AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #21 Skrevet 27. juli 2021 Han hadde ikke jeg giddet å hjelpe med utvask, dere har hatt to avtaler om det som han ignorerer uten å si fra til deg? La ham vaske kåken sin selv! Han virker veldig egoistisk og umoden. Anonymkode: 0d3a1...508 24
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #22 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hæ? Han sa jo at han trivdes som singel og har ikke lagt noen planer eller lovet henne noe for framtiden. Hvordan kan det være å gi noen falske forhåpninger? Hun har kanskje hatt falske forhåpninger, men han har ikke gitt henne de. Anonymkode: f5477...8f6 Helt enig. Hun har sett ting som ikke er der og trodd på det i stedet for å høre på hva han sa. Anonymkode: f59cf...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #23 Skrevet 27. juli 2021 SoWhat? skrev (7 minutter siden): Du har ikke gjort hverken noe galt eller dumt. Jeg syns du er tøff jeg da, som turte å si det, og samtidig konfronterte han med oppførselen hans! Jeg tror jeg bare hadde gått jeg, og vært såret og sint. Så godt gjort av deg. Jeg håper han kjente på det. Men litt rart en 50-åring skal leke sånn med noen. Er du mye yngre? Eller er det bare han som er umoden? Uansett. Du er jo den vinnende part her, og sorry altså, ikke gidd han noe mer. Jeg kan godt tro at han likte deg. Men han hadde ikke akkurat omtanke og respekt. Jeg er 14 år yngre enn han. Anonymkode: c4de7...636 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #24 Skrevet 27. juli 2021 Målvakt skrev (9 minutter siden): Han psykopaten du var sammen med kjørte nettopp ut så du forventer å ikke høre noe fra han? Hva slags kontakt har dere? Du skriver også at du har en avtale med denne psykopaten, eller misforstår jeg nå? Nei mener ikke at naboen min er psykopat (han jeg har fortalt om i tråden) Men en tidligere eks av meg var en voldelig psykopat. Det var naboen jeg nettopp hørte kjørte ut. Anonymkode: c4de7...636 2
Gjest theTitanic Skrevet 27. juli 2021 #25 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Beklager om dette blir litt langt, men trenger seriøst råd. Jeg har siden mai hatt et seksuelt forhold til naboen min, vi er begge single. Det begynte med at han inviterte meg på kaffe å når jeg skulle dra prøvde han å kysse meg når han skulle gi meg en hadet bra klem, jeg var totalt uforberedt på det. Jeg skrev til han når jeg kom hjem at det var koselig å at vi måtte gjenta det, noe han var enig i. Andre gangen endte med at vi hadde sex, veldig bra sex, å slik fortsatte vi å møtes en til to ganger i uken. Vi pratet om alt mulig, i begynnelsen sa han at han trivdes som singel å at han hadde vært det i mange år. Jeg har aldri hatt en slik sterk seksuell kjemi med en annen mann før, noe han også kunne bekrefte. Etterhvert dristet jeg meg å si til han at jeg likte han, han svarte at han likte meg også å vi fortsatte som før, etterhvert begynte han å si og gjøre ting som fikk meg til å tro at han kanskje hadde fått følelser for meg. Han åpnet opp om den grufulle oppveksten sin, viste meg bilder av familie snakket om hjemlandet sitt om at jeg måtte bli med han dit (nordisk land) Han snakket med faren sin på telefonen mens jeg var der en gang, å da nevnte han at han hadde truffet meg å hva jeg het. Han skal snart flytte til en annen norsk by, men han håpet at vi kunne fortsette å treffes han tilbydde seg å betale for flybilletter å alt de gangene jeg skulle komme på besøk. Jeg har sovet over der et par ganger å han sa at det ikke hadde skjedd på mange år for vanligvis har han ikke jenter han har sex med på overnatting. Jeg har blitt med han og datteren hans ut å spist han kysset meg til og med foran henne da jeg skulle hjem å jeg har kun hilst på datteren hans en gang tidligere da jeg møtte dem på butikken. Dagen før vi skulle ut å spise skrev han helt ut av det blå på Messenger at datteren hans hadde spurt han om ikke han skulle få seg en kjæreste snart, jeg spurte han om hva han svarte henne, å da svarte han at han hadde vist et bilde av meg til henne. Han har til og med nevnt meg for eks konen sin sier han selv ivertfall helt uoppfordret. (Hun er i et nytt forhold å har vært det i mange år, han har datteren sammen med henne) Han har spurt om jeg har vært med andre menn etter jeg traff han, noe jeg ikke har. Han og