Gjest filosofia Skrevet 18. september 2005 #1 Skrevet 18. september 2005 Jeg synes halve Norge har giftet seg i samme kjolen de siste to årene; strapless med klokkeformet skjørt... Finnes det et nettsted som viser kjoler/brudekjoler som er alt annet enn tradisjonelle??
Saeria Skrevet 18. september 2005 #2 Skrevet 18. september 2005 www.linsdayfleming.com www.bridesandjokers.com og så har www.somaras.no en sort en. Hun syr jo den kjolen en måtte ønske.
Gjest Hippopotamus Skrevet 18. september 2005 #3 Skrevet 18. september 2005 Her. Veldig dyrt, og tungvint med lang reise, men du kan få en skredder her hjemme til å sy en kopi for deg. Det blir mye billigere også.
Gika Skrevet 18. september 2005 #4 Skrevet 18. september 2005 www.svartbrud.se har litt alternative varianter.
Diktern Skrevet 18. september 2005 #5 Skrevet 18. september 2005 I gamle dager var det jo vanlig å bruke svart. Synes det blir litt dystert, men er enig at det går mye i de samme kjolane.
Gjest Olava Skrevet 18. september 2005 #6 Skrevet 18. september 2005 Jeg skal gifte meg i en svart kjole fra Sincerity, den er avbildet på deres nettsider, men i rødt. Artig at det er fler enn meg som tenker utradisjonelt.
Gjest filosofia Skrevet 18. september 2005 #7 Skrevet 18. september 2005 Takk for hjelpen! Spennende med bryllup. Jeg må bare bli enig med han jeg hadde tenkt å gifte meg med... Han vet liksom ikke om det enda
Gjest Gjest Skrevet 18. september 2005 #8 Skrevet 18. september 2005 Her er mange alternativer, få sydd . http://www.somaras.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå