AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 Hvordan skriver du dagbok? Skriver du til deg selv eller skriver du som at du skulle skrevet det til noen andre? Skriver du mest om følelser eller om det som skjer rundt deg? Osv osv. Anonymkode: 06f1d...36f 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Skriver min i Word. Skriver til meg selv i jeg-format. Skriver dagbok i hovedsak for å få ut følelser, syns det er godt å skrive ned tanker og følelser jeg behøver å lufte. Har en egen kalenderbok til å skrive kort om hendelser jeg er med på. Anonymkode: e447f...c25
Millimani Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Da jeg var yngre skrev jeg dagbok som en minnebok, men "i koder" slik at det bare var jeg som skulle skjønne det. I voksen alder har jeg ikke skrevet så mye dagbok. Men de gangene jeg gjør det, så skriver jeg ofte i jeg-format, eller som jeg skriver i dagboka mi her...
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #4 Skrevet 27. juli 2021 Jeg skriver dagbok hver dag. Jeg starter med et spørsmål, for eksempel et av disse: - Hva er jeg mest fornøyd/misfornøyd med/redd for/stolt over etc for tiden? - Hvordan ville jeg håndtert [insert vanskelig nåværende situasjon her] for ti år siden? På hvilke måter har jeg vokst? - Hvem ser jeg mest opp til i min omgangskrets og hvordan kan jeg hente positivt innflytelse fra dem til mitt eget liv? - Hva føler jeg akkurat nå? Andre ganger skriver jeg bare om tilfeldige tanker jeg har, eller refleksjoner jeg har gjennom dagen. Jeg bryr meg ikke så veldig om sånne "i dag gjorde jeg dét og dét, og traff. X og Y og Z for lunsj". Jeg vokser veldig av å lese mine gamle tanker og refleksjoner. Jeg bruker også futureme.org for å sende e-poster til meg selv i fremtiden! Så skriver jeg oftest dagbok utifra det jeg tenker etter å ha lest eposten etterhvert som de kommer inn Anonymkode: cdc91...bce 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå