Mina123l Skrevet 27. juli 2021 #1 Skrevet 27. juli 2021 3 uker etter siste dose med moderna ble jeg forkjølet og fikk lungebetennelse. Høy feber osv men negativ test. Puppene mine hovnet opp til dobbel størrelse og ble fulle av røde flekker som gikk i ett med huden dette varte et par dager. Jeg fikk antibiotika og ble etterhvert bedre. Er det noen som har opplevd at dette kan være en bivirkning av vaksinen? Tenker spesielt på det med puppene og utslettet.. 2
skrue Skrevet 27. juli 2021 #2 Skrevet 27. juli 2021 Jeg ville heller få sjekket om det er noe som kan skje ved lungebetennelse og/eller behandlingen av det. Dvs, dette er noe du må spørre kvalifisert helsepersonell om. 2
Hurrahei Skrevet 27. juli 2021 #3 Skrevet 27. juli 2021 Større pupper har jeg lest om i avisen. Det hadde med hovne lymfeknuter å gjøre, og var forbigående. 2
Mina123l Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #4 Skrevet 27. juli 2021 skrue skrev (59 minutter siden): Jeg ville heller få sjekket om det er noe som kan skje ved lungebetennelse og/eller behandlingen av det. Dvs, dette er noe du må spørre kvalifisert helsepersonell om. Jeg spurte om det på legevakta og de kunne ikke se noen sammenheng med det og lungebetennelsen 🤷♀️det startet 2 dager før jeg fikk antibiotika... merkelig... 1
Mina123l Skrevet 27. juli 2021 Forfatter #5 Skrevet 27. juli 2021 Hurrahei skrev (50 minutter siden): Større pupper har jeg lest om i avisen. Det hadde med hovne lymfeknuter å gjøre, og var forbigående. Ja det har jeg også lest, men ikke at det kommer så sent som 3 uker etterpå... og har heller ikke lest noe om utslett... 1
Viktualia Skrevet 27. juli 2021 #6 Skrevet 27. juli 2021 Jeg fikk utslett på huden ca 7-9 dager etter første dose, men det var rundt stikkstedet. En ikke helt uvanlig bivirkning. 1
hablador Skrevet 27. juli 2021 #7 Skrevet 27. juli 2021 Jeg vil tro at dette er tydelig bivirkning og ikke tilfeldig. Ikke vanlig å få lungebetennelse, og samtidig hovne bryst, utslett m.m. 6
lille pille Skrevet 28. juli 2021 #8 Skrevet 28. juli 2021 Meld det som bivirkning. Viktig at folk melder det de opplever. 4
juni Skrevet 28. juli 2021 #9 Skrevet 28. juli 2021 Mina123l skrev (17 timer siden): 3 uker etter siste dose med moderna ble jeg forkjølet og fikk lungebetennelse. Høy feber osv men negativ test. Puppene mine hovnet opp til dobbel størrelse og ble fulle av røde flekker som gikk i ett med huden dette varte et par dager. Jeg fikk antibiotika og ble etterhvert bedre. Er det noen som har opplevd at dette kan være en bivirkning av vaksinen? Tenker spesielt på det med puppene og utslettet.. Det med puppene og utslettet høres ut som bivirkninger som jeg fikk av hormonspiral. Vaksinen tuller jo med hormonene, så det er nok derfor. Meld det inn. 3
Anbefalte innlegg