datteren var på ferie sammen i hjemlandet hans å før han dro ville han sende hjem datteren sin hjem til moren litt tidligere for å tilbringe mest mulig tid sammen med meg den siste uken før han flytter. Jeg traff han dagen etter datteren hadde reist å jeg bestemte meg for å åpne meg opp for han å si at jeg hadde fått følelser for han, da ble han overrasket å sa til meg at han tidlig hadde sagt at han trivdes best som singel, jeg ble paff og flau å konfronterte han om handlinger og ting han hadde sagt til meg å kunne ikke helt forstå hvorfor han pratet om meg til faren sin, eks konen å kysset foran datteren sin. Han svarte at det kysset var bare noe han følte for og gjøre fordi han hadde lyst, jeg svarte at jeg hadde aldri kysset en mann foran mitt barn om det bare var en jeg lå med å ingenting mer, å at det tror jeg de aller fleste oppegående mennesker ikke hadde gjort om det ikke lå noe mer bak. Hva med at du nevnte meg for faren din da spurte jeg, da svarte han at han prater med faren sin ca 6 ganger i året. Hva med at du sendte datteren din hjem litt tidligere fordi du hadde lyst til å tilbringe den siste uken før du flytter sammen med meg? Da sa han du er her nå men det betydde jo ikke at han ville treffe meg hver dag, å at jeg måtte ikke tenke så svart hvitt.. Jeg er en veldig følsom person med vonde forhold fra tidligere preget av vold, svik og utroskap, noe han vet fordi jeg fortalte han om dette da han selv åpnet seg for meg om sin barndom. Jeg kjennte tårene presse på å gikk ut av rommet han kom etter å prøvde å få meg i humør men jeg var flau å ville ikke at han skulle se meg slik. Han sa mange ganger ila kvelden at han likte meg men han var usikker på hva han ville å han sa det var positivt at jeg hadde følelser, på hvilken måte da spør jeg? Det svarte han ikke på. Han prøvde også å rettferdiggjøre handlingene sine med at jeg ikke måtte tenke så svart hvitt å at han fremover tydeligvis måtte bli litt mer forsiktig med hva han sa til meg.. Å at han trengte tid til å prosedere det hele. Samme kveld før jeg tok opp dette med følelsene hadde jeg tilbudt meg å hjelpe han med utvask av leiligheten, noe han takket ja til vi avtalte at jeg skulle komme kl 12 to dager etter. 1 time før får jeg melding om at han heller ville nyte det fine været.. Jeg svarte ok men om han allikevel hadde lyst til at jeg skulle komme over. Da svarte han at jeg kunne komme over på pizza senere på kvelden, jeg kom å jeg følte ting var litt kleint i begynnelsen mtp på det som hadde skjedd to dager før, men stemningen løsnet opp etterhvert å vi pratet om alt å hadde sex. Da jeg skulle gå (søndag) spurte han om jeg ville komme å hjelpe han på tirsdag jeg sa ja å spurte om når, det visste han ikke enda. Her sitter jeg da å har enda ikke hørt noe det er jo liksom i dag jeg skulle komme men har ikke hørt noe ser han er ofte pålogget fb å jeg føler meg så dum fordi jeg føler jeg har ødelagt alt sammen, jeg skulle holdt kjeft om alt. Jeg skrev melding dagen etter «dramaet» Der jeg beklaget meg å at jeg var redd han så på meg som crazy. Han svarte at han takket for ærligheten å at jeg er fantastisk. Men jeg føler nå han unngår meg hva skal jeg gjøre? Er livredd for å ha ødelagt alt å at jeg er dramaqueen at jeg har skremt han vekk. Venninnene mine mener at han er idioten her som har gitt ut falske signaler å at han er den som burde føle seg dum.. Han er 50 år så ingen ung gutt som ikke vet bedre heller.. Hva tenker dere på kg? Jeg eller han som er ute å sykler? Anonymkode: c4de7...636 Jeg syntes absolutt han har villedet deg med vilje. Typisk menn i denne aldersgruppen å gi en opplysning, gjøre handlinger som tilsier noe annet for så å falle tilbake på opplysningen. Han visste utmerket godt hva du mente når du sa at du liker ham. Det er jo allerede åpenbart siden dere tilbringer tid sammen og har bra sex. (Hvem har vel sex og bruker tid med noen de IKKE liker liksom. )Å snakke om " liker" da er åpenbart snakk om noe "mer". Det beste er selvsagt å ha god kommunikasjon fra starten av, men da kan man lett bli tatt for å ville for mye for fort. Lett skal det ikke være. Han har rett og slett lurt deg på en måte som vil spare ham for kjipe konfrontasjoner. Antagelig har han finpusset strategien ila årene og funnet ut hva som virker for å få deg han vil ha uten å få raseri tilbake.
Gjest theTitanic Skrevet 27. juli 2021 #26 Skrevet 27. juli 2021 Han har tilogmed frarøvet deg muligheten til å være sint. For en snik.
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #27 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei mener ikke at naboen min er psykopat (han jeg har fortalt om i tråden) Men en tidligere eks av meg var en voldelig psykopat. Det var naboen jeg nettopp hørte kjørte ut. Anonymkode: c4de7...636 Sånn ja, da beklager jeg- misforstod 😊 Anonymkode: fc37d...b3e
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #28 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Det tror jeg ikke. Han fikk deg på kroken og bare gikk videre med det. Han ønsket vel bare lett tilgjengelig fitte. Vanskelig å finne gratis fitte uten å være i et forhold. Anonymkode: a20a7...190 + gratis vaskehjelp. Anonymkode: e98bb...7dc 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #29 Skrevet 27. juli 2021 Når skal vi jenter forstå dette?! NEI, det er ikke noe galt i å hoppe til sengs med noen du nettopp har møtt, men ikke grin når fyren da ikke lenger tar deg seriøst og ikke vil inn i noe seriøst med deg. En mann vil JAKTE på sin make. En dame som da hopper til sengs med han med en gang ser han ikke på som noe konemateriale. Men god nok for sex er du helt klart. Anonymkode: 09425...62b 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #30 Skrevet 27. juli 2021 Dette er et typisk fenomen. Menn er styrt av drifter og få utløp for behovet de har. Kvinner tenker følelser og legger gjerne mer i det.... Tror jeg. Dessverre tror jeg du har blitt brukt for gjensidig hygge og nytte. Han ønsker sex, men han ønsker ikke et fast forhold. Det har han på en måte vært klar på. Selv om det han sier og det han gjør er to forskjellige ting. Skjønner godt at det er forvirrende. Men tror ikke du skal forvente deg all verden fra ham. Han vil være singel og leve sitt liv etter eget ønske, du er bare en dame som var beleilig å innordne seg med.... beklageligvis. Anonymkode: b32c1...638
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #31 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dette er gaslighting (Google hvis ikke du kjenner til begrepet). Han har gitt deg falske forhåpninger, og det er ikke rart i det hele tatt at du har fått inntrykk av at han ønsker du var kjæresten hans/interessert i et forhold. Jeg tenker bare kom deg videre, og vit at dette ikke er din skyld! ❤️ Anonymkode: 2dd85...8a6 Du bør Google gaslighting selv. Det ta beskriver er noe helt annet. Anonymkode: 5000d...cb3 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #32 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du bør Google gaslighting selv. Det ta beskriver er noe helt annet. Anonymkode: 5000d...cb3 Jeg ville heller kategorisert det han driver med som Future faking og Peter Pan syndrom. Anonymkode: c4de7...636 3
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #33 Skrevet 27. juli 2021 Hei TS. Jeg syns det virker som denne mannen følte at det ble for tett når du sa hva du følte og det er "on him" og ikke på deg. Jeg håper du kommer over den følelsen av at du føler deg som en idiot, for det syns jeg ikke du var. Han taklet ikke dine følelser og trakk seg unna. Jeg syns allikevel at det virker som han har følelser for deg, så jeg hadde ikke gitt opp håpet enda. Når det er sagt; når han trekker seg unna så IKKE gå etter han. Hold avstand. Finn på alt mulig annet og ha det fint og bra. Ikke sitt og vent på han. "Nothing is more sexier than people that don't care how I feel about them" syns jeg var et skikkelig bra sitat jeg så på en kommentar på en youtube-video nettopp. Du har sagt hva du føler og han taklet det ikke. Hans tap. Om du vil ha en sjanse til at han skal komme til deg så må du holde avstand. Det er så klisje dette med menn som liker å jakte. Det er det jeg ser for meg her.. han føler at han har fanget deg og da kan han oppføre seg som han vil, for du er forelsket og han tenker at du kommer til å være der uansett hva han gjør. Dersom han tar kontakt igjen nå så prøv å være likegyldig. Jeg liker ikke dette med å spille spill, men du har åpnet deg for han og han har på en måte trampet på følelsene dine. Ikke la han gjøre det igjen. Nå skriver jeg meg varm her, men hvis du vil ha innspill fra en manns perspektiv så kan du sjekke ut Matthew Hussey på Youtube. Eller bare søke på "what to do when he pulls away" så får du opp mye. Ikke sikkert noe av det er for deg, det er jo litt amerikanisert kanskje, men kan jo hende du får noen tips? Anonymkode: e7858...92e 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #34 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei TS. Jeg syns det virker som denne mannen følte at det ble for tett når du sa hva du følte og det er "on him" og ikke på deg. Jeg håper du kommer over den følelsen av at du føler deg som en idiot, for det syns jeg ikke du var. Han taklet ikke dine følelser og trakk seg unna. Jeg syns allikevel at det virker som han har følelser for deg, så jeg hadde ikke gitt opp håpet enda. Når det er sagt; når han trekker seg unna så IKKE gå etter han. Hold avstand. Finn på alt mulig annet og ha det fint og bra. Ikke sitt og vent på han. "Nothing is more sexier than people that don't care how I feel about them" syns jeg var et skikkelig bra sitat jeg så på en kommentar på en youtube-video nettopp. Du har sagt hva du føler og han taklet det ikke. Hans tap. Om du vil ha en sjanse til at han skal komme til deg så må du holde avstand. Det er så klisje dette med menn som liker å jakte. Det er det jeg ser for meg her.. han føler at han har fanget deg og da kan han oppføre seg som han vil, for du er forelsket og han tenker at du kommer til å være der uansett hva han gjør. Dersom han tar kontakt igjen nå så prøv å være likegyldig. Jeg liker ikke dette med å spille spill, men du har åpnet deg for han og han har på en måte trampet på følelsene dine. Ikke la han gjøre det igjen. Nå skriver jeg meg varm her, men hvis du vil ha innspill fra en manns perspektiv så kan du sjekke ut Matthew Hussey på Youtube. Eller bare søke på "what to do when he pulls away" så får du opp mye. Ikke sikkert noe av det er for deg, det er jo litt amerikanisert kanskje, men kan jo hende du får noen tips? Anonymkode: e7858...92e Takk har hørt om han Matthew Hussey å tidligere sett noen av videoene hans. Anonymkode: c4de7...636 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #35 Skrevet 27. juli 2021 Ts her. Vet ikke om dette er særlig relevant men den ene gangen jeg sov over å på morgenen etter ligger armbåndene han pleier å bruke på nattbordet. Han strekker seg etter dem å gir meg det ene å tar rundt armen min å sier «Dette er nok ikke det første armbåndet/smykke du kommer til å få av meg» Jeg takket og kysset han… Anonymkode: c4de7...636
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #36 Skrevet 27. juli 2021 Gir bort armbånd og sier det han sa når han ga det gjør man vel ivertfal ikke bare med noen man ligger med? Eller er det jeg som er på bærtur igjen?!🙄 Anonymkode: c4de7...636
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #37 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gir bort armbånd og sier det han sa når han ga det gjør man vel ivertfal ikke bare med noen man ligger med? Eller er det jeg som er på bærtur igjen?!🙄 Anonymkode: c4de7...636 Han har vel følelser for deg, men spørsmålet er om det er nok til å ønske et fast forhold. Anonymkode: b32c1...638 1
