Gå til innhold

Jeg føler meg som en komplett idiot..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager om dette blir litt langt, men trenger seriøst råd. Jeg har siden mai hatt et seksuelt forhold til naboen min, vi er begge single.   

Det begynte med at han inviterte meg på kaffe å når jeg skulle dra prøvde han å kysse meg når han skulle gi meg en hadet bra klem, jeg var totalt uforberedt på det. Jeg skrev til han når jeg kom hjem at det var koselig å at vi måtte gjenta det, noe han var enig i. Andre gangen endte med at vi hadde sex, veldig bra sex, å slik fortsatte vi å møtes en til to ganger i uken. Vi pratet om alt mulig, i begynnelsen sa han at han trivdes som singel å at han hadde vært det i mange år. 

Jeg har aldri hatt en slik sterk seksuell kjemi med en annen mann før, noe han også kunne bekrefte. Etterhvert dristet jeg meg å si til han at jeg likte han, han svarte at han likte meg også å vi fortsatte som før, etterhvert begynte han å si og gjøre ting som fikk meg til å tro at han kanskje hadde fått følelser for meg. Han åpnet opp om den grufulle oppveksten sin, viste meg bilder av familie snakket om hjemlandet sitt om at jeg måtte bli med han dit (nordisk land) Han snakket med faren sin på telefonen mens jeg var der en gang, å da nevnte han at han hadde truffet meg å hva jeg het. Han skal snart flytte til en annen norsk by, men han håpet at vi kunne fortsette å treffes han tilbydde seg å betale for flybilletter å alt de gangene jeg skulle komme på besøk. Jeg har sovet over der et par ganger å han sa at det ikke hadde skjedd på mange år for vanligvis har han ikke jenter han har sex med på overnatting. Jeg har blitt med han og datteren hans ut å spist han kysset meg til og med foran henne da jeg skulle hjem å jeg har kun hilst på datteren hans en gang tidligere da jeg møtte dem på butikken.

Dagen før vi skulle ut å spise skrev han helt ut av det blå på Messenger at datteren hans hadde spurt han om ikke han skulle få seg en kjæreste snart, jeg spurte han om hva han svarte henne, å da svarte han at han hadde vist et bilde av meg til henne. Han har til og med nevnt meg for eks konen sin sier han selv ivertfall helt uoppfordret. (Hun er i et nytt forhold å har vært det i mange år, han har datteren sammen med henne) Han har spurt om jeg har vært med andre menn etter jeg traff han, noe jeg ikke har. Han og datteren var på ferie sammen i hjemlandet hans å før han dro ville han sende hjem datteren sin hjem til moren litt tidligere for å tilbringe mest mulig tid sammen med meg den siste uken før han flytter. Jeg traff han dagen etter datteren hadde reist å jeg bestemte meg for å åpne meg opp for han å si at jeg hadde fått følelser for han, da ble han overrasket å sa til meg at han tidlig hadde sagt at han trivdes best som singel, jeg ble paff og flau å konfronterte han om handlinger og ting han hadde sagt til meg å kunne ikke helt forstå hvorfor han pratet om meg til faren sin, eks konen å kysset foran datteren sin. Han svarte at det kysset var bare noe han følte for og gjøre fordi han hadde lyst, jeg svarte at jeg hadde aldri kysset en mann foran mitt barn om det bare var en jeg lå med å ingenting mer, å at det tror jeg de aller fleste oppegående mennesker ikke hadde gjort om det ikke lå noe mer bak. Hva med at du nevnte meg for faren din da spurte jeg, da svarte han at han prater med faren sin ca 6 ganger i året.

Hva med at du sendte datteren din hjem litt tidligere fordi du hadde lyst til å tilbringe den siste uken før du flytter sammen med meg? Da sa han du er her nå men det betydde jo ikke at han ville treffe meg hver dag, å at jeg måtte ikke tenke så svart hvitt.. Jeg er en veldig følsom person med vonde forhold fra tidligere preget av vold, svik og utroskap, noe han vet fordi jeg fortalte han om dette da han selv åpnet seg for meg om sin barndom. Jeg kjennte tårene presse på å gikk ut av rommet han kom etter å prøvde å få meg i humør men jeg var flau å ville ikke at han skulle se meg slik. Han sa mange ganger ila kvelden at han likte meg men han var usikker på hva han ville å han sa det var positivt at jeg hadde følelser, på hvilken måte da spør jeg? Det svarte han ikke på. Han prøvde også å rettferdiggjøre handlingene sine med at jeg ikke måtte tenke så svart hvitt å at han fremover tydeligvis måtte bli litt mer forsiktig med hva han sa til meg.. Å at han trengte tid til å prosedere det hele.

Samme kveld før jeg tok opp dette med følelsene hadde jeg tilbudt meg å hjelpe han med utvask av leiligheten, noe han takket ja til vi avtalte at jeg skulle komme kl 12 to dager etter. 1 time før får jeg melding om at han heller ville nyte det fine været.. Jeg svarte ok men om han allikevel hadde lyst til at jeg skulle komme over. Da svarte han at jeg kunne komme over på pizza senere på kvelden, jeg kom å jeg følte ting var litt kleint i begynnelsen mtp på det som hadde skjedd to dager før, men stemningen løsnet opp etterhvert å vi pratet om alt å hadde sex. Da jeg skulle gå (søndag) spurte han om jeg ville komme å hjelpe han på tirsdag jeg sa ja å spurte om når, det visste han ikke enda. Her sitter jeg da å har enda ikke hørt noe det er jo liksom i dag jeg skulle komme men har ikke hørt noe ser han er ofte pålogget fb å jeg føler meg så dum fordi jeg føler jeg har ødelagt alt sammen, jeg skulle holdt kjeft om alt. Jeg skrev melding dagen etter «dramaet» Der jeg beklaget meg å at jeg var redd han så på meg som crazy. Han svarte at han takket for ærligheten å at jeg er fantastisk. Men jeg føler nå han unngår meg hva skal jeg gjøre? Er livredd for å ha ødelagt alt å at jeg er dramaqueen at jeg har skremt han vekk. Venninnene mine mener at han er idioten her som har gitt ut falske signaler å at han er den som burde føle seg dum.. Han er 50 år så ingen ung gutt som ikke vet bedre heller.. Hva tenker dere på kg? Jeg eller han som er ute å sykler?

Anonymkode: c4de7...636

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er gaslighting (Google hvis ikke du kjenner til begrepet). Han har gitt deg falske forhåpninger, og det er ikke rart i det hele tatt at du har fått inntrykk av at han ønsker du var kjæresten hans/interessert i et forhold.

Jeg tenker bare kom deg videre, og vit at dette ikke er din skyld! ❤️

Anonymkode: 2dd85...8a6

• Liker 31
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor føler du deg som en idiot? Han var  klar fra begynnelsen at du bare var en fuckbuddy. Ett hull han bruke for å tømme seg. 

Anonymkode: a20a7...190

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Wow du jeg trodde faktisk du hadde møtt på ene eksen min nå helt til joen av detaljene ikke stemte. Men han der lurte deg. Han sa en ting og gjorde noe annet og det er ikke tvil om at han likte å leke kjæreste med deg til han ikke gjorde det mer. Seriøst han der gikk all inn for å få deg forelsket så er det du som føler deg dum? 

Bare trå noen steg tilbake og trekk deg vekk, han får fikse seg selv og vær glad han flytter. Det han driver med er svært manipulerende. 

Anonymkode: aa659...206

• Liker 24
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Han ville ikke ha noe seriøst og var ærlig på det.

Hvis jeg skal tippe så syntes han det var trygt og morro å late som han var kjæresten din siden han visste at han uansett kom til å flytte. 

Så tok han ikke hensyn til dine følelser oppi det hele, tenkte bare på seg selv, så da det ble alvorlig fikk han kalde føtter. 

Du kan ikke noe for at du fikk følelser, han trodde ikke at du kom til å få følelser pga avtalen. Ingen har sånn sett gjort noe galt, selv om jeg synes han har vert egoistisk.

Tror jeg ville latt han flytte selv og heller fokusert på noen som faktisk er interessert i noe mer seriøst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor føler du deg som en idiot? Han var  klar fra begynnelsen at du bare var en fuckbuddy. Ett hull han bruke for å tømme seg. 

Fair det, men hvorfor fortelle meg om til faren? Eks konen? Venner? Kysse meg foran datteren sin? vil jeg skal komme til byen han flytter til? Bli med han til hjemlandet sitt? Sier du slikt til noen du kun har et seksuelt forhold til? Hatt meg på overnatting å i tillegg si at han ikke har latt en jente sove over på mange år..Da er det bedre å holde kjeft å ikke si noe i det hele tatt mener jeg..

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Gjør deg litt utilgjengelig for han. Han vet alt for godt hvor han har deg nå, og det kan være uattraktivt for sånne menn.  Hvis han sender deg melding senere om du kan hjelpe, så skriver du at du er opptatt og at du ikke trodde det ble noe siden du ikke hørte noe. Det er nok vanskelig, men du vinner på det. Skriver han ikke noe videre da (noe jeg tror han gjør), så kan du evt. sende han en melding i morgen.

Anonymkode: 461d1...3a2

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Fair det, men hvorfor fortelle meg om til faren? Eks konen? Venner? Kysse meg foran datteren sin? vil jeg skal komme til byen han flytter til? Bli med han til hjemlandet sitt? Sier du slikt til noen du kun har et seksuelt forhold til? Hatt meg på overnatting å i tillegg si at han ikke har latt en jente sove over på mange år..Da er det bedre å holde kjeft å ikke si noe i det hele tatt mener jeg..

Jeg tror at han egentlig vil noe mer, men at han er redd for er forhold. Derfor holder han igjen. Som sagt, hold igjen du også.

Anonymkode: 461d1...3a2

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Her er det han som er idiot. Han sa på starten at han ville være singel. Greit det. Men etterhvert både sa og gjorde han ting som absolutt alle ville ha tolket som at han begynte å få følelser og var åpen for noe mer. Når du uttrykket gjensidige følelser, så kastet han hendene ut i sjokk og stiller seg uforståelig til hvorfor i all verden du kunne tro at han ønsket noe mer.

Vennene dine har rett. Han er en idiot. Og har du noe selvrespekt så fortsetter du ikke å møte eller ha sex med ham. Du går videre med livet.

Anonymkode: 10905...f7b

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Dette er gaslighting (Google hvis ikke du kjenner til begrepet). Han har gitt deg falske forhåpninger, og det er ikke rart i det hele tatt at du har fått inntrykk av at han ønsker du var kjæresten hans/interessert i et forhold.

Takk for svar❤️ Jeg har tidligere levd sammen med en psykopat som lot meg få skylden for alt var voldelig å fikk meg til å gjøre ting jeg ikke ville ++ Nå hørte jeg at han nettopp kjørte ut, så er forberedt på å ikke høre noe fra han til tross vi hadde en avtale i dag.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Der har han jo gjort for å holde deg varm. Det er en ærlig sak å ha eller ikke ha følelser, og det har han vel vært klar på hele veien? 

Anonymkode: ff8db...4d1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Der har han jo gjort for å holde deg varm. Det er en ærlig sak å ha eller ikke ha følelser, og det har han vel vært klar på hele veien? 

Man trenger jo ikke å holde en fuck buddy varm.. forteller du faren din om hvem du har sex med? Kysser fuck buddyen din foran barnet ditt?

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Han har ikke vært klar på det hele veien når han forteller familien om henne, når han kysser henne foran datteren, vil at hun skal bli med til hjemlandet hans og skriver til henne om at datteren vil at han skal få seg en kjæreste på en wink-wink måte.

Anonymkode: 10905...f7b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det tror jeg ikke. Han fikk deg på kroken og bare gikk videre med det. Han ønsket vel bare lett tilgjengelig fitte. Vanskelig å finne gratis fitte uten å være i et forhold. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du skal ikke finne på noe som helst med han mere! Du skal være helt utilgjenglig. Du skal ikke sitte og vente på han. Dra ut, finn på eget. Hvis han skriver til deg, sier du 'beklager, har andre planer'.

Bli ferdig med han med en gang. Han der vil ikke gi deg noe godt på sikt. Varm, kald også varm og kald igjen alt etter hva han tjener på det.

Anonymkode: e9256...e80

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Han vet i tillegg at min ex som jeg var i et langdistanse forhold med ghostet meg over natten uten forvarsel. Skal han nå frem til han flytter være like barnslig og umoden å ignorere meg helt frem til han flytter, selv om vi ikke er kjærester er det veldig bedrittent gjort å bare forsvinne uten et ord mener nå jeg..

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ville også ha trukket meg tilbake, og ikke tatt initiativ til kontakt. Da gjenvinner du verdigheten din hvis du føler deg som en idiot. Det er også greit at du trekker deg fra å hjelpe til med utvasken. Tenk på deg selv nå.

At han har behandlet deg som kjæreste overfor hans far og datter, samt ønsker å ha deg på besøk på det nye stedet han flytter til og til hjemlandet hans trenger ikke bety så mye. Han setter nok veldig stor pris på deg, men kanskje ikke som kjæreste. Ennå.

Han skal flytte og liker muligens tanken på å være fri og frank. 

Men bare vent. Etter en tid vil han nok savne deg mye. Kanskje han også vil se på forholdet med andre øyne da. Du har kanskje vært for tilgjengelig? 

Distanser deg, gjør noe annet gøy med venner nå. Oppføre deg overfor ham som om dere kun er venner, for det er slik han vil ha det. Du har vært ærlig og sagt hva du føler, det var ikke gjensidig. Move on. Kanskje han ombestemmer seg, kanskje ikke. 

Anonymkode: 39fee...074

• Liker 5
Skrevet

Du har ikke gjort hverken noe galt eller dumt. Jeg syns du er tøff jeg da, som turte å si det, og samtidig konfronterte han med oppførselen hans! Jeg tror jeg bare hadde gått jeg, og vært såret og sint. Så godt gjort av deg. Jeg håper han kjente på det. Men litt rart en 50-åring skal leke sånn med noen. Er du mye yngre? Eller er det bare han som er umoden?

Uansett. Du er jo den vinnende part her, og sorry altså, ikke gidd han noe mer. Jeg kan godt tro at han likte deg. Men han hadde ikke akkurat omtanke og respekt. 

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Takk for svar❤️ Jeg har tidligere levd sammen med en psykopat som lot meg få skylden for alt var voldelig å fikk meg til å gjøre ting jeg ikke ville ++ Nå hørte jeg at han nettopp kjørte ut, så er forberedt på å ikke høre noe fra han til tross vi hadde en avtale i dag.

Han psykopaten du var sammen med kjørte nettopp ut så du forventer å ikke høre noe fra han? Hva slags kontakt har dere? Du skriver også at du har en avtale med denne psykopaten, eller misforstår jeg nå?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hæ? Han sa jo at han trivdes som singel og har ikke lagt noen planer eller lovet henne noe for framtiden. Hvordan kan det være å gi noen falske forhåpninger? Hun har kanskje hatt falske forhåpninger, men han har ikke gitt henne de.

Anonymkode: f5477...8f6

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...