Gå til innhold

Hvordan bli kjent med andre? Helt alene..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det så utrolig vondt nå, jeg føler meg så utrolig alene. Har ingen venner, utenom kjæresten min. I før var det lett å få venner, men etter jeg fikk barn som 19-åring føler jeg det har blitt vanskeligere, å folk har falt mer å mer vekk. Nå er jeg 22år, å har ingen igjen. De siste var gutter som likte meg mer en jeg kunne tilfredsstille, og med det måtte de også forsvinne. Jeg er heldig å har en mann som kan ta barnet når som helst, så har stor frihet. Men hvordan bli kjent med folk? 😅

Anonymkode: ab20f...8ad

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Følelsen av lettelse når du leser innlegg som dette og tenker at det er noen i samme båt som deg, og så skuffelsen når det etterhvert kommer frem at ts har både mann og barn. Litt feil å skrive at du er "helt alene", du aner ikke hva det vil si å være helt alene...

Anonymkode: 90f34...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Følelsen av lettelse når du leser innlegg som dette og tenker at det er noen i samme båt som deg, og så skuffelsen når det etterhvert kommer frem at ts har både mann og barn. Litt feil å skrive at du er "helt alene", du aner ikke hva det vil si å være helt alene...

Jo, jeg har vært både forlatt av familie å venner før jeg hadde noen. Så jeg kjenner følelsene dine.. Skjønner også at du ikke kan se det fra mitt ståsted, men det går ann å kjenne seg helt alene i et forhold. Om du trenger noen å snakke med så ikke vær bitter, vi har det nok ganske likt psykisk selvom ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jo, jeg har vært både forlatt av familie å venner før jeg hadde noen. Så jeg kjenner følelsene dine.. Skjønner også at du ikke kan se det fra mitt ståsted, men det går ann å kjenne seg helt alene i et forhold. Om du trenger noen å snakke med så ikke vær bitter, vi har det nok ganske likt psykisk selvom ❤️

Kjenner met igjen, ts. Og jeg har mann og 5 BARN! Man kan føle seg alene selvom man har partner og barn, men det blir en annen måte sikkert enn de som ikke har partner/barn.

Anonymkode: 6f135...7ce

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ok, inviter meg hjem til dere på julaften da. Da sitter jeg nemlig HELT ALENE. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, inviter meg hjem til dere på julaften da. Da sitter jeg nemlig HELT ALENE. 

Oii, det var vondt å høre.
Jeg har familie så er veldig heldig der. De er veldig gode i høytider, og kan godt være at de vil ta inn en ukjent. Om du vil så kan du lage en anonym profil med et nick, så kan jeg kontakte deg der, så kan vi jo prøve å se om det går å ordne at du ikke blir alene i noe sol egentlig er så koselig ❤️

Men utover det så handler ikke tråden min og hvem som føler seg mest alene, eller har minst familie. Men heller om hvordan jeg kan bli kjent med andre fordi «JEG» føler meg alene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Kjenner met igjen, ts. Og jeg har mann og 5 BARN! Man kan føle seg alene selvom man har partner og barn, men det blir en annen måte sikkert enn de som ikke har partner/barn.

Anonymkode: 6f135...7ce

Godt det ikke bare er meg.. når jeg ikke hadde barn var det noen ganger lettere syntes jeg. Man slipper dem forbanna fasaden, man kan gjøre hva jeg vil. Savner det.. 🤪

Men nå tror jeg mye ligger i at jeg fikk barn i ung alder, og deretter blir det vanskelig å bli kjent med folk på egen alder, og de jeg hadde prioritere fyll og morro litt for ofte så de forsvant jo med det😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...