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #38 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fair det, men hvorfor fortelle meg om til faren? Eks konen? Venner? Kysse meg foran datteren sin? vil jeg skal komme til byen han flytter til? Bli med han til hjemlandet sitt? Sier du slikt til noen du kun har et seksuelt forhold til? Hatt meg på overnatting å i tillegg si at han ikke har latt en jente sove over på mange år..Da er det bedre å holde kjeft å ikke si noe i det hele tatt mener jeg.. Anonymkode: c4de7...636 Ser igjen at ofte er det du som får skylden som bare trodde på en mann som viste alle tegn på at han var interessert ideg..men her ble du grundig lurt. Igjen et bra eksempel på hvordan mannfolk kan gjøre for å få sex ..helt utrolig. Jeg håper pikken til den dritten der detter av en vakker dag eller får hermorider som henger en halvmeter ute... du har ingen skyld i dette syns jeg. Han er helt uten empati og medfølelse og respekt for ett annet menneske så lenge han har fått sine fordeler av det... å blir så sint på sånne mannfolk. Kom deg videre glem han der... han kan få kjenne på savnet at ikke sikkert han finner noen som er like bra som du er... Opp med hodet... ikke ta på deg skylda... å tulle med sex og tro man ikke kan få følelser er noe de fleste burde lære men vi har alle gått på en smell der. Mannfolk har mye enklere for å styre sine følelser der enn damer har. De kan jo ligge med damer over tid uten å like dem 1 millimeter. ... aldri om jeg kommer til å forstå det der. Skjønner jo at gullgruva vi har mellom beina er populær og de kan gjøre hva som helst for å få komme til der... nei lær av denne erfaringen og folk som sier de trives som singel bla bla bla tar det som det kommer bla bla kutt dem ut ikke noe å samle på. Kun ute etter sex. Lykke til masse lille du. Anonymkode: 60bb8...847 4
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #39 Skrevet 27. juli 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ts her. Vet ikke om dette er særlig relevant men den ene gangen jeg sov over å på morgenen etter ligger armbåndene han pleier å bruke på nattbordet. Han strekker seg etter dem å gir meg det ene å tar rundt armen min å sier «Dette er nok ikke det første armbåndet/smykke du kommer til å få av meg» Jeg takket og kysset han… Anonymkode: c4de7...636 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Gir bort armbånd og sier det han sa når han ga det gjør man vel ivertfal ikke bare med noen man ligger med? Eller er det jeg som er på bærtur igjen?!🙄 Anonymkode: c4de7...636 Jeg synes du legger veldig mye i det han sier in the heat of the moment, men så glemmer du det han har sagt, der han har tenkt seg godt om. Det er jo godt mulig at han ønsker å ha et langvarig sexuelt forhold med deg uten følelser involvert. Eller at han ikke er klar for forhold med følelser, han har jo tross alt gitt klar beskjed om at han trives som singel. Et forhold med følelser er jo noe ganske annet. Anonymkode: f5477...8f6 2
AnonymBruker Skrevet 27. juli 2021 #40 Skrevet 27. juli 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Ts her. Vet ikke om dette er særlig relevant men den ene gangen jeg sov over å på morgenen etter ligger armbåndene han pleier å bruke på nattbordet. Han strekker seg etter dem å gir meg det ene å tar rundt armen min å sier «Dette er nok ikke det første armbåndet/smykke du kommer til å få av meg» Jeg takket og kysset han… Anonymkode: c4de7...636 Noe lignende har mange mannfolk sagt til meg. Og de sier det til mange andre jenter. Han har deg i sin hule hånd. Men han har også Tina, Vibeke, Marielle og Kjerstin. De går nok rundt med samme armbånda. Anonymkode: 09425...62b 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå