskap i forbindelse med mekking av biler eller båter o.l Humoren skiller seg også ofte klart ut mellom menn, og kvinner. Kvinner er tradisjonelt sett flinkere å sette ord på følelser en de fleste menn, og slik har det vert igjennom genrasjoner. Tidligere opplevde vi at mange kvinner- "ivertfall innen vårt bomiljø besøkte hverandre" men dette har endret seg de senere årene.
Nowayback Skrevet 27. juli 2021 #12 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hva tror du? Anonymkode: b9383...da1 Større sosial kompetanse, har evne til å snakke dypere om følelser som gjør at de får mer connection til hverandre. Om ikke de har flere venner, nødvendigvis, antar jeg at relasjonene er dypere og nærere.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #13 Skrevet 27. juli 2021 Jeg er kvinne og har to venninne her jeg bor(de har møtt og kjenner til hverandre men treffes ikke uten meg), og så har jeg en venninne og en kompis på hjemplassen, de treffes uten meg. Disse fire er mine nærmeste venner. Så har jeg en del mer perifere venner jeg treffer noen få ganger i året. Aldri hatt noen svær vennegjeng. På min 16-årsdag var vi 7 stk inkludert meg, og de færreste kjente andre enn meg, tror det er rekorden:P Anonymkode: 48e2f...d55 1
AnonymBruker Skrevet 28. juli 2021 #14 Skrevet 28. juli 2021 Det er selvfølgelig individuelt. Om man har få eller mange venner har fint lite med kjønn å gjøre. Dette handler mest om personlighet og om man er introvert eller ekstrovert. Anonymkode: 0fbdf...d3c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå